Vyhlásené obstarávanie

Rozšírenie kapacity ZŠ J. Kupeckého - stavba


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Pezinok
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 984 683,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45214210-5
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
2. Február 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
4. Marec 2024
Dátum otvárania ponúk:
4. Marec 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Mesto Pezinok
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

§ 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní

Popis podmienky účasti:

2.1: Dokumenty podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač preukáže realizáciu stavebných prác rovnakých alebo obdobných predmetu zákazky (výstavba a/alebo prístavba a/alebo rekonštrukcia Pozemných stavieb) za predchádzajúcich 5 rokov (60mesiacov) od vyhlásenia verejného obstarávania, vo finančnom objeme spolu min. 1 900 000 EUR bez DPH alebo ekvivalent týchto hodnôt v inej mene, pričom aspoň jedna realizácia / referencia za uvedené obdobie 5 rokov k vyhláseniu VO bola výstavba a/alebo prístavba a/alebo rekonštrukcia * Občianskych budov. Verejný obstarávateľ neuvádza min. požiadavku v EUR bez DPH pri preukazovaní tejto podmienky - jednej občianskej budovy * Občianske budovy: sú stavbami verejnými a poskytujú služby obyvateľom obcí, sídlisk a miest. Deliť sa môžu z niekoľkých aspektov, napr. podľa cieľa služieb: - stavby pre výchovu a školstvo - budovy pre obchod a verejné stravovanie - zdravotníctvo - budovy pre vedu a kultúru - budovy pre správu a administratívne budovy - stavby pre telovýchovu, telocvične - stavby pre ubytovanie a rekreáciu Uchádzač predloží Zoznam stavebných prác, ktorý bude obsahovať nasledovné údaje: - názov/obchodné meno a sídlo objednávateľa - názov stavby, - cena stavby celkom v Eur bez DPH, s vyčíslením, tak aby bolo preukázané splnenie podmienky vyššie uvedenej - cenu uskutočnených prác za sledované obdobie v Eur bez DPH, - miesto stavby, - lehota výstavby (od do), - stručný popis stavby na preukázanie min. požadovanej úrovne podmienky účasti vyššie uvedenej. Verejný obstarávateľ vyžaduje pri všetkých stavbách, uvedených v zozname, potvrdenie o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok: - ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dokladom je REFERENCIA podľa § 12 ZVO zapísaná v Evidencii referencií vedenej UVO (postačuje uviesť link – na referenciu napr. v Zozname stavebných prác); ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12 ZVO, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie. Podľa § 40 ods. 5 písm. a) ZVO je verejný obstarávateľ pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti uchádzačov alebo záujemcov, ktoré sa týkajú technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO, povinný zohľadniť referencie uchádzačov alebo záujemcov uvedené v evidencii referencií podľa § 12 ZVO, ak takéto referencie ku dňu predloženia ponuky existujú a uchádzač ich v ponuke identifikoval napr. v zozname stavebných prác tzn. verejný obstarávateľ neberie v úvahu referencie zapísane v Evidencii referencií podľa § 12 ZVO na UVO pokiaľ ich uchádzač v ponuke neuviedol. - ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dôkaz o uspokojivom plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. - V prípade, že realizácia zákazky zahŕňala časť stavebných prác rovnakých alebo podobných ako predmetu zákazky a časť stavebných prác iných ako predmet zákazky (viď. vyššie minimálnej požadovanej úrovne ), uchádzač vyjadrí a vyčísli tieto práce v Zozname stavebných prác. - Ak obdobie realizácie stavebných prác uvedených v referencii prekračuje uvedené obdobie predchádzajúcich 5 rokov (60 mesiacov) od vyhlásenia verejného obstarávania, uchádzač uvedie v zozname stavebných prác alikvotnú časť hodnoty referencie za príslušné požadované obdobie referencie. - V prípade, že realizácia zákazky bola realizovaná uchádzačom len z časti (napr. člen združenia, skupiny dodávateľov a pod.), uchádzač vyjadrí a vyčísli tieto stavebné práce v Zozname stavebných prác. - Ak je hodnota v referencie uvedená v inej mene ako v EUR, uchádzač uvedie v zozname hodnotu referencie v pôvodnej mene a následne vykoná prepočet na menu EUR. Prepočet cudzej meny na euro: uchádzač so sídlom v SR v aktuálnom prípade prepočtu zahraničnej meny na euro použije kurz NBS platný (aktuálny) v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti. Uchádzač so sídlom mimo SR v aktuálnom prípade prepočtu zahraničnej meny na euro použije kurz ECB (Európskej centrálnej banky) platný v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

§ 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní

Popis podmienky účasti:

