Vyhlásené obstarávanie

Dodanie spotrebného materiálu k periférnym zariadeniam vrátane súvisiacich služieb


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Fakultná nemocnica s poliklinikou F.D. Roosevelta Banská Bystrica
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
706 621,16
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
30125100-2
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
2. Február 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
7. Marec 2024
Dátum otvárania ponúk:
7. Marec 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky v mieste sídla verejného obstarávateľa. Otváranie ponúk je podľa § 54 ZoVO neverejné z dôvodu, že verejný obstarávateľ pri zadávaní predmetnej verejnej súťaže použije elektronickú aukciu. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo posunúť termín otvárania ponúk
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Ekonomické a finančné postavenie

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Použitie podmienky účasti:

Neuplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Podmienky účasti týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti záujemcov podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZoVO:

Popis podmienky účasti:

Zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZoVO. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží verejnému obstarávateľovi zoznam dodávok tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, t.j. dodávka spotrebného materiálu k periférnym zariadeniam, za obdobie predchádzajúcich troch (3) rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, pričom verejný obstarávateľ požaduje preukázať dodanie tovaru súhrnne v minimálnej hodnote 250 000,00 EUR bez DPH (za všetky predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania spolu alebo za obdobie od začiatku prevádzkovania podnikateľskej činnosti, ak podniká kratšie ako stanovené obdobie). Dokladom je referencia o uspokojivom dodaní tovaru. Zoznam musí obsahovať minimálne tieto údaje: • obchodné meno, sídlo a IČO dodávateľa, • obchodné meno, sídlo a IČO objednávateľa, • názov zmluvy, • stručný opis predmetu zmluvy (z ktorého bude zrejmé, že predmetom zmluvy je dodávka tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky), • lehotu dodania tovaru (obdobie, počas ktorého bol tovar dodávaný), • cenu dodávky tovaru v EUR bez DPH (celková fakturovaná cena plnenia v EUR bez DPH); Cenu v inej mene ako v mene EUR je potrebné prepočítať na Eurá podľa kurzu ECB platného ku dňu zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku Európskej únie. • potvrdenie o uspokojivom dodaní tovaru, • meno, priezvisko, funkciu, telefónne číslo alebo e-mailový kontakt kontaktnej osoby objednávateľa, u ktorej si možno overiť údaje uvedené v predloženom zozname. Ak sa uchádzač rozhodne na preukázanie splnenia podmienky účasti použiť referenciu uvedenú v informačnom systéme ÚVO v Evidencii referencií, požaduje sa, aby v súlade s princípom efektívnosti a transparentnosti vo verejnom obstarávaní uviedol okrem uvedených požadovaných údajov aj jednoznačný identifikátor tejto referencie v informačnom systéme ÚVO v Evidencii referencií. V prípade ak uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZoVO dodávkou tovaru, ktorá svojím trvaním presahuje rozhodujúce obdobie troch rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač v zozname poskytnutých dodávok tovaru osobitne uviedol hodnotu plnenia za tú časť dodávky tovaru, ktorá bola poskytnutá v rozhodujúcom období. V prípade, ak poskytnutie dodávok tovaru realizoval uchádzač ako člen skupiny dodávateľov alebo ako subdodávateľ, verejný obstarávateľ odporúča, aby uchádzač v zozname poskytnutých dodávok tovaru uviedol osobitne plnenia ako aj ich hodnotu plnenia, ktoré boli realizované priamo uchádzačom. Zoznam sa predkladá formou podpísaného dokumentu štatutárnym zástupcom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača vo formáte pdf. Za vyhlásenie verejného obstarávania sa považuje zverejnenie oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku Európskej únie. Odôvodnenie primeranosti: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania k preukázaniu spôsobilosti uchádzača poskytovať dodávky tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je obstarávaný predmet zákazky. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka. To neplatí pre ponuky, návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah, musí ísť o osoby, ktoré reálne danými zdrojmi disponujú. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 ZoVO; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k predmetu zákazky, na ktorý boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Iné osoby musia poskytovať kapacity priamo uchádzačovi, resp. záujemcovi a teda sa nemôžu spoliehať na kapacity iných subjektov v rade za sebou, tzn. že nie je možné, aby došlo k poskytnutiu kapacít cez „reťaz“ iných (tretích) osôb.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Jediným kritériom na hodnotenie ponúk je najnižšia cena celkom za predmet zákazky v EUR vrátane DPH zaokrúhlená na dve desatinné miesta.

