Vyhlásené obstarávanie

Realizácia opatrení zvyšujúcich energetickú efektívnosť, Obecný úrad – Veľké Leváre


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Veľké Leváre
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
246 814,59
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45210000-2
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
28. Marec 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
23. Apríl 2024
Dátum otvárania ponúk:
23. Apríl 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
OÚ Veľké Leváre
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Ekonomické a finančné postavenie

Názov podmienky účasti:

§33 ods. 1 zákona písm. d) prehľad o celkovom obrate najviac za posledné 3 hospodárske roky za ktorý je dostupný v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.

Popis podmienky účasti:

Uchádzač musí predložiť nasledujúce doklady, ktorými preukáže ekonomické a finančné postavenie v zmysle §33 ods. 1 zákona písm. d) zákona: prehľad o celkovom obrate najviac za posledné 3 hospodárske roky, za ktorý je dostupný v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač preukazuje splnenie tejto podmienky účasti v zmysle Minimálnej požadovanej úrovne uvedenej nižšie. Požaduje sa preukázať celkový obrat za posledné 3 hospodárske roky sumárne vo výške min. 1 000 000 EUR (jedenmilión EUR) alebo ekvivalent v inej mene. Ako dôkazné prostriedky budú slúžiť údaje zverejnené v registri účtovných závierok (z výkazov ziskov a strát, resp. príjmov a výdavkov alebo rovnocenných dokumentov podľa druhu účtovníctva) ak sa zverejňujú podľa príslušných predpisov vtedy dané výkazy uchádzač nemusí predkladať v ponuke. Ak uchádzač nemá zverejnené v súlade s platnými predpismi príslušné výkazy z ktorých sa dá zistiť obrat, resp. ak sa na neho daná povinnosť nevzťahuje, predloží dané výkazy v ponuke. Verejný obstarávateľ overuje údaje aj v obdobnom registri v Českej republike. Ostatné doplňujúce info k podmienkam účasti viď časť B- Podmienky účasti v súťažných podkladoch.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

§ 34 ods. 1 písm. b) zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania

Popis podmienky účasti:

Podľa § 34 ods. 1 písm. b) zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Podrobne viď min. požadovanú úroveň štandardov nižšie. Zoznam stavebných prác bude obsahovať zákazky stavebných prác obdobného charakteru ako predmet tejto zákazky (tj. pozemné stavby) za predchádzajúcich 5 rokov (od vyhlásenia verejného obstarávania), v hodnote min. 200 000,-EUR bez DPH, pričom z toho: - min. 1 zákazka bude v hodnote min. 80 000,- EUR bez DPH na zateplenie obvodového plášťa budovy, Uvedené sa dá preukázať aj 1 zákazkou pri dodržaní limitov požadovaných druhov prác. Zoznam musí byť doplnený potvrdením, resp. vyhlásením v súlade s odst. (1) podmienka 1.1 bod 1. a 2. ak je uplatniteľné.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

§ 34 ods. 1 písm. g) údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikáciíosôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov

Popis podmienky účasti:

Podľa § 34 ods. 1 písm. g) údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Podrobne viď min. požadovanú úroveň štandardov nižšie. Uchádzač predkladá údaje za: 1) Stavbyvedúci (SV) z kategórie: Pozemné stavby (min.1 osoba): a) Požaduje sa preukázanie praktickej skúsenosti s realizáciou min. 1 zákazky na pozemnej stavbe v hodnote min. 200 000,-EUR bez DPH , kde sa realizovalo aj zateplenie obvodového plášťa budovy, kde bol v pozícii ako stavbyvedúci, uchádzač predkladá údaje ako zoznam stavieb stavbyvedúceho alebo údaje v profesnom životopise. b) Uchádzač predkladá za SV osvedčenie o odbornej spôsobilosti na výkon činnosti stavbyvedúceho v kategórii Pozemné stavby, podľa zákona č. 138/1992 Zb. v znení neskorších predpisov "alebo ekvivalentný doklad" v prípade zahraničných odborníkov. 2) Elektrotechnik špecialista (min.1 osoba), odborník na elektroinštalačné práce na el. zariadeniach, Uchádzač predkladá za odborníka: - osvedčenie na výkon činnosti Samostatný elektrotechnik podľa § 22 alebo osvedčenie na výkon činnosti Elektrotechnik na riadenie činnosti alebo prevádzky podľa 23 vyhlášky Ministerstva práce , soc. vecí a rodiny SR č. 508/2009 Z.z. alebo ekvivalentný doklad 3) Revízny technik elektrických zariadení (min.1 osoba), Uchádzač predkladá za odborníka: - osvedčenie na činnosť Revízny technik elektrických zariadení podľa § 24 vyhlášky Ministerstva práce , soc. vecí a rodiny SR č. 508/2009 Z.z. alebo ekvivalentný doklad. Pozícia 2. a 3. nesmie byť zastávaná tou istou osobou. Ostatné doplňujúce info k podmienkam účasti viď časť B- Podmienky účasti v súťažných podkladoch.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • EUR s DPH

