Vyhlásené obstarávanie

Denný stacionár pre dospelých, Pribinova 69, Hlohovec


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Hlohovec
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
871 499,09
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45215200-9
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
12. Marec 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
8. Apríl 2024
Dátum otvárania ponúk:
8. Apríl 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Nakoľko sa ponuky tejto časti budú vyhodnocovať reverzným postupom a nepoužije sa elektronická aukcia a ponuky sa predkladajú prostredníctvom elektronického prostriedku podľa § 20 zákona o verejnom obstarávaní, verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk ich sprístupnením prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie v rozsahu podľa § 52 ods. 2 ZVO. Komisia zverejní počet predložených ponúk a návrhy na plnenie kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslom; ostatné údaje uvedené v ponuke vrátane obchodného mena alebo názvu, sídla, miesta podnikania alebo adresy pobytu všetkých uchádzačov sa nezverejňujú.
Rozdelenie na časti:
Áno
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Časti


Názov:
Denný stacionár pre dospelých, Pribinova 69, Hlohovec - stavebné práce
Popis:
Predmetom zákazky je obnova jestvujúceho objektu pre využitie Denného stacionáru pre dospelých (seniorov). Pôvodný meštiansky dom postavený v roku 1921 slúžil ako materská škola. Momentálne je objekt nevyužívaný a v zlom technickom stave. Má jedno nadzemné podložie, bez podpivničenia a šikmú strechu s neobytným podkrovím. Objekt bude slúžiť po obnove ako denný stacionár pre dospelých pre 20 klientov. Predmet zákazky sa bude realizovať tak, aby splnil požiadavky a podmienky pre Plán obnovy - Komponent 13 Dostupná a kvalitná dlhodobá sociálno-zdravotná starostlivosť. Vjazd na pozemok je jestvujúci z ulice Pribinova. Prízemie s bezbariérovým prístupom bude pre klientov – denné aktivity, odpočinková miestnosť, hygienické zariadenia, jedáleň a príprava pre dovážanú stravu. Súčasťou zákazky bude zimná záhrada prepojená s terasou smerom do záhrady. V novovytvorenom obytnom podkroví bude zázemie pre personál, kancelárie a sklady. Smerom do záhrady bude zimná záhrada s prepojením na terasu a bezbariérovým prístupom. Záhrada bude slúžiť pre oddych a relax klientov. Zákazka je delená na tri časti. Uchádzač môže predložiť ponuku na jednu časť, dve časti alebo všetky tri časti. Členenie stavby na stavebné objekty podľa jednotlivých častí. Predmetom tejto časti sú nasledovné stavebné objekty: ČASŤ 1 Denný stacionár pre dospelých, Pribinova 69, Hlohovec - stavebné práce: • SO 01 - Riešený obnovovaný objekt - stavebná časť (obnova jestv. objektu) vnútorné rozvody inžinierskych sietí ZTI, ÚK, VZT, plyn, • SO 02 - Búracie práce - pre obnovovaný objekt SO-01, • SO 03 - Zimná záhrada a vonkajšie terasy, • SO 04 - Zdravotechnika - zariadenia vonkajšej dažďovej kanalizácia, • SO 05 - Silnoprúd - zariadenia a vonkajšie rozvody elektro NN – VO, • SO 06 - Slaboprúd - zariadenia a rozvody slaboprúdu. Podrobný popis sa nachádza v súťažných podkladoch a ich prílohách. Lehota viazanosti ponúk je do 31.12.2024 (tj. 268 dní od termínu na predkladanie ponúk, ktorý bol stanovený na 8. 4. 2024)

