Vyhlásené obstarávanie

Aktívne sieťové zariadenia na zvýšenie zabezpečenia siete v rámci procesov zavádzania súladu so Zákonom o kybernetickej bezpečnosti a poskytovanie profesionálnych služieb súvisiacich s dodávkou komponentov


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mestská časť Bratislava - Staré Mesto
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
95 388,30
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
32420000-3
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
2. Február 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
12. Február 2024
Dátum otvárania ponúk:
12. Február 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Miestom „on-line“ sprístupnenia ponúk je webová adresa https://isepvo.sk/. Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky prostredníctvom „on-line“ sprístupnenia ponúk, t. j. automatické vytvorenie a odoslanie zápisnice z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku do lehoty na otváranie ponúk v IS EVO. Odoslaná zápisnica spĺňa náležitosti podľa § 52 ods. 2 ZVO. Systém odošle notifikácie s informáciou, že na zákazke boli otvorené ponuky a s linkou, na ktorej je prístupná daná zápisnica z otvárania ponúk. Pri on-line sprístupnení budú zverejnené informácie v zmysle ZVO.
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Vhodnosť vykonávať odbornú činnosť

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Verejného obstarávania sa môže zúčastniť každý podnikateľský subjekt, ktorý spĺňa podmienku účasti stanovenú § 32 ods. 1 písm. e) a f) ZoVO, t. j. je oprávnený realizovať práce, dodávať tovar alebo poskytovať služby, ktoré sú predmetom obstarávania a nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu a neexistuje u neho dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) ZoVO. Verejný obstarávateľ si sám overí z verejne dostupných zdrojov, či uchádzač spĺňa podmienku účasti podľa predchádzajúceho odseku.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Ekonomické a finančné postavenie

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Použitie podmienky účasti:

Neuplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť sa preukazuje podľa druhu, množstva, dôležitosti alebo využitia dodávky tovaru, stavebných prác alebo služieb doložením týchto dokladov: 3.1 Podľa § 34 ods. 1 písm. a): zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač musí preukázať, že v období predchádzajúcich troch rokov odo dňa vyhlásenia tohto verejného obstarávania zrealizoval minimálne jednu samostatnú zákazku rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky v minimálnom objeme 90 000,00 EUR bez DPH. Predložený Zoznam musí byť doplnený dokladom, ktorým je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, ak také referencie existujú. 3.2 Podľa §35 v súlade s §34 ods. 1 písm. d): opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality, Minimálna požadovaná úroveň štandardov: a) Uchádzač predloží platný certifikát ISO 27001 – Manažérstva informačnej bezpečnosti vydaný nezávislou inštitúciou v oblasti predmetu zákazky, resp. iný ekvivalentný doklad/dokument prezentujúci zavedený systém manažérstva informačnej bezpečnosti uchádzača. V takom prípade uchádzač predloží opis tohto ekvivalentného systému manažérstva informačnej bezpečnosti alebo rovnocenné osvedčenia. b) Uchádzač predloží platný certifikát ISO 9001 – Manažérstva kvality vydaný nezávislou inštitúciou v oblasti predmetu zákazky, resp. iný ekvivalentný doklad/dokument prezentujúci zavedený systém manažérstva kvality uchádzača. Za rovnocenné certifikáty k vyžadovaným certifikátom je možné považovať certifikáty vydané príslušným orgánom členského štátu Európskej únie alebo štátu, ktorý je zmluvnou stranou Dohody o Európskom hospodárskom priestore alebo iné dôkazy o rovnocenných opatreniach predložené uchádzačom, ktorými preukáže súlad s uvedenými normami. 3.3 Podľa § 34 ods. 1 písm. g): ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk, Uchádzač musí preukázať, že má k dispozícii expertov - Špecialistov pre infraštruktúru a bezpečnosť– min. 2 osoby Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač musí preukázať údaje o odbornej kvalifikácii minimálne 2 osôb, špecialistov pre infraštruktúru a bezpečnosť, zodpovedných za poskytnutie služby v oblasti infraštruktúrnej bezpečnosti, implementácie a konfigurácie dodávaných komponentov, návrhu testovacích scenárov formou predloženia životopisu každej osoby, pričom z takto predloženého životopisu musí vyplývať požadovaná prax minimálne 2 roky. Uchádzač musí uviesť, či uvedení experti sú jeho zamestnanci, alebo osoby v obdobnom zamestnaneckom pomere alebo zamestnancami iného podnikateľského subjektu, prípadne fyzické osoby podnikatelia. Životopis musí obsahovať minimálne meno a priezvisko príslušnej osoby, najvyššie odborné vzdelanie, opis/zoznam odbornej praxe (pracovná pozícia, opis pracovnej náplne/odborné skúsenosti, mesiac a rok plnenia/zamestnania, názov a sídlo, zamestnávateľa/objednávateľa a ostatné relevantné informácie s podpisom dotknutej osoby. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa odseku 1 písm. g), uchádzač alebo záujemca môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Verejný obstarávateľ môže u osoby, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Najnižšia cena celkom v Eur s DPH

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodávka aktívnych sieťových zariadení na zvýšenie zabezpečenia siete a pre segmentáciu siete v oblasti riadenia bezpečnosti sietí a informačných systémov pri zavádzaní súladu so ZoKB (zákon č. 69/2018 Z. z. o kybernetickej bezpečnosti). Predmetom zákazky je aj poskytovanie profesionálnych služieb súvisiacich s dodávkou komponentov (inštalácia, konfigurácia, nastavenia, migrácia).

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.