Vyhlásené obstarávanie

Technická infraštruktúra pre Priemyselný park v Rimavskej Sobote - vodovod a kanalizácia


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
MH Invest, s.r.o.
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
4 507 465,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45232150-8
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
27. Marec 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
18. Apríl 2024
Dátum otvárania ponúk:
18. Apríl 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Online – prostredníctvom elektronickej platformy (IS EVO).
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

3.1 podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona - referencie

Popis podmienky účasti:

podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona - zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom • bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, • bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží zoznam stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania. Zoznam stavebných prác má obsahovať nasledovné stavby: - 1 stavba na realizáciu vodovodnej siete v minimálnom finančnom objeme 400 000,00 Eur bez DPH (hodnota stavebných prác). - 1 stavba na realizáciu kanalizačnej siete v minimálnom finančnom objeme 1 500 000,00 Eur bez DPH (hodnota stavebných prác). V prípade, ak v rámci referenčnej zákazky na „kanalizačnú sieť“ bolo predmetom zmluvy aj vybudovanie čističky odpadových vôd, do referenčnej zákazky uchádzač uvedie len hodnotu za vybudovanie kanalizačnej siete. Uchádzač môže podmienky účasti uvedené v bode 3.1 preukázať aj jednou referenciou/dôkazom o plnení, ak uchádzač predloží takú referenciu/dôkaz o plnení, ktorá spĺňa všetky požiadavky uvedené v bode 3.1. V prípade, ak uchádzač predkladá zmluvu, ktorej realizácia presahuje stanovené obdobie rokov, t. j. realizácia danej stavby (zmluvy) začala pred piatimi rokmi od vyhlásenia verejného obstarávania, alebo nebola skončená do vyhlásenia verejného obstarávania, uchádzač v zozname uvedie zvlášť rozpočtový náklad iba za tú časť stavebných prác, ktorá bola realizovaná v požadovanom období. V prípade, ak stavebné práce realizoval záujemca ako člen združenia alebo ako subdodávateľ, vyčísli a započíta iba finančný objem, realizovaný ním samotným. Zoznam stavebných prác má obsahovať: a) identifikáciu odberateľa/objednávateľa (obchodné meno a adresa), b) názov a stručný opis predmetu zmluvy, z ktorého bude možné posúdiť splnenie podmienky účasti, c) zmluvnú cenu za uskutočnenie celej zákazky a skutočne vyfakturovanú cenu zákazky v EUR bez DPH (v prípade rozdielu medzi zmluvnou a vyfakturovanou cenou sa uvedie dôvod rozdielu). Ak v rámci daného projektu boli vykonávané rôzne stavebné činnosti, uchádzač uvedie hodnotu stavebných prác v Eur bez DPH za tú časť projektu, ktorú daným projektom preukazuje (realizáciu vodovodnej siete alebo kanalizačnej siete alebo komunikácií), d) zmluvný termín a skutočný termín uskutočnenia zákazky (v prípade rozdielu uviesť dôvod), e) potvrdenie o uspokojivom vykonaní stavebných prác odberateľom, f) meno, funkcia a kontakt na osobu odberateľa, u ktorej si bude možné uvedené údaje overiť.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

3.2 podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona – kľúčový odborník

Popis podmienky účasti:

podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona - údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za dodanie zákazky. Požiadavky na odbornú spôsobilosť, vzdelanie a prax za kľúčových odborníkov uchádzač preukáže: a) predložením profesijného životopisu, b) predložením Osvedčenia/oprávnenia s požadovaným odborným zameraním alebo ekvivalentného dokladu, ak sa vyžaduje, c) predložením zoznamu projektov uskutočnených kľúčovým odborníkom, ak sa vyžaduje. Uchádzač preukáže odbornú úroveň personálneho zabezpečenia plnenia predmetu zákazky prostredníctvom kľúčového odborníka: Kľúčový odborník 1 - stavbyvedúci - 1 osoba Minimálne požiadavky: - musí mať odbornú prax s výkonom činnosti stavbyvedúceho minimálne 3 roky (po vydaní Osvedčenia SKSI alebo ekvivalentného dokladu), - musí byť držiteľom Osvedčenia o vykonaní skúšky odbornej spôsobilosti vydaného Slovenskou komorou stavebných inžinierov v zmysle zákona SNR č.138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov pre výkon činnosti stavbyvedúci s odborným zameraním na inžinierske stavby alebo ekvivalentného dokladu, - musí preukázať účasť vo funkcii stavbyvedúceho (po vydaní Osvedčenia SKSI alebo ekvivalentného dokladu) na realizácii minimálne 2 stavieb a to v rozsahu: • 1 stavba na realizáciu vodovodnej siete v minimálnom finančnom objeme 400 000,00 Eur bez DPH (hodnota stavebných prác). • 1 stavba na realizáciu kanalizačnej siete v minimálnom finančnom objeme 1 500 000,00 Eur bez DPH (hodnota stavebných prác). Požadované praktické skúsenosti kľúčový odborník môže preukázať na realizácii jednej alebo viacerých stavieb. V prípade, ak v rámci praktických skúseností kľúčového odborníka na „kanalizačnú sieť“ bolo predmetom zmluvy aj vybudovanie čističky odpadových vôd, do referenčnej zákazky uchádzač uvedie len hodnotu za vybudovanie kanalizačnej siete.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

3.3 podľa § 34 ods. 1 písm. h) zákona - v nadväznosti na § 36 uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač použije pri plnení zmluvy - certifikát

Popis podmienky účasti:

Uchádzač predloží platný certifikát ESG alebo ekvivalent v zmysle smernice Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2022/2464 zo 14. decembra 2022, ktorou sa mení nariadenie (EÚ) č. 537/2014, smernica 2004/109/ES, smernica 2006/43/ES a smernica 2013/34/EÚ, pokiaľ ide o vykazovanie informácií o udržateľnosti podnikov (Ú. v. EÚ L 322, 16. 12. 2022).

