Vyhlásené obstarávanie

"Európske hlavné mesto kultúry 2026" - PD: KULTÚRNY HOTSPOT - Moderná Galéria Miloša Alexandra Bazovského v Trenčíne


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Trenčiansky samosprávny kraj
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
140 666,67
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71320000-7
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
12. Február 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
11. Marec 2024
Dátum otvárania ponúk:
11. Marec 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Trenčiansky samosprávny kraj, K dolnej stanici 7282/20A, 8.posch., 911 01 Trenčín
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Ekonomické a finančné postavenie

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Použitie podmienky účasti:

Neuplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona.

Popis podmienky účasti:

Uchádzač predloží Zoznam poskytnutých služieb projekčných prác dodaných za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia ver. obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, ktorým preukáže poskytnutie služieb projekčných prác rovnakého/podobného charakteru ako požaduje ver. obstarávateľ. Za rovnaký/podobný charakter projekčných prác sa považujú projekčné práce na vypracovanie PD v stupni minim. pre stav. povolenie na rekonštr./výstavbu objektov podľa klasifikácie stavieb (KS) kategórie 1220 Budovy pre administratívu (podľa JKSO 801.6 a podľa CPC 52 122.p1), 1230 Budovy pre obchod a služby (podľa JKSO 801.8ex, 802.3ex, 802.4ex, 811.9ex, 812.3ex a podľa CPC 52 122.p2), 1261 Budovy na kultúru a verejnú zábavu (podľa JKSO 801.4ex, 802.1ex a podľa CPC 52 123), 1262 Múzeá a knižnice (podľa JKSO 801.4ex a podľa CPC 52 125.p1), 1263 Školy, univerzity a budovy na vzdelávanie (podľa JKSO 801.3, 801.4ex a podľa CPC 52 125.p2), 1264 Nemocničné budovy a zdravotnícke zariadenia (podľa JKSO 801.1 a podľa CPC 52 126), 1265 Budovy na šport (podľa JKSO 801.5ex, 802.2 a podľa CPC 52 279.p1) a 1273 Historické alebo chránené pamiatky (podľa JKSO 801.4ex, 815.9ex a podľa CPC 52 129.p3). Zoznam poskyt. služieb projekčných prác musí byť v celkovej kumulatívnej sume plnení minimálne 112 500 eur bez DPH. Súčasne aspoň jedna referencia zo Zoznamu poskyt. služieb projekčných prác musí obsahovať minimálne jednu poskytnutú službu projekčných prác v minimálnej hodnote plnenia 45 000 eur bez DPH na vypracovanie PD v stupni minim. pre stavebné povolenie na rekonštr. objektu/časti objektu, ktorý je zapísaný v registri Národných kultúrnych pamiatok vedeným Pamiatkovým úradom SR. Zoznam poskytnutých služieb musí pri každej poskytnutej službe obsahovať: a) identifikáciu odberateľa (obchodné meno a adresa), b) názov a stručný opis poskytnutej služby, c) informáciu, či plnenie zmluvy realizoval ako samostatný poskytovateľ, ako člen skupiny alebo ako subdodávateľ, d) zmluvnú cenu zákazky a celkovú cenu za skutočne poskytnuté služby v EUR bez DPH (v prípade rozdielu medzi zmluvnou cenou a konečnou cenou za poskytnuté služby sa uvedie dôvod rozdielu) a súčasne cenu za poskytnuté projektové práce (tzn. iba práce na, DSP, DRS a/alebo DSPRS),bez ceny súvisiacich inžinier. činností a autor. dozoru/iných súvisiacich služieb zahrnutých v zmluvnej cene zákazky), e) zmluvný a skutočný termín poskytnutia služby (v prípade rozdielu uviesť dôvod), f) meno, funkcia a kontakt na osobu odberateľa, u ktorého je možné uvedené údaje overiť. g) Uchádzač je povinný v ponuke identifikovať referencie, ktoré sa ku dňu predloženia ponuky nachádzajú v evidencii referencií vedene na stránke Úradu pre verejné obstarávanie a ktorými mieni preukázať splnenie podmienky účasti. Verejný obstarávateľ zohľadní referencie uchádzačov alebo záujemcov uvedené v evidencii referencií podľa § 12 zákona o verejnom obstarávaní, ak takéto referencie ku dňu predloženia ponuky existujú a uchádzač ich v ponuke identifikoval. V prípade, že uchádzač poskytoval služby projekčných prác ako člen konzorcia/združenia, je povinný uviesť svoj podiel v konzorciu/združení a objem poskyt. služieb projekčných prác zodpovedajúci podielu v konzorciu. V prípade, ak uchádzač predkladá v zozname aj služby, ktorých poskytnutie presahuje stanovené obdobie posledných 3 rokov od vyhlásenia ver. obstarávania, uchádzač v zozname uvedie zvlášť aj cenu iba za tú časť, ktorá bola uskutočnená v požadovanom období. V prípade dokladov, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako Euro, je potrebné na prepočítanie tejto meny na Euro použiť kurz Európskej centrálnej banky, aktuálny v posledný deň príslušného kalendárneho roku, v ktorom došlo ku skutočnosti rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti t.j. v ktorom sa referenčná služba dodala. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako Euro, uchádzač predloží v pôvodnej mene a v mene Euro. Uchádzač môže na preukázanie technickej/odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač ver. obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej/odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú/odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej/ odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spoločne podľa § 37 ods. 3 ZVO. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ZVO. Ak uchádzač preukazuje odbornú alebo technickú spôsobilosť prostredníctvom inej osoby, JED predloží aj za túto osobu. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov uchádzač predloží samostatný JED za každého člena skupiny, podpísaný osobou oprávnenou konať v mene jednotlivých členov skupiny. Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačom, ktorí predkladajú JED, za účelom preukázania splnenia podmienok účasti, vyplniť GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní: údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov

