Vyhlásené obstarávanie

Informačný systém pre podávanie a správu projektov


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Agentúra na podporu výskumu a vývoja
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
176 530,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72000000-5
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
26. Február 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
8. Marec 2024
Dátum otvárania ponúk:
8. Marec 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
IS EVO
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Ekonomické a finančné postavenie

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Uchádzač vo verejnom obstarávaní musí splniť podmienky účasti, týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia v zmysle § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a predložiť prehľad vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky. Minimálna úroveň štandardov: Uchádzač predloží a preukáže vyjadrením každej banky alebo pobočky zahraničnej banky/bánk, v ktorej/ktorých má uchádzač vedený účet podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, že - uchádzač nebol v nepovolenom debete za predchádzajúce obdobie 12 mesiacov ku dňu vystavenia vyjadrenia každej banky alebo pobočky zahraničnej banky/bánk, resp. za obdobie, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku, alebo začatia prevádzkovania činnosti/zriadenia účtu; - bežný účet uchádzača nebol predmetom exekúcie a blokácie za predchádzajúce obdobie 12 mesiacov ku dňu vystavenia vyjadrenia každej banky alebo pobočky zahraničnej banky/bánk, resp. za obdobie, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku, alebo začatia prevádzkovania činnosti/zriadenia účtu; - v prípade splácania úveru, uchádzač dodržuje splátkový kalendár. Verejný obstarávateľ bude akceptovať len vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky. Predložené vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, musí byť nie staršie ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky. Uchádzač súčasne predloží Čestné vyhlásenie, že ku dňu predloženia ponuky má otvorené účty len v banke/bankách alebo pobočky zahraničnej banke/bankách, od ktorých predložil vyššie požadované vyjadrenie/ia. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti čestným vyhlásením zmysle § 114 zákona o verejnom obstarávaní, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti, určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok aj Jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač môže na preukázanie technickej a odbornej spôsobilosti využiť kapacity inej osoby v zmysle § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Uchádzač vo verejnom obstarávaní musí splniť podmienky účasti, týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti: A) v zmysle § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a predložiť zoznam poskytnutých služieb uskutočnených za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Minimálna úroveň štandardov: a) Verejný obstarávateľ požaduje preukázať realizáciu zákaziek poskytnutých služieb rovnakého alebo typovo podobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky pre dielo a to preukázaním uskutočnenia služieb v kumulatívnej hodnote minimálne 80 tisíc EUR. Verejný obstarávateľ požaduje preukázať realizáciu zákaziek poskytnutých služieb rovnakého alebo typovo podobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky pre dielo v počte minimálne 2 zákazky. Za poskytnuté služby rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky pre dielo sa považuje poskytnutie služieb, ktorými sa preukáže realizácia projektov / plnení / zmlúv podľa minimálne nižšie uvedeného funkčného a technického rozsahu: návrh a implementácia informačných systémov, ktorých súčasťou boli minimálne nasledovné oblasti: o analýza a detailný návrh riešenia, o návrh aplikačnej a technickej architektúry, o vývoj, implementácia (programovanie, customizácia, integrácia) o testovanie, dodanie technickej dokumentácie a nasadenie do prevádzky. b) Verejný obstarávateľ požaduje preukázať realizáciu zákaziek poskytnutých služieb rovnakého alebo typovo podobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky pre servisné služby k Dielu a to preukázaním uskutočnenia služieb v kumulatívnej hodnote minimálne 90 tisíc EUR. Verejný obstarávateľ požaduje preukázať realizáciu zákaziek poskytnutých služieb rovnakého alebo typovo podobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky pre servisné služby k Dielu v počte minimálne 2 zákazky. Za poskytnuté služby rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky pre servisné služby k Dielu sa považuje poskytnutie služieb, ktorými sa preukáže realizácia projektov / plnení / zmlúv podľa minimálne nižšie uvedeného rozsahu: - zabezpečenie prevádzky a údržby diela, - zabezpečenie starostlivosti (update, upgrade) aplikačného softvéru - zabezpečenie služieb rozvoja systému (zmenové požiadavky). Verejný obstarávateľ požaduje ku každej poskytnutej službe uviesť aj cenu, lehotu dodania, názov a sídlo odberateľa a kontaktnú osobu odberateľa (meno a priezvisko, funkcia, telefón, e-mailová adresa), prípadne odkaz na Centrálny register zmlúv. Verejný obstarávateľ pri vyhodnotení splnenia podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní zohľadní u uchádzača referencie uchádzača uvedené v Evidencii referencií podľa § 12 zákona o verejnom obstarávaní. V takom prípade požaduje verejný obstarávateľ za účelom jednoznačnej identifikácie danej referencie, aby uchádzač vo svojej ponuke uviedol link, resp. presne identifikoval konkrétnu zákazu/referenciu, ktorou preukazuje splnenie podmienky účasti.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Uchádzač vo verejnom obstarávaní musí splniť podmienky účasti, týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti: B) Podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní a preukázať údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za plnenie. Verejný obstarávateľ požaduje, aby riadiaci pracovníci, ktorí sa budú osobne podieľať na plnení, spĺňali nižšie uvedené minimálne odborné požiadavky. Splnenie požiadaviek preukáže uchádzač predložením požadovaných dokumentov. Uchádzač preukáže odbornú kvalifikáciu minimálne jedného experta u nasledovných pozícií: Pre Vývoj Diela: Projektový manažér, Špecialista pre bezpečnosť, IT analytik - dátový, Aplikačný špecialista, IT Tester. Pre Služby podpory a údržby: IT Tester, Správca aplikačného softvéru, Špecialista aplikačný, Expert pre oblasť bezpečnosti. Viac informácií je uvedených v Súťažných podkladoch. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti čestným vyhlásením v zmysle § 114 zákona o verejnom obstarávaní, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti, určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok aj Jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač môže na preukázanie technickej a odbornej spôsobilosti využiť kapacity inej osoby v zmysle § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je: a) zhotovenie diela, pozostávajúceho z technického návrhu, zhotovenia, dodania, konfigurácie a inštalácie informačného systému, ktoré zabezpečí kompletnú správu projektovej a grantovej agendy v zmysle platnej legislatívy počas ich životného cyklu a ďalšie služby s ňou spojené. Informačný systém bude webová aplikácia, ktorá bude slúžiť predovšetkým na automatizovanú podporu procesov pri vytváraní žiadostí na financovanie projektov z oblasti výskumu a vývoja a na podporu ostatných procesov pri riešení projektov. Súčasťou diela bude aj zavedenie informačného systému do produkčnej prevádzky a poskytnutie kompletnej dokumentácie, a to prevádzkovej, bezpečnostnej, administrátorskej a používateľskej, ako aj okomentovaných zdrojových kódov dodaného informačného systému. Súčasťou diela bude taktiež migrácia dokumentov a údajov z aktuálneho systému. b) poskytovanie služieb podpory prevádzky, údržby a rozvoja dodaného riešenia.

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.