Vyhlásené obstarávanie

PD Rekonštrukcia Župného domu v Trenčíne, časť vykurovanie, plyn, zdravotechnika, stavebné práce, okná a dvere, krov a strecha.


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Trenčín
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
34 900,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71320000-7
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
20. Marec 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
27. Marec 2024
Dátum otvárania ponúk:
27. Marec 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Mestský úrad Trenčín, Mierové nám. 1/2 Trenčín
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Vypracovanie realizačnej projektovej dokumentácie (PD) s náležitosťami PD pre stavebné povolenie, s výkazom výmerom a rozpočtom pre nasledovné časti: - vykurovanie: realizácia novej kotolne a rekonštrukcia súčasnej kotolne s príslušenstvom a MaR, rozvody tepla v objekte vrátane nových radiátorov - rozvody plynu - rekonštrukcia zdravotechniky - vzduchotechnika v priestoroch 1. NP - stavebné práce (rekonštrukcia wc, spŕch, výmena a oprava časti podláh, maľovanie, vyspravenie omietok po profesiách a ostatných poškodení omietok a muriva, sanácia prasklín muriva) - výmena, príp. obnova okien a dverí. Súčasťou PD je aj fotodokumentácia súčasného stavu - okno, parapet, kľučky, okenice a pod. - rekonštrukcia krovu a výmena strešnej krytiny v SV a JV časti objektu, doplnenie strešných okien - vypracovanie plánu užívania verejnej práce v zmysle zákona č. 254/1998 Z. z. o verejných prácach - poskytnutie súčinnosti Zhotoviteľovi stavby (verejnej práce) pri vypracovaní kontrolného a skúšobného plánu v zmysle § 13 zákona o verejných prácach a pri vypracovaní záverečného technického a ekonomického hodnotenia dokončenej verejnej práce v zmysle § 15 a nasled. zákona o verejných prácach a vyhlášky MVRR SR č. 83/2008 Z. z., Rekonštrukcia sa týka budovy Župného domu v Trenčíne, ktorý je národnou kultúrnou pamiatkou. Pri obnove omietok je potrebné dodržiavať postupy a technológie zo Správy z reštaurátorského výskumu a návrhu na reštaurovanie vypracovanej spoločnosťou Restau.art, taktiež je potrebné prioritne viesť siete v jestvujúcich trasách a minimalizovať jednotlivé zásahy do stien a klenieb. Rekonštrukciu krovu projektovať na základe dokumentu „statické posúdenie krovu pre výmenu krytiny z plechovej za pálenú alebo betónovú s možnosťou zobytnenia podkrovia“ vypracovanom spoločnosťou PROJEKTY A DOZORY STAVIEB s.r.o. a dokumentov Dendrologický posudok na zdravotný stav drevených prvkov v krovoch „A“, „B“, „C“ a trámového stropu na 3. NP v objekte Župného domu v meste Trenčín a Dendrologický posudok na skutkový stav sprístupnených väzných trámov v krovoch „B“, „C“ na Župnom dome v meste Trenčín vypracovaných Drevárskym kongresom. PD realizovať tak, aby nekolidovala s PD „Rekonštrukcia Župného domu v Trenčíne, časť elektroinštalácia, bleskozvod a elektrická požiarna signalizácia“ vypracovanou spoločnosťou IN-Pro s.r.o. Sanáciu prasklín muriva projektovať v zmysle Statického posúdenia viditeľných stavebných konštrukcií, ktoré vypracoval STAVOPORT s.r.o. PD bude v rozpracovanosti konzultovaná a odsúhlasovaná s Krajským pamiatkovým úradom Trenčín. PD musí byť v súlade so zásadou „nespôsobovať významnú škodu“ (Do not significant harm – DNSH) V cene PD je 20 hodín autorského dozoru. Projektová dokumentácia bude dodaná v: 8 ks v papierovej podobe, a Zhotoviteľ odovzdá dielo v rámci dohodnutej ceny, aj v 1 ks digitálnom formáte PDF, TXT, XLS., Zhotoviteľ povinný vypracovať a dodať v rámci dohodnutej ceny aj plán užívania verejnej práce v 4 ks v tlačenej forme a aj 1 ks v digitálnej forme vo formáte PDF Termín vypracovania predmetu zákazky: do 45 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy Zhotoviteľ odovzdá projektovú dokumentáciu. Plán užívania verejnej práce Zhotoviteľ odovzdá do 30 dní od písomnej výzvy Objednávateľa. V cenovej ponuke musia byť zahrnuté aj všetky ostatné náklady (práce, tovary a služby a pod.) súvisiace s plnením predmetu zákazky.

Doplňujúce informácie

Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa počas celého procesu verejného obstarávania uskutočňuje v štátnom (slovenskom) jazyku výhradne prostredníctvom EPVO Pre účely komunikácie a predkladanie ponúk musí byť hospodársky subjekt registrovaný v systéme EPVO. Uchádzači nemajú nárok na úhradu nákladov spojených s účasťou v tejto súťaži.