Vyhlásené obstarávanie

Rekonštrukcia školy


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obchodná akadémia
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
2 074 339,39
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
15. Marec 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
9. Apríl 2024
Dátum otvárania ponúk:
9. Apríl 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Trenčiansky samosprávny kraj, K dolnej stanici 7282/20A, 911 01 Trenčín
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Ekonomické a finančné postavenie

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Použitie podmienky účasti:

Neuplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Uchádzač preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť predložením: Podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stav. prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stav. prác a zhodnotení uskutočnených stav. prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom: a) bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dokladom je referencia, ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12 ZVO, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača o ich uskutočnení spolu s dokladom preukazujúcim ich uskutočnenie. Uchádzač je povinný v ponuke identifikovať referencie, ktoré sa ku dňu predloženia ponuky nachádzajú v evidencii referencií uverejnenej na stránke Úradu pre verejné obstarávanie, a ktorými mieni preukázať splnenie podmienky účasti, b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ podľa ZVO, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení doplneným dokladom preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Ak uchádzač preukáže technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť podľa § 34 ods. 3 ZVO, preukazuje túto skutočnosť písomnou zmluvou, z ktorej musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu a spĺňa ostatné požiadavky uvedené v ustanovení § 34 ods. 3 ZVO. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spoločne podľa § 37 ods. 3 ZVO. Oprávnenie dodávať tovar, uskutoč. stav. práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ZVO alebo čestným vyhlásením podľa ust. § 114 ods. 1 ZVO, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Ak uchádzač preukazuje odbornú alebo technickú spôsobilosť prostredníctvom inej osoby, JED predloží aj za túto osobu. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov uchádzač predloží samostatný JED za každého člena skupiny, podpísaný osobou/osobami oprávnenou/oprávnenými konať v mene jednotlivých členov skupiny. Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačom, ktorí predkladajú JED, za účelom preukázania splnenia podmienok účasti určených verejným obstarávateľom, vyplniť GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI. Odôvodnenie primeranosti použitia podmienok účasti: Podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO: Verejný obstarávateľ požaduje preukázať, či uchádzač realizoval obdobnú zákazku s ohľadom na komplexnosť a rozsah, a že uchádzač má praktické skúsenosti s poskytnutím predmetu zákazky rovnakého alebo podobného charakteru a rozsahu, ako je predmet zákazky. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: § 34 ods. 1 písm. b) ZVO: Pre účely plnenia tejto podmienky uchádzač uvedie zoznam zrealizovaných stav. prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky uskutočnených za predchádzajúcich 5 rokov, ktoré sa rátajú spätne odo dňa vyhlásenia verejného obstarávania. Zoznam zrealizovaných stav. prác musí byť v celkovej kumulatívnej sume plnení rovnej alebo vyššej ako je Predpokladaná hodnota zákazky. Za stav. práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky budú považované stav. práce na výstavbe alebo rekonštrukcii pozemných stavieb. Súčasne Zoznam stav. prác musí obsahovať minimálne jednu zrealizovanú stav. prácu v minimálnej hodnote plnenia 500 000 EUR bez DPH na obnove alebo rekonštrukcii objektu kultúrnej pamiatky, t. j. objektu, ktorý je zapísaný v Registri nehnuteľných národných kultúrnych pamiatok vedeným Pamiatkovým úradom SR zriadeným podľa zákona č. 49/2002 Z. z. o ochrane pamiatkového fondu alebo inom rovnocennom zozname nehnuteľných národných kultúrnych pamiatok v inej členskej krajine EÚ, resp. inom ekvivalentnom doklade preukazujúcom, že ide o kultúrnu pamiatku, ktorej pamiatková ochrana a zápis do príslušného národného zoznamu musí vyplývať zo zákona (ďalej len register NKP). Verejný obstarávateľ zohľadní referencie uchádzačov alebo záujemcov uvedené v evidencii referencií podľa § 12 zákona o verejnom obstarávaní, ak takéto referencie ku dňu predloženia ponuky existujú a uchádzač ich v ponuke identifikoval. V prípade stav. prác, ktorých začiatok alebo koniec nespadá do daného obdobia, je uchádzač povinný preukázať potvrdením odberateľa alebo iným dokladom výšku zmluvnej ceny stavby/stav. prác, ktorá(-é) bola(-i) realizovaná(-é) v požadovanom období. V prípade, že uchádzač realizoval stav. práce ako člen konzorcia/združenia, je povinný uviesť svoj podiel v konzorciu/združení a objem stav. prác zodpovedajúci podielu v konzorciu. V zozname zrealizovaných stav. prác uchádzač uvedie min. tieto údaje: a) obchodné meno a sídlo zhotoviteľa, b) obchodné meno a sídlo odberateľa, c) zmluvný termín a skutočný termín uskutočnenia stav. prác (v prípade, že skutočný termín sa líši od zmluvného termínu, bude akceptovaný skutočný termín), d) popis predmetu stav. prác, z ktorého bude jasne zrejmé plnenie, e) skutočne fakturovanú cenu za stav. práce v EUR bez DPH, f) meno a priezvisko, funkciu, tel. číslo, príp. e-mail kontaktnej osoby odberateľa pre účely overenia údajov. V prípade dokladov, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako Euro, je potrebné na prepočítanie tejto meny na Euro použiť kurz Európskej centrálnej banky (ECB), aktuálny v posledný deň príslušného kal. roku, v ktorom došlo ku skutočnosti rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti, t.j. v ktorom sa referencia realizovala. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako Euro, uchádzač predloží v pôvodnej mene a v mene Euro.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Najnižšia celková cena v Eur bez DPH za celý predmet zákazky zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. Váha kritéria: 100.