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodanie: a) originálnych tonerov a náplní uvedenej značky do tlačiarní, multifunkčných zariadení a kopírovacích strojov a iného originálneho spotrebného materiálu zabalených od výrobcov požadovanej značky, spĺňajúce všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu. Tonerové náplne musia byť nové originály, vyrobené priamo výrobcom originálnych periférnych zariadení príslušnej značky, v originálnych baleniach, neporušené, nepoškodené, doporučené a schválené výrobcom príslušných zariadení. Nesmú byť repasované ani vyrábané iným výrobcom ako ekvivalentné náhrady, tak aby spĺňali požiadavky na garantované záruky v zmysle platných záručných podmienok výrobcu zariadení, b) alternatívnych a kompatibilných tonerov a náplní uvedenej značky do tlačiarní, multifunkčných zariadení a kopírovacích strojov vyrobených alternatívnym výrobcom určených do originálnych periférnych zariadení príslušnej značky, musia byť v originálnych baleniach alternatívneho výrobcu, neporušené, nepoškodené, vrátane súvisiacich služieb, na obdobie 4 rokov (48 mesiacov). Súčasťou predmetu zákazky sú súvisiace služby: - balenie tovaru, - dodanie tovaru na miesto plnenia vrátane dopravy a vyloženia tovaru na miesto určenia v množstvách a lehotách, ktoré budú špecifikované v samostatných čiastkových objednávkach na základe skutočných potrieb verejného obstarávateľa, - prevzatie prázdnych tonerov, náplní a servisných spotrebných materiálov na ich ekologickú likvidáciu. Bližšie informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ZoVO: 1.1. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 ZoVO. Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, resp. podľa ods. 4 a/alebo ods. 5 ZoVO predložením originálnych dokladov alebo ich úradne overených kópií v rozsahu a platnosti v zmysle zákona o verejnom obstarávaní alebo v zmysle § 152 ZoVO. 1.2 V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZoVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 1.3 Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. 2 ZoVO alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. 1.4 Verejný obstarávateľ v čase vyhlásenia zákazky má prístup k údajom z informačných systémov verejnej správy, a to k: Odpisu z registra právnických osôb; Potvrdeniu o nedoplatkoch na sociálnom poistení; Potvrdeniu o nedoplatkoch na zdravotnom poistení; Potvrdeniu súdu, že hospodársky subjekt nie je v konkurze, nie je na neho vyhlásený konkurz a nie je v reštrukturalizácii; Potvrdeniu o nedoplatkoch voči daňovému a colnému úradu, preto pripúšťa preukázanie týchto podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia v zmysle § 32 ods. 3 ZoVO. Doplňujúce informácie: 1) Súťažné podklady a ich vysvetlenia získa záujemca prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE dostupnej na doméne https://josephine.proebiz.com. 2) Verejný obstarávateľ neobmedzuje lehotu na prevzatie súťažných podkladov, ale odporúča záujemcom požiadať o súťažné podklady s časovým predstihom, ktorý im umožní využiť v zákonom stanovenej lehote inštitút vysvetľovania súťažných podkladov. 3) Komunikácia a výmena informácii vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE dostupnej na doméne https://josephine.proebiz.com, kde autentifikovaný uchádzač vkladá ponuku k danej zákazke. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom priebežne sledovať profil verejného obstarávateľa a zákazku v systéme JOSEPHINE, na ktorom bude verejný obstarávateľ uverejňovať všetky dôležité informácie a dokumenty v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní v rámci tohto verejného obstarávania. 4) Postup zadávania nadlimitnej zákazky je podľa § 66 ZoVO. 5) Všetky nevyhnutné informácie, verejný obstarávateľ uvádza v súťažných podkladoch.