Popis podmienky účasti:

Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO predložením údajov o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Požaduje sa predložiť údaje o odbornej kvalifikácii osôb, ktoré budú zodpovedné za realizáciu projekčných prác a budú určené na plnenie zmluvy. Uchádzač môže preukázať splnenie podmienky účasti aj prostredníctvom jedného odborníka spĺňajúceho všetky požadované kritériá vo vzťahu ku všetkým pozíciám. Pozícia Projektant ukončené vysokoškolské vzdelanie II. stupňa • autorizovaný stavebný inžinier podľa aktuálne platného členenia od 01.01.2002 v kategórií Komplexné architektonické a inžinierske služby a súvisiace technické poradenstvo ( A1 ), alebo členenia platného do 31.12.2004 v kategórií / podkategórií pozemné stavby podľa zákona č. 138/1992 Z.z o autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, resp. Autorizovaný stavebný inžinier podľa aktuálne platného členenia od 1.1.2022 v kategórii Inžinier pre konštrukcie pozemných stavieb ( I1 ) alebo ekvivalent v krajine uchádzača • minimálne 5-ročná prax na pozícii Projektant v oblasti predmetu zákazky, čo preukaze predložením profesijného životopisu z ktorého bude vyplývať preukázanie praktických 5- ročných skúseností na zákazky/projektoch rovnakého charakteru ako predmet zákazky. Uchádzač splnenie požiadaviek na kľúčových odborníkov preukazuje: Platným osvedčením vo vyššie uvedenom rozsahu vydaným pre každého projektanta podľa bodu a) alebo b) vydávaným Slovenskou komorou stavebných inžinierov (SKSI) alebo vydaným Slovenskou komorou architektov (SKA) alebo iným subjektom v inom štáte ako SR, ktorý ekvivalentné osvedčenie vydal. Ak je kľúčový odborník/projektant zapísaný vo verejne prístupnom zozname, ktorý preukazuje, že táto osoba je držiteľom príslušného osvedčenia, postačuje uviesť webovú adresu, na ktorej si môže obstarávateľská organizácia danú skutočnosť overiť (napr. https://verejnyportal.sksi.sk/search). Úspešný uchádzač, ktorý v prípade kľúčového odborníka preukázal osvedčenie Autorizovaného stavebného inžiniera vydané v inom štáte ako SR, musí pred podpisom zmluvy preukázať zápis v registri hosťujúcich autorizovaných stavebných inžinierov (ASI). Žiadosť o zapísanie do registra hosťujúcich autorizovaných stavebných inžinierov sa podáva v štátnom jazyku na tlačive SKSI, ktorého prílohou sú doklady preukazujúce splnenie požiadaviek podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť v zmysle § 34 ods. 3 ZVO technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač obstarávateľskej organizácii preukázať, že pri plnení Zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou Zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej Zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní. Oprávnenie dodávať tovar alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúce sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti za všetkých členov skupiny spoločne podľa § 37 ods. 3 ZVO. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ZVO. Ak uchádzač preukazuje odbornú alebo technickú spôsobilosť prostredníctvom inej osoby, JED predloží aj za túto osobu. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov uchádzač predloží samostatný JED za každého člena skupiny, podpísaný osobou/osobami oprávnenou/oprávnenými konať v mene jednotlivých členov skupiny. Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačom, ktorí predkladajú JED, za účelom preukázania splnenia podmienok účasti určených verejným obstarávateľom, vyplniť GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI. Odôvodnenie primeranosti použitia podmienok účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO: Verejný obstarávateľ požaduje preukázať, či uchádzač realizoval obdobnú zákazku s ohľadom na komplexnosť a rozsah, a že uchádzač má praktické skúsenosti s poskytnutím predmetu zákazky rovnakého alebo podobného charakteru a rozsahu ako je predmet zákazky. Odôvodnenie primeranosti použitia podmienok účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO: Potreba určenia týchto podmienok účasti vyplynula z potreby verejného obstarávateľa overiť si skutočnosti, či je uchádzač oprávnený a kvalifikovaný realizovať predmet zákazky.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Verejný obstarávateľ zvolil pre vyhodnotenie ponúk zadávanej zákazky postup na základe najnižšej ceny. Úspešným uchádzačom sa stane ten uchádzač, ktorého platná ponuka bude mať najnižšiu cenu v EUR s DPH za celý predmet zákazky zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. Za celkovú cenu u platcu DPH sa považuje cena vrátane DPH. Za celkovú cenu u neplatcu DPH je to cena celkom.