2.2: Dokumenty podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní – kľúčoví odborníci: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1) Stavbyvedúci pre pozemné stavby – Spôsobilosť, vzdelanie a prax za kľúčového odborníka uchádzač preukáže: predložením profesijného životopisu, s minimálnym obsahom: - meno a priezvisko kľúčového odborníka, - dosiahnuté vzdelanie, - akademický titul, - súčasná pracovná pozícia, - súčasný zamestnávateľ (z dôvodu posudzovania, či sa jedná o internú kapacitu uchádzača alebo sa jedná o využitie kapacít inej osoby!), - spôsobilosť /kvalifikácia vzťahujúca sa k predmetu zákazky - prax / praktické skúsenosti - vlastnoručný podpis kľúčového odborníka Prax preukáže nasledovne: - minimálne 5 rokov (60 mesiacov) odbornej praxe v pozícii stavbyvedúceho na stavbách rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky (Pozemné stavby) - uchádzač preukáže prostredníctvom životopisu stavbyvedúceho, z ktorého bude požadovaná prax 5 rokov jasne identifikovateľná (napr. uvedením projektov, roly na projektoch, výška v EUR bez DPH a rozpísané roky), pričom z tejto 5 ročnej praxe preukáže stavbyvedúci praktické skúsenosti v oblasti riadenia stavby v pozícii stavbyvedúceho – min. 1 stavby ( * Občianske budovy) ktorá bola v objeme min. 1 200 000 EUR bez DPH. Na uvedené nie je stanovená podmienka za posledných 5 rokov k vyhláseniu verejného obstarávania, môže preukázať aj za dlhšie obdobie, tak aby bola preukázaná 5 ročná prax (60 mesačná prax) a zároveň spôsobilosť preukáže - Dokladom o odbornej spôsobilosti osoby, ktorá bude priamo zodpovedať za riadenie stavebných prác v pozícii stavbyvedúceho, t. j. osvedčenie SKSI o vykonaní odbornej skúšky podľa zák. č. 138/1992 Zb. - odborné zameranie: Pozemné stavby, splnomocňujúce na vykonávanie vybraných činností vo výstavbe podľa § 45 zák. č. 50/1976 Zb. alebo ekv. doklad o odbornej kvalifikácii vydaný podľa právnych predpisov členských štátov EÚ na účely voľného poskytovania služieb v SR a štátov mimo územia SR. Uchádzač predloží scan osvedčenia SKSI alebo výtlačok profilu odborníka z webovej stránky SKSI alebo link-odkaz na web. stránku SKSI na profil odborníka napr. v životopise. Alebo ekvivalentný doklad vydaný mimo územia SR. - Čestné vyhlásenie kľúčového odborníka (ktoré bude touto osobou aj podpísané), že stavbyvedúci bude reálne vykonávať služby na predmetnej stavbe počas trvania celého zmluvného vzťahu. 2) Technik BOZP – autorizovaný bezpečnostný technik – Spôsobilosť, vzdelanie a prax za kľúčového odborníka uchádzač preukáže predložením profesijného životopisu, s minimálnym obsahom: - meno a priezvisko kľúčového odborníka, - dosiahnuté vzdelanie, - akademický titul, - súčasná pracovná pozícia, - súčasný zamestnávateľ (z dôvodu posudzovania, či sa jedná o internú kapacitu uchádzača alebo sa jedná o využitie kapacít inej osoby!), - spôsobilosť /kvalifikácia vzťahujúca sa k predmetu zákazky - prax / praktické skúsenosti - vlastnoručný podpis kľúčového odborníka Prax preukáže nasledovne: - minimálne 5 rokov odbornej praxe v pozícii bezpečnostného technika na stavbách rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky (Pozemné stavby) - uchádzač preukáže prostredníctvom životopisu koordinátora bezpečnosti, z ktorého bude požadovaná prax 5 rokov jasne identifikovateľná (napr. uvedením projektov, roly na projektoch - rozpísané roky) Na uvedené nie je stanovená podmienka za posledných 5 rokov k vyhláseniu verejného obstarávania, môže preukázať aj za dlhšie obdobie, tak aby bola preukázaná 5 ročná prax) a zároveň spôsobilosť preukáže - Doklad o odbornej spôsobilosti zodpovednej osoby Technik BOZP: Osvedčenie s odborným zameraním autorizovaný bezpečnostný technik (ABT) v súlade so zákonom NR SR č. 124/2006 Z. z. o BOZP a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov alebo ekvivalentný doklad, zabezpečujúcich výkon jednotlivých činností bezpečnostnotechnických služieb - overenú kópiu osvedčenia alebo výtlačok profilu odborníka z webovej stránky alebo link-odkaz na web. stránku na profil odborníka. Alebo ekvivalentný doklad vydaný mimo územia SR. - Čestné vyhlásenie kľúčového odborníka, (ktoré bude touto osobou aj podpísané), že autorizovaný bezpečnostný technik bude reálne vykonávať služby na predmetnej stavbe počas trvania celého zmluvného vzťahu.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

