Vyhlásené obstarávanie

Tlačové a skenovacie služby


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Úrad pre územné plánovanie a výstavbu Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
Neuvedená
Mena:
Hlavný CPV kód:
79800000-2
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
12. Február 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
12. Marec 2024
Dátum otvárania ponúk:
12. Marec 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Úrad pre územné plánovanie a výstavbu Slovenskej republiky
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Podľa § 34 ods. 1 písm. l) ZVO – verejný obstarávateľ požaduje predložiť údaje o subdodávateľoch s uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač v úmysle zabezpečiť subdodávateľom. Uchádzač predloží nasledujúce informácie: a) identifikačné údaje subdodávateľa b) oblasť subdodávky c) podiel plnenia zo zmluvy Navrhovaný subdodávatelia musia spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a neexistujú u nich dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 a 8 ZVO; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu sa preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorý má subdodávateľ plniť. V prípade, že uchádzač využíva na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 34 ZVO odborné kapacity inej osoby, uvedie tieto subjekty do zoznamu subdodávateľov. V prípade, že uchádzač nevyužíva subdodávateľov predloží o tejto skutočnosti Prílohu č. 4 rámcovej zmluvy (resp. Prílohu č. 8 Súťažných podkladov) v ktorej bude zaškrtnuté políčko – pri plnení predmetu zmluvy nebudem využívať kapacity subdodávateľov.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Najnižšia celková cena za celý predmet zákazky vypočítaná a vyjadrená v eur s DPH

Výsledky

Tlačové a skenovacie služby

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je poskytovanie komplexných, bezpečných a ekonomicky výhodných tlačových a skenovacích služieb kompatibilných s existujúcim Optimidoc, ktoré je nasadené u verejného obstarávateľa a poskytovanie služieb manažovania multifunkčných zariadení na dobu 48 mesiacov. Podrobný opis predmetu zákazky sa nachádza v prílohe č. 1 súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.