Vyhlásené obstarávanie

ROVNOŠATY A PRACOVNÉ ODEVY PRE ZAMESTNANCOV SLOVENSKEJ POŠTY, A.S. 2024 -2026


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Slovenská pošta, a.s.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
2 769 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
18300000-2
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
13. Marec 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
26. Apríl 2024
Dátum otvárania ponúk:
26. Apríl 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Otváranie ponúk sa uskutoční v IS ERANET.
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Ekonomické a finančné postavenie

Názov podmienky účasti:

podľa § 33 ods. 1 písm. a)

Popis podmienky účasti:

vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky (alebo bánk, ak má uchádzač otvorené účty vo viacerých bankách), ktorej je uchádzač klientom, o schopnosti plniť finančné záväzky, nie starším ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky. Vyjadrenie banky/bánk musí obsahovať údaje o tom, že: 2.1.1. uchádzač v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár, 2.1.2. uchádzač nie je v nepovolenom debete 2.1.3. jeho bežný účet nie je ku dňu vystavenia tohto vyjadrenia predmetom exekúcie. Okrem vyjadrenia banky predloží uchádzač aj čestné vyhlásenie, že v iných bankách ako v tých, ku ktorým predkladá vyjadrenie nemá záväzky. Čestné vyhlásenie bude podpísane uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača, v prípade skupiny dodávateľov musí byť podpísané každým členom skupiny alebo osobou/osobami oprávnenými konať v danej veci za člena skupiny dodávateľov, resp. splnomocneným lídrom skupiny. Výpis z účtu sa nepovažuje za vyjadrenie banky.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Ekonomické a finančné postavenie

Názov podmienky účasti:

podľa § 33 ods. 1 písm. d)

Popis podmienky účasti:

prehľad o celkovom obrate za posledné 3 hospodárske roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač predloží výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch za posledné tri hospodárske roky v celkovej súhrnnej hodnote 2 000 000,- EUR. Ekvivalent v inej mene musí byť uchádzačom prepočítaný podľa kurzu Európskej centrálnej banky (ďalej len „ECB“) z inej meny na EUR, ktorý bol zverejnený ECB ako posledný v príslušnom roku. Ak má uchádzač účtovné závierky a ďalšie dokumenty zverejnené v Registri účtovných závierok, uvedie v ponuke len internetovú adresu, na ktorej sú výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch verejne prístupné. V prípade, že výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch uchádzača sú uložené v neverejnej časti Registra účtovných závierok, je potrebné predložiť ich scan originálu alebo ich úradne osvedčených kópií s osvedčovacou doložkou DataCentra – prevádzkovateľa Registra účtovných závierok. V prípade, že ide o uchádzača so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, takýto uchádzač predkladá predmetné výkazy podľa platných právnych predpisov v krajine svojho sídla.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní:

Popis podmienky účasti:

zoznam dodávok tovarov rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní. Obstarávateľ požaduje, aby úhrnný finančný objem predložených plnení bol za stanovené obdobie v hodnote minimálne 1 000 000 EUR bez DPH. Zoznam plnení musí obsahovať minimálne tieto údaje: • obchodné meno a sídlo dodávateľa, • obchodné meno a sídlo odberateľa, • predmet dodania tovaru (z ktorého bude zrejmé splnenie požiadaviek obstarávateľa), • lehotu dodania tovaru (presne určenú počiatočným a koncovým dátumom), • celkovú zmluvnú cenu v EUR bez DPH počas lehoty dodania, • meno a priezvisko, tel. č. a emailový kontakt kontaktnej osoby odberateľa, u ktorej si možno overiť údaje uvedené v zozname. Uchádzač predloží zoznam plnení rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania, s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, ktoré v danom období dodával pre verejných obstarávateľov, obstarávateľov alebo iných odberateľov. V prípade, že uchádzač dodával tovar pre verejných obstarávateľov alebo obstarávateľov, zároveň predloží internetový odkaz na referencie verejných obstarávateľov alebo obstarávateľov zverejnených na www.uvo.gov.sk, preukazujúcich skutočnosti uvedené v predloženom zozname

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Ekonomické a finančné postavenie

Názov podmienky účasti:

podľa § 34 ods. 1 písm. m) zákona o verejnom obstarávaní:

Popis podmienky účasti:

dodaním vzoriek položiek pri ktorých obstarávateľ požaduje ich predloženie v zmysle údajov uvedených v časti B.1 Súťažných podkladov – Opis predmetu zákazky a prílohy č. 1 Rámcovej dohody uvedenej v časti B. 2 Súťažných podkladov – Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky. Uchádzač predloží požadované vzorky v zmysle údajov uvedených v časti B.1 Súťažných podkladov – Opis predmetu zákazky a prílohy č. 1 Rámcovej dohody uvedenej v časti B. 2 Súťažných podkladov – Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky. Obstarávateľ požaduje, aby všetky vzorky boli označené akreditovaným certifikačným orgánom z dôvodu zabezpečenia identity vzorky s predkladanými výsledkami skúšok a certifikátmi. Na označení je potrebné uviesť číslo skúšobného protokolu a číslo certifikátu, ku ktorým sa daná vzorka vzťahuje.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Najnižšia cena v EUR bez DPH

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodávka rovnošiat a pracovných odevov pre zamestnancov Slovenskej pošty, a.s. (ďalej aj „SP, a.s.“). Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti B.1 „Opis predmetu zákazky“ a B.2 „Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky“ súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.