Vyhlásené obstarávanie

Vybavenie kuchynskou technológiou vrátane súvisiacich služieb


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Fakultná nemocnica s poliklinikou F.D. Roosevelta Banská Bystrica
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
371 490,72
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
39221000-7
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
12. Marec 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
15. Apríl 2024
Dátum otvárania ponúk:
15. Apríl 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Miestom on-line sprístupnenia ponúk je webová adresahttps://josephine.proebiz.com/ a totožná záložka ako pri predkladaní ponúk.
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Podmienky účasti týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti záujemcov podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZoVO:

Popis podmienky účasti:

Zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží verejnému obstarávateľovi zoznam dodávok tovaru vrátane súvisiacich služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, t.j. dodanie kuchynskej technológie vrátane súvisiacich služieb – dodania, inštalácie, odborného zaškolenia personálu a autorizovaného servisu, za obdobie predchádzajúcich troch (3) rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, pričom verejný obstarávateľ požaduje preukázať dodanie tovaru a to v minimálnej hodnote 250 000,00 EUR bez DPH Dokladom je referencia o uspokojivom dodaní tovaru a s ním súvisiacich služieb. Zoznam musí obsahovať minimálne tieto údaje: • obchodné meno, sídlo a IČO dodávateľa, • obchodné meno, sídlo a IČO objednávateľa, • názov zmluvy, • stručný opis predmetu zmluvy (z ktorého bude zrejmé splnenie požiadaviek verejného obstarávateľa), • celkovú zmluvnú cenu (v € bez DPH, s DPH) • lehotu dodania tovaru, poskytnutia služby (obdobie, počas ktorého bol tovar dodávaný, poskytovaná služba) • potvrdenie o uspokojivom dodaní tovaru vrátane súvisiacich služieb • meno, priezvisko, kontakt – telefónne číslo a e-mailový kontakt kontaktnej osoby objednávateľa a jeho funkciu, u ktorej si možno overiť údaje uvedené v zozname. Ak sa uchádzač rozhodne na preukázanie splnenia podmienky účasti použiť referenciu vedenú v informačnom systéme ÚVO v Evidencii referencií, požaduje sa, aby v súlade s princípom efektívnosti a transparentnosti vo verejnom obstarávaní uviedol okrem uvedených požadovaných údajov aj registračné číslo tejto referencie. Zoznam sa predkladá formou podpísaného dokumentu oprávnenou osobou uchádzača vo formáte pdf. Ak zoznam obsahuje iba referencie z IS ÚVO Evidencia referencií, zoznam nemusí byť podpísaný. Za vyhlásenie verejného obstarávania sa považuje zverejnenie oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku Európskej únie. V prípade, ak by cena bola vyjadrená v cudzej mene, k prepočtu cudzej meny na menu eurá sa použije kurz Európskej centrálnej banky platný ku dňu zverejnenia Oznámenia o vyhlásení tohto verejného obstarávania vo Vestníku verejného obstarávania. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah, musí ísť o osoby, ktoré reálne danými zdrojmi disponujú. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 ZoVO; oprávnenie dodávať tovar, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Iné osoby musia poskytovať kapacity priamo uchádzačovi, resp. záujemcovi a teda sa nemôžu spoliehať na kapacity iných subjektov v rade za sebou, t.z. že nie je možné, aby došlo k poskytnutiu kapacít cez „reťaz“ iných (tretích) osôb.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Podmienky účasti týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti záujemcov podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZoVO:

Popis podmienky účasti:

Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy – inštalácia, funkčná skúška, zaškolenie obsluhy, plná autorizovaná servisná podpora. Minimálna úroveň štandardov: Minimálne požiadavky na údaje o vzdelaní a odbornej kvalifikácii osôb zodpovedných za plnenie zmluvy: - uchádzač uvedie meno/á, priezvisko/á a odbornú kvalifikáciu (oprávnenie) osoby alebo osôb (servisného technika/servisných technikov), ktorá/í bude/ú zodpovedná/í za plnenie zmluvy – inštalácia, funkčná skúška, zaškolenie obsluhy, plná autorizovaná servisná podpora a predloží doklad o ich odbornej kvalifikácii - osvedčenie/certifikát o odbornom zaškolení servisného technika/ov na inštaláciu, funkčnú skúškú, zaškolenie obsluhy, plnú autorizovanú servisnú podporu vydaný výrobcom príslušných zariadení alebo autorizovaným zástupcom výrobcu; Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah, musí ísť o osoby, ktoré reálne danými zdrojmi disponujú. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 ZoVO; oprávnenie dodávať tovar, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Iné osoby musia poskytovať kapacity priamo uchádzačovi, resp. záujemcovi a teda sa nemôžu spoliehať na kapacity iných subjektov v rade za sebou, t.z. že nie je možné, aby došlo k poskytnutiu kapacít cez „reťaz“ iných (tretích) osôb.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Cena celkom v EUR vrátane DPH

Opis obstarávania

Vybavenie kuchynskou technológiou vrátane súvisiacich služieb pre potreby Fakultnej nemocnice s poliklinikou F.D. Roosevelta Banská Bystrica Súčasťou predmetu zákazky sú súvisiace služby: - dodanie predmetu zákazky na určené miesto, - inštalácia, - funkčná skúška, - protokolárne prevzatie a odovzdanie predmetu zákazky, - odovzdanie dokumentácie, - odborné zaškolenie obsluhy, - plná autorizovaná servisná podpora po dobu minimálne 24 mesiacov

Doplňujúce informácie

Doplňujúce informácie: Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ZoVO: 1.1 Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 ZoVO. Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, resp. podľa ods. 4 a/alebo ods. 5 ZoVO predložením originálnych dokladov alebo ich úradne overených kópií v rozsahu a platnosti v zmysle zákona o verejnom obstarávaní alebo v zmysle § 152 ZoVO. 1.2 V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZoVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 1.3 Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. 2 ZoVO alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. 1.4 Verejný obstarávateľ v čase vyhlásenia verejnej súťaže má prístup k údajom z informačných systémov verejnej správy, a to k: Odpisu z registra právnických osôb; Potvrdeniu o nedoplatkoch na sociálnom poistení; Potvrdeniu o nedoplatkoch na zdravotnom poistení; Potvrdeniu súdu, že hospodársky subjekt nie je v konkurze, nie je na neho vyhlásený konkurz a nie je v reštrukturalizácii; Potvrdeniu o nedoplatkoch voči daňovému a colnému úradu, preto pripúšťa preukázanie týchto podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia v zmysle § 32 ods. 3 ZoVO. Doplňujúce informácie: 1) Súťažné podklady a ich vysvetlenia získa záujemca prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE dostupnej na doméne https://josephine.proebiz.com. 2) Verejný obstarávateľ neobmedzuje lehotu na prevzatie súťažných podkladov, ale odporúča záujemcom požiadať o súťažné podklady s časovým predstihom, ktorý im umožní využiť v zákonom stanovenej lehote inštitút vysvetľovania súťažných podkladov. 3) Komunikácia a výmena informácii vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE dostupnej na doméne https://josephine.proebiz.com, kde autentifikovaný uchádzač vkladá ponuku k danej zákazke. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom priebežne sledovať profil verejného obstarávateľa a zákazku v systéme JOSEPHINE, na ktorom bude verejný obstarávateľ uverejňovať všetky dôležité informácie a dokumenty v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní v rámci tohto verejného obstarávania. 4) Postup zadávania nadlimitnej zákazky je podľa § 66 ods.7 písm. b) ZoVO. 5) Všetky nevyhnutné informácie, verejný obstarávateľ uvádza v súťažných podkladoch.