Názov:
Denný stacionár pre dospelých, Pribinova 69, Hlohovec – oplotenie, cesty, chodníky, spevnené plochy a altánok
Popis:
Predmetom zákazky je obnova jestvujúceho objektu pre využitie Denného stacionáru pre dospelých (seniorov). Pôvodný meštiansky dom postavený v roku 1921 slúžil ako materská škola. Momentálne je objekt nevyužívaný a v zlom technickom stave. Má jedno nadzemné podložie, bez podpivničenia a šikmú strechu s neobytným podkrovím. Objekt bude slúžiť po obnove ako denný stacionár pre dospelých pre 20 klientov. Predmet zákazky sa bude realizovať tak, aby splnil požiadavky a podmienky pre Plán obnovy - Komponent 13 Dostupná a kvalitná dlhodobá sociálno-zdravotná starostlivosť. Vjazd na pozemok je jestvujúci z ulice Pribinova. Prízemie s bezbariérovým prístupom bude pre klientov – denné aktivity, odpočinková miestnosť, hygienické zariadenia, jedáleň a príprava pre dovážanú stravu. Súčasťou zákazky bude zimná záhrada prepojená s terasou smerom do záhrady. V novovytvorenom obytnom podkroví bude zázemie pre personál, kancelárie a sklady. Smerom do záhrady bude zimná záhrada s prepojením na terasu a bezbariérovým prístupom. Záhrada bude slúžiť pre oddych a relax klientov. Zákazka je delená na tri časti. Uchádzač môže predložiť ponuku na jednu časť, dve časti alebo všetky tri časti. Predmetom tejto druhej časti sú nasledovné objekty: ČASŤ 2 Denný stacionár pre dospelých, Pribinova 69, Hlohovec – oplotenie, cesty, chodníky, spevnené plochy a altánok: • SO 07 – Oplotenie, SO 08 - Komunikácie, chodníky a spevnené plochy, SO 10 - Altánok a prvky drobnej architektúry. Podrobný popis sa nachádza v súťažných podkladoch a ich prílohách.

Názov:
Denný stacionár pre dospelých, Pribinova 69, Hlohovec - sadové úpravy
Popis:
Predmetom zákazky je obnova jestvujúceho objektu pre využitie Denného stacionáru pre dospelých (seniorov). Pôvodný meštiansky dom postavený v roku 1921 slúžil ako materská škola. Momentálne je objekt nevyužívaný a v zlom technickom stave. Má jedno nadzemné podložie, bez podpivničenia a šikmú strechu s neobytným podkrovím. Objekt bude slúžiť po obnove ako denný stacionár pre dospelých pre 20 klientov. Predmet zákazky sa bude realizovať tak, aby splnil požiadavky a podmienky pre Plán obnovy - Komponent 13 Dostupná a kvalitná dlhodobá sociálno-zdravotná starostlivosť. Vjazd na pozemok je jestvujúci z ulice Pribinova. Prízemie s bezbariérovým prístupom bude pre klientov – denné aktivity, odpočinková miestnosť, hygienické zariadenia, jedáleň a príprava pre dovážanú stravu. Súčasťou zákazky bude zimná záhrada prepojená s terasou smerom do záhrady. V novovytvorenom obytnom podkroví bude zázemie pre personál, kancelárie a sklady. Smerom do záhrady bude zimná záhrada s prepojením na terasu a bezbariérovým prístupom. Záhrada bude slúžiť pre oddych a relax klientov. Zákazka je delená na tri časti. Uchádzač môže predložiť ponuku na jednu časť, dve časti alebo všetky tri časti. Predmetom tejto druhej časti sú nasledovné objekty: ČASŤ 3 Denný stacionár pre dospelých, Pribinova 69, Hlohovec – sadové úpravy: • SO-09 Sadovnícke úpravy. Podrobný popis sa nachádza v súťažných podkladoch a ich prílohách.

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

podľa § 112 ods. 5 písm. b) a § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní

Popis podmienky účasti:

Verejný obstarávateľ požaduje zoznam stavebných prác/poskytnutých služieb/dodaných tovarov uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt ich uskutočnenia; zoznam musí byť doplnený potvrdením o ich uspokojivom vykonaní a zhodnotení podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia, ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: V zozname stavebných prác/poskytnutých služieb/dodaných tovarov uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky, pre časť 1: uchádzač uvedie zákazky v celkovej hodnote minimálne 700.000 EUR bez DPH. Zo zoznamu musí byť zrejmé, že uchádzač realizoval práce rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky. Hospodársky subjekt (uchádzač) môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 (ďalej len „JED“) alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Hospodársky subjekt (uchádzač) môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. Podmienky účasti sú podrobne uvedené v súťažných podkladoch.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

podľa § 112 ods. 5 písm. b) a § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ vyžaduje predložiť údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov.

