Vyhlásené obstarávanie

Zateplenie kultúrneho domu v obci Dolné Lovčice


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Dolné Lovčice
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
258 018,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
13. Február 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
26. Február 2024
Dátum otvárania ponúk:
26. Február 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
obec Dolné Lovčice, IS EVO
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

§ 34 ods. 1 písm. b) ZVO

Popis podmienky účasti:

Uchádzač preukáže realizáciu stavebných prác za predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác, zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných práv podľa obchodných podmienok, ak odberateľom a) bol verejný obstarávateľ, takýmto dokladov je referencia, ak nebola vyhotovená, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie; b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ, ak také potvrdenie uchádzať alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Minimálna požadovaná úroveň štandardov v zmysle § 34 ods. 1 písm. b) ZVO: uchádzač predloží zoznam stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je daný predmet zákazky – zateplenie budov občianskej vybavenosti a/alebo výmena zdroja tepla v budove občianskej vybavenosti, vo finančnom objeme spolu minimálne 258 017,97 EUR bez DPH/alebo ekvivalent v inej mene, uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, pričom aspoň jedna realizácia musela byť v rozsahu zateplenia občianskej budovy minimálne 500 m2. Uchádzač predloží potvrdenia o uspokojivom vykonaní uskutočnených stavebných práv rovnakého alebo podobného charakteru dokladmi podľa písm. a) alebo b) vo vyššie uvedenom citovanom § 34 ods. 1 písm. b) ZVO. Zoznam stavebných prác bude obsahovať nasledovné údaje: • názov/obchodné meno a sídlo objednávateľa, • názov stavby, • cena stavby celkom v EUR bez DPH a vyčíslenie hodnoty z ceny stavby celkom v EUR bez DPH aby bolo preukázané splnenie minimálnej požadovanej úrovne štandardov vyššie uvedenej, • miesto stavby, • lehota výstavby (od – do), • stručný popis stavy na preukázanie minimálnej požadovanej úrovne vyššie uvedenej podmienky účasti.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

§ 34 ods. 1 písm. d) ZVO

Popis podmienky účasti:

uchádzač predloží platnú licenciu na zhotovenie tepelnoizolačných kontaktných systémov (ETICS) podľa STN 732901 vydanej príslušným akreditovaným inšpekčným orgánom alebo iného ekvivalentu dokladu, ktorý preukáže pri zatepľovaní obvodového plášťa objektu kultúrneho domu, a ktorým preukáže spôsobilosť na vykonávanie špeciálnych stavebných prác, ktorých kvalita, spolu s osvedčenými komponentami tepelnoizolačného systému, garantuje projektované parametre s životnosť zateplenia.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

§ 34 ods. 1 písm. g) ZVO

Popis podmienky účasti:

Uchádzač predloží doklad preukazujúci, že má osobu určenú na plnenie zmluvy, ktorá má udelené osvedčenie o odbornej spôsobilosti na výkon činnosti stavbyvedúceho (osvedčenie Slovenskej komory stavebných inžinierov o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov) alebo ekvivalentné osvedčenie a prax v oblasti výkonu činnosti stavbyvedúceho v trvaní minimálne 5 rokov. Minimálna požadovaná úroveň štandardov v zmysle § 34 ods. 1 písm. g) ZVO: Uchádzač musí preukázať, že stavbyvedúci vykonával stavbyvedúceho v rámci stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je daný predmet zákazky – zateplenie budov občianskej vybavenosti a/alebo výmena zdroja tepla v budove občianskej vybavenosti, a to minimálne jednej stavby občianskej vybavenosti, minimálne v objeme 100 000 EUR bez DPH, pričom aspoň jedna realizácia musela byť v rozsahu zateplenia občianskej budovy minimálne 500 m2. Uchádzač preukáže splnenie podmienok za uvedenú osobu predložením nasledovných dokladov: a) príslušné osvedčenie, oprávnenie, či preukaz, b) profesijný životopis, pričom uchádzač v životopise uvedie aj vyčíslenie hodnoty realizovanej zákazky pre splnenie vyššie uvedeného minimálneho štandardu v zmysle § 34 ods. 1 písm. g) ZVO, c) identifikačné údaje zamestnávateľa dotknutej osoby, d) čestné vyhlásenie o pravdivosti vyššie uvedených údajov dotknutej osoby s vlastnoručným podpisom dotknutej osoby.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zateplenie objektu kultúrneho domu v obci Dolné Lovčice a výmena existujúceho zdroja vykurovania. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v prílohe č. 1 Opis predmetu zákazky, v prílohe č. 3 Projektová dokumentácia, v prílohe č. 4 vo Výkaze výmer, za záväzných obchodných podmienok uvedených v prílohe č. 5 návrh Zmluvy o dielo.