34 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní

Popis podmienky účasti:

2.3 Dokumenty podľa 34 ods. 1 písm. d) ZVO: opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenia kvality . Uchádzač predloží: a) platnú licenciu na zhotovenie tepelnoizolačných kontaktných systémov (ETICS) podľa STN 732901 vydanej príslušným akreditovaným inšpekčným orgánom alebo iného ekvivalentu dokladu, ktorý preukáže pri zatepľovaní obvodového plášťa objektu, a ktorým preukáže spôsobilosť na vykonávanie špeciálnych stavebných prác, ktorých kvalita, spolu s osvedčenými komponentami tepelnoizolačného systému, garantuje projektované parametre s životnosť zateplenia. b) platnú licenciu vydanú nezávislou inštitúciou, ktorou sa potvrdzuje splnenie požiadaviek pre zabudovanie vonkajších otvorových konštrukcií do stavby podľa technickej normy STN 73 3134:2014, c) platný doklad (oprávnenie) odborná spôsobilosť podľa § 14 ods. 1 písm. a) a § 15 ods. 4 zákona o BOZP na vykonávanie činností: odborné prehliadky a odborné skúšky, opravy a údržba, rekonštrukcia, montáž do funkčného celku vyhradených technických zariadení elektrických.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

34 ods. 1 písm. d) v súvislosti s § 35 zákona o verejnom obstarávaní

Popis podmienky účasti:

2.4 Dokumenty podľa 34 ods. 1 písm. d) v súvislosti s § 35 ZVO: opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenia kvality. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží platný certifikát systému manažérstva kvality, vydaný nezávislou inštitúciou a zodpovedajúci norme STN EN ISO 9001, týkajúci sa predmetu zákazky (stavebné práce), a ktorý je certifikovaný akreditovanou osobou. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému manažérstva kvality vydaný orgánom členského štátu. Ak uchádzač alebo záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie systému manažérstva kvality predložené uchádzačom ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie systému manažérstva kvality sú v súlade s požadovanými slovenskými technickými normami na systém manažérstva kvality.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

§ 34 ods. 1 písm. h) v súvislosti s § 36 zákona o verejnom obstarávaní

Popis podmienky účasti:

Dokumenty podľa § 34 ods. 1 písm. h) v súvislosti s § 36 zákona o verejnom obstarávaní: uvedením opatrení environmentálneho manažérstva na systém environmentálneho manažérstva kvality, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy , ktorej predmetom je uskutočnenie stavebných prác v nadväznosti na § 36 zákona (Tzv. „ZELENÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE“) Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač v ponuke predloží platný certifikát systému environmentálneho manažérstva vydaný nezávislou inštitúciou v oblasti predmetu zákazky v zmysle požiadaviek EN ISO 14001 a ktorý je certifikovaný akreditovanou osobou. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému environmentálneho manažérstva vydaný príslušným orgánom členského štátu EÚ v súlade s § 36 zákona o verejnom obstarávaní. Ak uchádzač alebo záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o opatreniach v oblasti environmentálneho manažérstva predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia sú rovnocenné opatreniam požadovaným v rámci príslušného systému environmentálneho manažérstva alebo príslušnej normy environmentálneho manažérstva.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Najnižšia celková cena v EUR s DPH