Popis podmienky účasti:

Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Odbornú spôsobilosť na výkon činnosti stavbyvedúceho, uchádzač preukáže: - osvedčením o odbornej spôsobilosti osoby určenej na plnenie zmluvy podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch s odborným zameraním vyžadovaným pre predmet zákazky alebo iný ekvivalentný doklad preukazujúci túto skutočnosť, a to nasledovne: uchádzač uvedie evidenčné číslo oprávnenia stavbyvedúceho; - vyhlásením odborne spôsobilej osoby na výkon funkcie stavbyvedúceho, že bude uchádzačovi k dispozícii na plnenie zmluvy týkajúcej sa predmetu zákazky; - profesijným životopisom stavbyvedúceho, ktorého súčasťou bude zoznam stavebných prác, na ktorých pôsobil v pozícii stavbyvedúci. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že pokiaľ nie je stavbyvedúci v pracovnoprávnom vzťahu k uchádzačovi, jedná sa o kapacity inej osoby, na ktorú sa vzťahuje bod 2 nižšie. V prípade, ak uchádzač predkladá ponuku na viac častí, alebo na všetky časti zákazky – je potrebné, aby predložil doklady požadované na preukázanie odbornej alebo technickej spôsobilosti (§ 112 ods. 5 písm. b) a § 34 zákona o verejnom obstarávaní) pre každú časť samostatne a to tak, ako je uvedené vyššie. 2. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní, uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Verejný obstarávateľ môže u osoby, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8. Hospodársky subjekt (uchádzač) môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 (ďalej len „JED“) alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Hospodársky subjekt (uchádzač) môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. Podmienky účasti sú podrobne uvedené v súťažných podkladoch.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

podľa § 112 ods. 5 písm. b) a § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní

Popis podmienky účasti:

Verejný obstarávateľ požaduje zoznam stavebných prác/poskytnutých služieb/dodaných tovarov uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt ich uskutočnenia; zoznam musí byť doplnený potvrdením o ich uspokojivom vykonaní a zhodnotení podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia, ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: V zozname stavebných prác/poskytnutých služieb/dodaných tovarov uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky, pre časť 2: uchádzač uvedie zákazky v celkovej hodnote minimálne 100 000 EUR bez DPH. Zo zoznamu musí byť zrejmé, že uchádzač realizoval práce rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky. Hospodársky subjekt (uchádzač) môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 (ďalej len „JED“) alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Hospodársky subjekt (uchádzač) môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. Podmienky účasti sú podrobne uvedené v súťažných podkladoch.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

podľa § 112 ods. 5 písm. b) a § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ vyžaduje predložiť údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov.

Popis podmienky účasti:

Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Odbornú spôsobilosť na výkon činnosti stavbyvedúceho, uchádzač preukáže: - osvedčením o odbornej spôsobilosti osoby určenej na plnenie zmluvy podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch s odborným zameraním vyžadovaným pre predmet zákazky alebo iný ekvivalentný doklad preukazujúci túto skutočnosť, a to nasledovne: uchádzač uvedie evidenčné číslo oprávnenia stavbyvedúceho; - vyhlásením odborne spôsobilej osoby na výkon funkcie stavbyvedúceho, že bude uchádzačovi k dispozícii na plnenie zmluvy týkajúcej sa predmetu zákazky; - profesijným životopisom stavbyvedúceho, ktorého súčasťou bude zoznam stavebných prác, na ktorých pôsobil v pozícii stavbyvedúci. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že pokiaľ nie je stavbyvedúci v pracovnoprávnom vzťahu k uchádzačovi, jedná sa o kapacity inej osoby, na ktorú sa vzťahuje bod 2 nižšie. V prípade, ak uchádzač predkladá ponuku na viac častí, alebo na všetky časti zákazky – je potrebné, aby predložil doklady požadované na preukázanie odbornej alebo technickej spôsobilosti (§ 112 ods. 5 písm. b) a § 34 zákona o verejnom obstarávaní) pre každú časť samostatne a to tak, ako je uvedené vyššie. 2. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní, uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Verejný obstarávateľ môže u osoby, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8. Hospodársky subjekt (uchádzač) môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 (ďalej len „JED“) alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Hospodársky subjekt (uchádzač) môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. Podmienky účasti sú podrobne uvedené v súťažných podkladoch.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

