Vyhlásené obstarávanie

Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov NBS a doplnkových služieb


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
NÁRODNÁ BANKA SLOVENSKA
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
806 690,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
55520000-1
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
13. Február 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
11. Marec 2024
Dátum otvárania ponúk:
11. Marec 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Miesto a čas otvárania ponúk je uvedené v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania. Verejný obstarávateľ uskutoční otváranie ponúk „on-line“ v systéme JOSEPHINE. Miestom „on-line“ sprístupnenia ponúk je webová adresa https://josephine.proebiz.com a záložka je totožná ako pri predkladaní ponúk. On-line sprístupnenia ponúk sa môže zúčastniť iba uchádzač, ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk. Pri on-line sprístupnení ponúk budú zverejnené informácie v zmysle § 52 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Všetky prístupy do „on-line“ prostredia zo strany uchádzačov bude systém JOSEPHINE logovať a budú súčasťou protokolov v predmetnom verejnom obstarávaní.
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Ekonomické a finančné postavenie

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Použitie podmienky účasti:

Neuplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní – zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien poskytnutých služieb, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní. Minimálna požadovaná úroveň podmienky účasti: 1. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač v ponuke predložil zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov v súlade s § 34 ods.1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania, pričom verejný obstarávateľ požaduje preukázať poskytnutie služby v minimálnom celkovom finančnom objeme 450 000 eur bez DPH, podpísaný štatutárnym zástupcom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača. 2. Za rovnaký, alebo podobný charakter poskytnutých služieb sa na účely tejto zákazky považuje služba zodpovedajúca špecifikácii predmetu zákazky uvedenej v časti B. OPIS PREDMETU ZÁKAZKY súťažných podkladov, t. j. poskytnutie služby zabezpečenia výroby, prípravy a výdaja stravy pre zamestnancov zamestnávateľa zodpovedajúcej číselnému kódu predmetu zákazky pre hlavný predmet zákazky z Hlavného slovníka obstarávania (CPV): 55520000-1 Služby hromadného stravovania zabezpečenie poskytnutia komplexných stravovacích služieb. 3. V prípade, ak odberateľom poskytnutých služieb bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, uchádzač určí, ktoré poskytnutie služby zo zoznamu poskytnutých služieb je referenciou v zmysle § 12 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ zohľadní referencie uchádzačov, ktoré sú vedené v informačnom systéme ÚVO „Evidencia referencií“, ak takéto referencie existujú. Uchádzač uvedie aj registračné číslo takejto referencie. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Celková cena za predmet zákazky v eurách.

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je poskytovanie stravovacích služieb, t. z. výroba, príprava a výdaj stravy pre zamestnancov verejného obstarávateľa ako aj ďalších osôb, ktorým to verejný obstarávateľ umožní v priestoroch zariadenia spoločného stravovania verejného obstarávateľa, formou objednávky vopred, samoobslužným spôsobom a bezhotovostnou platbou prostredníctvom vstupovej karty zamestnancov NBS; zabezpečenie doplnkového predaja v bufete nachádzajúcom sa v priestoroch verejného obstarávateľa, hotovostnou platbou alebo bezhotovostnou platbou prostredníctvom vstupovej karty zamestnancov NBS; zabezpečenie občerstvenia pri podujatiach organizovaných verejným obstarávateľom, na základe včasnej objednávky verejného obstarávateľa. Plnenie predmetu zákazky je stanovené na obdobie 9 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy s možnosťou predĺženia formou dvoch na seba nadväzujúcich opcií, pričom každá z opcií je v trvaní 3 mesiacov, a to z dôvodu plánovanej rekonštrukcie kuchyne a jedálne Podrobné vymedzenie predmetu zákazky vrátane požiadaviek na predmet zákazky, rozsahu, množstva a špecifikácií, je uvedené v časti B. OPIS PREDMETU ZÁKAZKY týchto súťažných podkladov

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.