Výsledky

Rozšírenie kapacity ZŠ J. Kupeckého - stavba

Opis obstarávania

Predmetom zákazky sú stavebné práce na dvojpodlažnej prístavbe k Základnej škole J. Kupeckého v Pezinku. Navrhovaná dvojpodlažná prístavba s plochou extenzívnou strechou bude napojená na juhovýchodné krídlo objektu na každom poschodí. Prístavba bude mať samostatné vstupy z exteriéru zo západnej a severnej strany. Na prízemí budú situované štyri kmeňové triedy (4x29 žiakov), zborovňa, sociálne zariadenia pre žiakov a učiteľov, serverovňa a sklad. Na poschodí budú situované tri kmeňové triedy (3x29 žiakov), jedna špeciálna učebňa pre 20 žiakov, zborovňa, sociálne zariadenia pre žiakov a učiteľov, kancelária školskej psychologičky a technická miestnosť. Objekt bude založený na základových pásoch, zvislé nosné konštrukcie budú murované z brúsenej tehly na tenkovrstvovú lepiacu maltu, vodorovné nosné konštrukcie budú monolitické železobetónové, konzoly nad vchodovými dverami oceľové. Budova bude zateplená kontaktným zatepľovacím systémom z minerálnej vlny, časť bude tvoriť odvetraná fasáda s minerálnovláknitým obkladom, aby prístavba vzhľadovo zapadla k jestvujúcej škole. Prístavba nebude napojená na existujúce rozvody budovy školy, ale na existujúce prípojky vody, elektriny a kanalizácie v areály školy. Okolo prístavby sú navrhnuté nové spevnené plochy až ku telocvični, areálové osvetlenie a mobiliár. Situovaním prístavby bude nutná prekládka NN prípojky susedného bytového domu, prekládka herných prvkov detského ihriska, areálového osvetlenia a výmena úseku splaškovej kanalizácie v rámci areály školy. Stavebné práce pozostávajú z nasledovných stavebných objektov: SO.01 Búracie a domurovacie práce v pôvodnej časti ZŠ Pezinok SO.02 Prístavba ZŠ J. Kupeckého Pezinok SO.021 Architektúra a statika SO.022 Zdravotechnika SO.023 Ústredné vykurovanie SO.024 Elektroinštalácia SO.025 Dátová sieť SO.026 Školský rozhlas SO.027 Hlasová signalizácia požiaru SO.03 Spevnené plochy SO.04 Sadové úpravy SO.05 Dažďová záhrada-vsak SO.06 Prekládka NN kábla SO.07 Videovrátnik,kamerový systém,dochádzkový systém SO.08 Vonkajšie inžinierske siete a objekty SO.08-1 Vonkajšie inžinierske siete a objekty - daždová kanalizácia SO.08-2 Vonkajšie inžinierske siete a objekty - vodovod SO.08-3 Vonkajšie inžinierske siete - požiarna nádrž SO.08-4 Vonkajšie inžinierske siete splašková a jednotná kanalizácia SO.09 Vonkajšie areálové osvetlenie Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. 1 Opis predmetu zákazky, v Projektovej dokumentácii (príloha č. 3 Súťažných podkladov), vo Výkaze výmer (príloha č. 1 Návrhu zmluvy o dielo), za podmienok záväzných obchodných podmienok v časti B.2 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky (Návrh zmluvy o dielo) a vo zvyšných častiach súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 20 ZVO určuje prostriedky elektronickej komunikácie vrátane doručovania tak, aby boli všeobecne dostupné, nediskriminačné a prepojiteľné so všeobecne používanými produktmi informačných a komunikačných technológií, a aby nedošlo k obmedzeniu možnosti záujemcov alebo uchádzačov zúčastniť sa verejného obstarávania. Komunikácia sa bude uskutočňovať elektronicky spôsobom určeným funkcionalitou IS EVO na portáli www.isepvo.sk. 2. Verejný obstarávateľ vyhradzuje právo podľa svojho uváženia predĺžiť lehotu na poskytnutie súčinnosti na uzavretie zmluvy na viac ako 5 prac. dní a v prípade vyžiadania poskytnutia súčinnosti splnenia osobitných zmluvných podmienok podľa § 42 ods.12 ZVO na viac ako 10 pracovných dní. 3. Predmet zákazky nie je rozdelený na časti. Uchádzač musí predložiť cenovú ponuku na celý predmet zákazky. Verejný obstarávateľ nerozdelil predmet zákazky na časti z dôvodu, že jednotlivé plnenia tvoria jeden logický a funkčný celok. Predmet zákazky predstavuje aktivity, ktoré sú navzájom procesne, časovo a vecne prepojené. Plnenia predstavujúce predmet zákazky sú poskytované rovnakým okruhom potenciálnych dodávateľov, a to najmä vzhľadom na rozsah a špecifickosť zákazky, miesto plnenia a typ zákazníka. Prípadné rozdelenie na časti alebo vyhlásenie viacerých verejných obstarávaní neznamená rozšírenie potenciálneho relevantného trhu. Nerozdelenie predmetu zákazky na časti je opodstatnené a odôvodnené a nepredstavuje porušenie princípov verejného obstarávania. Najmä s ohľadom na miestne, vecné, funkčné aj časové väzby, charakter predmetu zákazky a požiadavky na plnenia, by bolo rozdelenie predmetu zákazky po technickej stránke nelogické, neúčelné, nehospodárne a nerealizovateľné. Rozdelenie predmetu zákazky na časti je technicky a procesne nerealizovateľné, a to z dôvodu, že predmetná zákazka je súborom stavebných prác, ktoré bezprostredne spolu súvisia a výsledkom je realizácia diela ako funkčného celku. 4) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané: Ponuka musí platiť do: 04.12.2024