Opis obstarávania

Predmetom zákazky sú stavebné práce pre projekt s názvom: Rekonštrukcia školy. Jedná sa o rekonštrukčné práce, ktoré neboli uskutočnené v rámci predchádzajúcej stavby pod názvom Zníženie energetickej náročnosti školy, ale k dosiahnutiu plnohodnotnej rekonštrukcie objektu školy je nevyhnutné ich zrealizovať. Stavebné práce budú zrealizované v zmysle projektovej dokumentácie, platnej legislatívy SR, stavebného povolenia a vyjadrení dotknutých orgánov. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch a ich prílohách.

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ požaduje, aby navrhovaný subdodávateľ spĺňal podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 a neexistovali u neho dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 a 8 ZVO; Doklady a informácie preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúceho osobného postavenia jeho subdodávateľov predkladá uchádzač vo svojej ponuke. Oprávnenie podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO sa preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má subdodávateľ plniť. Podrobnejšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 2. V procese vyhodnocovania ponúk verejný obstarávateľ rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk v súlade s § 112 ods. 7 písm. b) ZVO (tzv. super reverzná súťaž). 3. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť súťaž v súlade s § 57 ZVO, alebo v prípade nedostatočného finančného krytia. 4. Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 ZVO. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať prostredníctvom funkcionality portálu EPVO. 5. Verejný obstarávateľ požaduje, aby úspešný uchádzač v rámci súčinnosti potrebnej na uzavretie zmluvy predložil čestné vyhlásenie, že uchádzač alebo jeho subdodávatelia, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do RPVS nemajú v RPVS ako konečného užívateľa výhod vymedzeného verejného funkcionára v zmysle § 11 ods. 1 písm. c) bod 1 až 13 ZVO a čestné vyhlásenie k plneniu Zmluvy o dielo. Bližšie informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch a ich prílohách. 6. Verejné obstarávanie je zamerané na sociálne aspekty. 7. Stavebné práce budú vykonávané v objektoch, ktoré sú sídlom strednej školy a budú realizované za plnej prevádzky školy s výnimkou školských prázdnin. Z uvedeného dôvodu bude nevyhnutné pravidelne vykonávať opatrenia na zabezpečenie staveniska, zabezpečenie ochrany zdravia pri práci a ochrany zdravia osôb užívajúcich priestory školy, opatrenia na zníženie prašnosti a hluku, ako aj denne čistiť všetky spoločné komunikačné priestory.