podľa § 112 ods. 5 písm. b) a § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní

Popis podmienky účasti:

Verejný obstarávateľ požaduje zoznam stavebných prác/poskytnutých služieb/dodaných tovarov uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt ich uskutočnenia; zoznam musí byť doplnený potvrdením o ich uspokojivom vykonaní a zhodnotení podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia, ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: V zozname stavebných prác/poskytnutých služieb/dodaných tovarov uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky, pre časť 3: uchádzač uvedie zákazky v celkovej hodnote minimálne 15 000 EUR bez DPH. Zo zoznamu musí byť zrejmé, že uchádzač realizoval práce rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky. Hospodársky subjekt (uchádzač) môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 (ďalej len „JED“) alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Hospodársky subjekt (uchádzač) môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. Podmienky účasti sú podrobne uvedené v súťažných podkladoch.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je obnova jestvujúceho objektu pre využitie Denného stacionáru pre dospelých (seniorov). Pôvodný meštiansky dom postavený v roku 1921 slúžil ako materská škola. Momentálne je objekt nevyužívaný a v zlom technickom stave. Má jedno nadzemné podložie, bez podpivničenia a šikmú strechu s neobytným podkrovím. Objekt bude slúžiť po obnove ako denný stacionár pre dospelých pre 20 klientov. Predmet zákazky sa bude realizovať tak, aby splnil požiadavky a podmienky pre Plán obnovy - Komponent 13 Dostupná a kvalitná dlhodobá sociálno-zdravotná starostlivosť. Vjazd na pozemok je jestvujúci z ulice Pribinova. Prízemie s bezbariérovým prístupom bude pre klientov – denné aktivity, odpočinková miestnosť, hygienické zariadenia, jedáleň a príprava pre dovážanú stravu. Súčasťou zákazky bude zimná záhrada prepojená s terasou smerom do záhrady. V novovytvorenom obytnom podkroví bude zázemie pre personál, kancelárie a sklady. Smerom do záhrady bude zimná záhrada s prepojením na terasu a bezbariérovým prístupom. Záhrada bude slúžiť pre oddych a relax klientov. Zákazka je delená na tri časti. Uchádzač môže predložiť ponuku na jednu časť, dve časti alebo všetky tri časti. Členenie stavby na stavebné objekty podľa jednotlivých častí. Predmetom tejto časti sú nasledovné stavebné objekty: ČASŤ 1 Denný stacionár pre dospelých, Pribinova 69, Hlohovec - stavebné práce: • SO 01 - Riešený obnovovaný objekt - stavebná časť (obnova jestv. objektu) vnútorné rozvody inžinierskych sietí ZTI, ÚK, VZT, plyn, • SO 02 - Búracie práce - pre obnovovaný objekt SO-01, • SO 03 - Zimná záhrada a vonkajšie terasy, • SO 04 - Zdravotechnika - zariadenia vonkajšej dažďovej kanalizácia, • SO 05 - Silnoprúd - zariadenia a vonkajšie rozvody elektro NN – VO, • SO 06 - Slaboprúd - zariadenia a rozvody slaboprúdu. Podrobný popis sa nachádza v súťažných podkladoch a ich prílohách. Lehota viazanosti ponúk je do 31.12.2024 (tj. 268 dní od termínu na predkladanie ponúk, ktorý bol stanovený na 8. 4. 2024)

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.