Vyhlásené obstarávanie

Obnova spevnených plôch v areáli Trenčianskeho hradu


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Trenčianske múzeum v Trenčíne
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
345 484,54
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
14. Marec 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
8. Apríl 2024
Dátum otvárania ponúk:
8. Apríl 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Trenčiansky samosprávny kraj, K dolnej stanici 7280/20A, 911 01 Trenčín
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Ekonomické a finančné postavenie

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Použitie podmienky účasti:

Neuplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Použitie podmienky účasti:

Neuplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Najnižšia celková cena v EUR bez DPH za celý predmet zákazky zaokrúhlená na 2 desatinné miesta / Váha kritéria: 100

Opis obstarávania

Predmetom zákazky sú práce spojené s obnovou spevnených plôch v areáli Trenčianskeho hradu. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch a ich prílohách.

Doplňujúce informácie

V procese vyhodnocovania ponúk verejný obstarávateľ / VO rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk v súlade s § 112 ods. 7 písm. b) ZVO ( tzv. super reverzná súťaž). Zhotoviteľ má povinnosť strpieť výkon kontroly/auditu/kontroly na mieste súvisiaceho so stavebnými prácami, kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutí NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Upozorňujeme uchádzača, že predmet zákazky sa bude realizovať na objekte, ktorý je zapísaný v Ústrednom zozname pamiatkového fondu (register nehnuteľných národných kultúrnych pamiatok) a podmienky plnenia predmetu zákazky podliehajú schváleniu Krajským pamiatkovým úradom v Trenčíne. Upozorňujeme uchádzača/zhotoviteľa, že dielo sa bude realizovať počas prevádzky hradu. Časový harmonogram prác a koordináciu realizácie jednotlivých častí diela je potrebné koordinovať v spolupráci so zodpovednými zamestnancami objednávateľa. Zmluva o dielo nadobudne platnosť podpísaním zmluvy o dielo oboma zmluvnými stranami. Účinnosť nadobudne po splnení súčasne dvoch odkladacích podmienok účinnosti, ktoré spočívajú v tom, že: a) dôjde k schváleniu žiadosti Objednávateľa o nenávratný finančný príspevok, b) a zároveň dôjde naplneniu povinnosti v zmysle § 47a ods. 1 Občianskeho zákonníka, teda účinnosť táto zmluva nadobudne dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia. Objednávateľ oznámi Zhotoviteľovi nadobudnutie účinnosti tejto zmluvy písomne. Komunikácia a výmena informácií vrátene doručovania vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 ZVO cez portál IS EVO na adrese www.isepvo.sk. VO požaduje, aby navrhovaný subdodávateľ spĺňal podmienky účasti osobného postavenia stanovené v tejto výzve, ktoré preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má ako subdodávateľ plniť. U uchádzača/subdodávateľa nesmú existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 a 8 ZVO. Oprávnenie podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO sa preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má subdodávateľ plniť. Doklady a informácie preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúceho osobného postavenia jeho subdodávateľov predkladá uchádzač vo svojej ponuke. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo súťaž zrušiť v súlade s § 57 ZVO alebo v prípade nedostatočného finančného krytia. Elektronická fakturácia bude pripustená v súlade so zákonom č. 215/2019 o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme. Obstarávanie nie je svojim predmetom a podmienkami zákazky obstarávanie zamerané na sociálne aspekty, zeleným obstarávaním, ani obstarávaním inovácií. VO pri uzatváraní zmluvy bude postupovať v súlade s § 11 a s § 56 ZVO. Verejný obstarávateľ uvádza lehotu na poskytnutie súčinnosti potrebnej na uzatvorenie zmluvy na 10 pracovných dní. VO požaduje, aby úspešný uchádzač v rámci súčinnosti potrebnej na uzavretie zmluvy predložil čestné vyhlásenie, že uchádzač a/alebo jeho subdodávatelia, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do RPVS nemajú v RPVS ako konečného užívateľa výhod vymedzeného verejného funkcionára v zmysle § 11 ods. 1 písm. c) bod 1 až 13 ZVO. Bližšie informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch a ich prílohách.