Doplňujúce informácie

Verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 20 ZVO určuje prostriedky elektronickej komunikácie vrátane doručovania tak, aby boli všeobecne dostupné, nediskriminačné a prepojiteľné so všeobecne používanými produktmi informačných a komunikačných technológií, a aby nedošlo k obmedzeniu možnosti záujemcov alebo uchádzačov zúčastniť sa verejného obstarávania. Komunikácia sa bude uskutočňovať elektronicky spôsobom určeným funkcionalitou IS EVO na portáli www.isepvo.sk. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a uchádzačmi bude zabezpečené písomne elektronickou formou cez informačný systém Elektronického verejného obstarávania (ďalej len „IS EVO“). Postup vytvorenia ponuky v zákazke: 1. Zobrazenie formulára ponuky a jeho vyplnenie, 2. Pridanie potrebných príloh ponuky, 3. Vyplnenie štruktúrovaných kritérií, ak ich verejný obstarávateľ nastavil, 4.Odoslanie ponuky verejnému obstarávateľovi. Zábezpeka: : Na zabezpečenie riadneho splnenia záväzkov podľa návrhu Zmluvy o dielo požaduje verejný obstarávateľ od úspešného uchádzača pred uzavretím Zmluvy o dielo (ako súčinnosť na uzavretie Zmluvy o dielo podľa zákona o verejnom obstarávaní) zložiť na účet objednávateľa zábezpeku vo výške 10 000 EUR. Hodnoverný doklad o tomto zložení zábezpeky (originál alebo overená fotokópia) bude prílohou a neoddeliteľnou súčasťou tejto zmluvy. Zábezpeku je objednávateľ oprávnený použiť na úhradu nákladov spojených s odstránením vád a nedorobkov diela uvedených v protokole o odovzdaní/prevzatí diela, ktoré zhotoviteľ neodstránil v lehote dohodnutej v tomto protokole alebo inak písomne dohodnutej lehote, ďalej na dokončenie diela v prípade, že objednávateľ odstúpi od tejto zmluvy z dôvodov na strane zhotoviteľa, ako aj na úhradu prípadných zmluvných pokút podľa tejto zmluvy, na zaplatenie ktorých vznikol objednávateľovi nárok, kým zábezpeku podľa tejto zmluvy nevrátil zhotoviteľovi. Objednávateľ je povinný vrátiť zábezpeku na účet zhotoviteľa uvedený v článku I. tejto zmluvy do 3 (troch) mesiacov odo dňa riadneho odovzdania a prevzatia diela. Objednávateľ môže podľa svojho uváženia vrátiť zábezpeku na účet zhotoviteľa aj pred termínom uvedeným v predchádzajúcej vete. V prípade použitia zábezpeky podľa tohto bodu objednávateľom je objednávateľ povinný vrátiť zhotoviteľovi zábezpeku (resp. jej nespotrebovanú časť) na účet zhotoviteľa do 3 (troch) mesiacov po úhrade nákladov spojených s odstránením vád a nedorobkov alebo do 3 (troch) mesiacov po dokončení diela a zaslať zhotoviteľovi písomné vyúčtovanie o použití zábezpeky.