Opis obstarávania

Predmetom zákazky sú stavebné práce na zvýšenie energetickej efektívnosti budovy OÚ Veľké Leváre. Pri obnove budovy sa uskutočnia najmä nasledovné stavebné úpravy: Obvodové steny sa opatria tepelnoizolačným kontaktným systémom ETICS s jadrom z minerálnej (kamennej vlny) hr. 200mm, 100mm, a 50mm, soklové časti budú vyhotovené z tepelnej izolácie – soklové dosky XPS hr. 180mm, 100mm a 50mm. Navrhuje sa aj výmena okien a dverí. Navrhujú sa okná a dvere plastové s izolačným trojsklom alt. plnou tepelnoizolačnou výplňou. Okná na priestoroch kanceláriách a sála budú z exteriéru opatrené tieniacim systémom – žalúziami Z90 na elektrický pohon (pre zlepšenie tepelnej stability v letnom období). Strecha sa navrhuje odstránenie hydzoizolácie a oplechovaní a vyhotovenie novej tepelnej izolácie nad existujúcimi skladbami hr. 240mm + 120mm, spolu hr. 360mm. Ako krytina bude použitá fóliová hydroizolácia mechanicky kotvená k nosnej časti strešnej konštrukcie. V časti krovu sa uvažuje zateplenie stropu pod nevykurovaným priestorom izoláciou s jadrom z minerálnej (kamennej vlny) hr. 200mm + 140mm, spolu 340mm. Podlaha na teréne ostáva v pôvodnom stave a nie je predmetom obnovy stavby. Suterén, ktorý je nevykurovaný bude na strope medzi 1.pp a 1.np zo spodnej strany opatrený tepelnou izoláciu systému ETICS s jadrom z minerálnej (kamennej vlny) hr. 120mm a 20mm. Navrhuje sa aj výmena zdrojov svetla – osvetlenie v celom objekte za úsporné LED svietidlá Navrhuje sa aj fotovoltika nad najvyššou strechou pre potreby budovy. V objekte sa navrhuje aj vyhotovenia chladenia. Podrobne viď súťažné podklady najmä v časti D - Opis predmetu zákazky, najmä v prílohe D1 - Projektová dokumentácia, súpis práce je uvedený v Prílohe E1- Formulár cenovej ponuky.

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ poskytuje k výzve Súťažné podklady v profile VO ako aj v EPVO - IS EVO v časti Dokumenty zákazky-Súťažné podklady (SP), ktoré obsahujú dokumenty potrebné na spracovanie ponuky a požadovaný obsah ponuky. Potrebné linky s odkazmi sú uvedené v tejto výzve. 2. Obhliadka staveniska je nepovinná bude sa konať v čase 8:00-16:00 hod. a bude s každým jednotlivo na základe písomnej žiadosti doručenej cez IS EVO (všeobecné podanie). Podrobne o čase, mieste, osobách a nahlasovaní viď v SP. Za dodržania podmienok uvedených v SP. 3. Postup zadávania zákazky a komunikácia sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom el. platformy EPVO - IS EVO. Informácie o el.platforme IS EVO viď na https://www.isepvo.sk/ , príručky a súvisiaca dokumentácia na https://www.isepvo.sk/dokumentacia/ . Podrobné informácie Záujemca/Uchádzač viď zverejnená Príručka používateľa informačného systému Elektronického verejného obstarávania – IS EVO, Časť Záujemca/Uchádzač – Pracovné postupy, link : https://www.isepvo.sk/wp-content/uploads/2022/03/manual_uchadzac.pdf Ak chce uchádzač predložiť ponuku musí mať aktívny a overený hospodársky subjekt v el. platforme EPVO - IS EVO. Videonávod je zverejnený na https://www.isepvo.sk/videonavody/ 1.krok: Vytvorenie a aktivácia účtu . Uvedený 1.krok stačí len na kladenie otázok a notifikácie. Následne 2.krok: vytvoriť a validovať hospodársky subjekt (musí byť Overený HS!), na webovom sídle EPVO https://www.isepvo.sk. Pre hospodársky subjekt odporúčame vykonať registráciu nového HS aspoň 2 pracovné dni pred zámerom predložiť ponuku/žiadosť o nápravu a námietku. Po vykonaní kroku 2 je možné predložiť ponuku/žiadosť o nápravu a námietku. Uvedený proces pridelenia autentif. údajov môže trvať aj pár dní preto odporúčame si registráciu v EPVO - IS EVO vykonať v dostatočnom predstihu. Odporúčame sa registrovať alebo "vstúpiť do zákazky" napr. pre ďalšie automatické notifikácie, aj keď budú súvisiace dokumenty zverejňované v profile VO. 4.Záujemca môže položiť aj otázku v menu "Položiť otázku". Vysvetľovanie a doplnenie súťaž. podkladov bude zverejnené cez IS EVO ako aj v profile VO záujemca dostane aj notifikáciu. 5.Ponuku odporúčame nahrávať do systému EPVO -IS EVO v dostatočnom predstihu ako aj mať dostatočne rýchly internet, nakoľko nahrávanie ponuky v posledných minútach nie je garantované, že ponuka bude predložená v lehote. 6. Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy v IS EVO. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená uchádzačovi do infor. systému EVO a nie kedy si ju uchádzač prečítal. 7. Na skupinu dodávateľov sa uplatnia pravidlá podľa § 37 ZVO. 8. Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu o dielo s úspešným uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "zákon o registri partnerov verejného sektora") ak nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorého subdodávatelia, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora podľa zákona o registri partnerov verejného sektora. 9. Pre zrušenie verejného obstarávania platia ustanovenia podľa § 57 ZVO.