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE

Popis podmienky účasti:

Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní alebo čestným vyhlásením podľa § 114 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade jednotného európskeho dokumentu verejný obstarávateľ nedovoľuje vyplniť iba globálny údaj. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby podľa § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spoločne. Na prepočet inej meny sa prepočítajú ceny na EUR podľa priemerného ročného kurzu ECB (Európskej centrálnej banky) za príslušný kalendárny rok. Za rok 2024 kurzom ECB ku dňu zverejnenia Výzvy v Úradnom vestníku EÚ.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Ekonomické a finančné postavenie

Názov podmienky účasti:

2.1 podľa § 33 ods. 1 písm. d) zákona - prehľadom o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky

Popis podmienky účasti:

Uchádzač predloží z účtovnej závierky kópiu výkazov ziskov a strát, alebo kópiu výkazov príjmov a výdavkov, za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Verejný obstarávateľ akceptuje aj predloženie informácie, že dokument bol zverejnený v Registri účtovných závierok, ktorého správcom je Ministerstvo financií SR (http://www.registeruz.sk/). Minimálny celkový obrat za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začiatku prevádzkovania činnosti (kumulatívne) musí byť vo výške 20 000 000,00 Eur.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Ekonomické a finančné postavenie

Názov podmienky účasti:

VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE

Popis podmienky účasti:

Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní alebo čestným vyhlásením podľa § 114 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade jednotného európskeho dokumentu verejný obstarávateľ nedovoľuje vyplniť iba globálny údaj. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby v zmysle § 33 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia spoločne.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Najnižšia cena za uskutočnenie predmetu zákazky, vypočítaná a vyjadrená v eurách bez DPH. Cenu uchádzač uvedie do priloženého formulára „Návrh na plnenie kritérií“, ktorý tvorí Prílohu č. 6 súťažných podkladov. Uchádzač zároveň „Návrh na plnenie kritérií“ zadá aj v systéme IS EVO v časti „Štruktúrované kritériá“ v rámci predkladania ponuky. Úspešný bude ten uchádzač, ktorý ponúkol za uskutočnenie predmetu zákazky najnižšiu cenu.

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je vybudovanie technickej infraštruktúry pre Priemyselný park v Rimavskej Sobote. Predmetom zákazky je vybudovanie objektov: SO 04 Pitný vodovod a vodomerné šachty, SO 05 Dažďová kanalizácia, retenčná nádrž a výustný objekt a SO 06 Splašková kanalizácia, prečerpávacie šachty. Podrobné informácie sú súčasťou Zväzku 3 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom informačného systému elektronického verejného obstarávania ver. 18.0. Správcom elektronickej platformy je Úrad vlády Slovenskej republiky. (ďalej len IS EVO) (link: https://www.isepvo.sk). Postup záujemcu/uchádzača je upravený v príručkách pre záujemcu/uchádzača a vo videonávodoch, ktoré sú zverejnené na stránke portálu IS EVO v položke menu Príručky (https://www.isepvo.sk/dokumentacia/) a Videonávody (https://www.isepvo.sk/videonavody/). V prípade potreby môžu záujemcovia alebo uchádzači elektronicky požiadať o pomoc s prácou v systéme IS EVO na emailovej adrese helpdesku: eplatforma@vlada.gov.sk alebo na tel. čísle +421 2 209 25 100. Ďalšie informácie sú uvedené na adrese: https://www.isepvo.sk 2. Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie sa považuje požiadavka doručená verejnému obstarávateľovi v takej lehote, aby verejný obstarávateľ zabezpečil doručenie vysvetlení najneskôr tri pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk v zmysle § 113 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní. 3. Zákazka bude zadaná bežným postupom pre podlimitné zákazky § 112 a nasl. zákona. Verejný obstarávateľ sa rozhodol, že podľa § 112 ods. 7 písm. b) zákona vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. 4. Termín uskutočnenia predmetu zákazky je pre jednotlivé stavebné objekty nasledovný: SO 04 Pitný vodovod a vodomerné šachty: - Do 10 (desiatich) týždňov od účinnosti zmluvy o dielo SO 05 Dažďová kanalizácia, retenčná nádrž a výustný objekt - Vetva DK-E2 a trasa od Sd6 vrátane NŠ1, RN1, ČSd1 až po VO1: do 2 (dvoch) mesiacov od účinnosti zmluvy o dielo - Ostatné vetvy: do 4 (štyroch) mesiacov od účinnosti zmluvy o dielo SO 06 Splašková kanalizácia, prečerpávacie šachty - Vetvy SK-E2, SK-VÝTLAK2, SK-E3, SK-VÝTLAK1 až po bod na napojenia na verejnú splaškovú kanalizáciu: do 3 (troch) mesiacov od účinnosti zmluvy o dielo - Ostatné vetvy: do 4 (štyroch) mesiacov od účinnosti zmluvy o dielo.