Výsledky

"Európske hlavné mesto kultúry 2026" - PD: KULTÚRNY HOTSPOT - Moderná Galéria Miloša Alexandra Bazovského v Trenčíne

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je poskytnutie služby - vypracovanie projektovej dokumentácie na rekonštrukciu objektu Galérie Miloša Alexandra Bazovského v Trenčíne (stavba súp. č. 100 postavená na pozemku KN "C" parc. č. 65/1 v k.ú. Trenčín, objekt kód 201 - nehnuteľná kultúrna pamiatka, pozemok kód a 202 - pamiatková rezervácia). Bližšie informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1) Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že zmluva musí byť uzavretá v súlade s § 11 a § 56 ZVO. 2) Verejný obstarávateľ požaduje, aby navrhovaný subdodávateľ spĺňal podmienky účasti týkajúcich sa osobného postavenia stanovených v časti Súťažné podmienky bod 4.2.1 (Dôvody na vylúčenie) Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania, ktoré preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má ako subdodávateľ plniť. U subdodávateľa nesmú existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 a 8 ZVO. Doklady a informácie preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúceho osobného postavenia jeho subdodávateľov predkladá uchádzač vo svojej ponuke. Oprávnenie dodávať tovar sa preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má subdodávateľ plniť. 3) V procese vyhodnocovania ponúk verejný obstarávateľ rozhodol, že vyhodnocovanie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky a vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk v súlade s § 66 od. 7 písm. b) ZVO (tzv. super reverzná súťaž). 4) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť súťaž v súlade s § 57 ZVO, alebo v prípade nedostatočného finančného krytia. 5) Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 ZVO. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať prostredníctvom funkcionality portálu EVO. 6) Elektronická fakturácia bude pripustená v súlade so Zákonom č. 215/2019 o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme. 7) Odôvodnenie nerozdelenie zákazky na časti podľa § 28 ods. 2 ZVO je uvedené v súťažných podkladoch. 8) Lehota viazanosti ponúk : do 18.12.2024