Vyhlásené obstarávanie

Komplexná rekonštrukcia izieb bloku B1 na ŠD Mladosť


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Slovenská technická univerzita v Bratislave - Rektorát
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
Neuvedená
Mena:
Hlavný CPV kód:
45214700-7
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
7. Marec 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
28. Marec 2024
Dátum otvárania ponúk:
28. Marec 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Účelové zariadenie Študentské domovy a jedálne STU v Bratislave, Bernolákova 1, 811 07 Bratislava, blok D, 2. poschodie, zasadačka č.1.
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia cena bez DPH za dodanie predmetu zákazky, vypočítaná a vyjadrená v mene euro (EUR) podľa bodu 17 súťažných podkladov. Úspešným uchádzačom v tejto verejnej súťaži sa stane uchádzač, ktorý predložil ponuku s najnižšou cenou a nebude z tohto postupu zadávania zákazky vylúčený.

Opis obstarávania

Realizovať sa budú práce na bloku B1 v zmysle projektovej dokumentácie, ktorá je Prílohou č.4 týchto súťažných podkladov alebo ekvivalent. Ak chce uchádzač použiť iné materiály, zriaďovacie predmety a zariadenia, musia byť kvalitatívne a rozmerovo ekvivalentné a túto skutočnosť uchádzač uvedie vo svojej ponuke do Prílohy č.6 „Návrh ekvivalentov“. Uchádzač uvedie v zmysle Prílohy č.6 „Návrh ekvivalentov“ obchodné názvy materiálov, zriaďovacích predmetov a zariadení, ktoré sa nebudú zhodovať s materiálmi, zriaďovacími predmetmi a zariadeniami uvedenými v položkách v Prílohe č.5 „Rozpočet“. Verejný obstarávateľ odporúča oceňovať materiály uvedené v Prílohe č.5 „Rozpočet. Miesto dodania predmetu zákazky: Študentský domov Mladosť, Staré grunty 53, 842 47 Bratislava. Dĺžka trvania zákazky 10 mesiacov od zadania zákazky t.j. od odovzdania staveniska v zmysle Obchodných podmienok plnenia predmetu zmluvy uvedené v bode D týchto súťažných podkladov. Predpokladané zahájenie prác: máj / jún 2024.

Doplňujúce informácie

Verejný obstarávateľ v súlade s §41ods.1písm.b)ZoVO vyžaduje,aby každý navrhovaný subdodávateľ spĺňal podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a neexistovali u neho dôvody na vylúčenie podľa §40ods.6 písm.a) až g) ,ods.7a ods.8 ZoVO;oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu sa preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky,ktorý má subdodávateľ plniť. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov uchádzač predloží samostatný JED za každého člena skupiny,podpísaný osobou/osobami oprávnenou/oprávnenými konať v mene jednotlivých členov skupiny.JED je uverejnený na web stránke úradu pre verejné obstarávanie:http://www.uvo.gov.sk/legislativametodikadohlad/jednotnyeuropsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html. Verejný obstarávateľ určuje v tomto postupe zadávania zákazky povinnosť zabezpečiť viazanosť ponuky uchádzača zábezpekou podľa § 112 ods. 14 ZoVO v hodnote 30 000 EUR . Všetky náklady súvisiace so spôsobom zloženia a vrátenia zábezpeky znáša uchádzač. Zloženie zábezpeky ponuky uchádzačom vyžaduje verejný obstarávateľ najneskôr v deň, ktorý je určený ako lehota na predkladanie ponúk , určená v bode 11.2 súťažných podkladov.Spôsob a podmienky zloženia zábezpeky ponuky sú bližšie uvedené v súťažných podkladoch. Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní medzi verejným obstarávateľom a uchádzačom alebo záujemcom sa bude uskutočňovať písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 ZoVO v slovenskom a českom jazyku , ak nie je v súťažných podkladoch uvedené inak. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať prostredníctvom funkcionality elektronickej platformy s využitím informačného systému Elektronického verejného obstarávania (ďalej len IS EVO). Lehota na doručenie žiadosti o vysvetlenie podmienok účasti, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie je do 20.03.2024 do 9:00 hod. V procese vyhodnocovania ponúk verejný obstarávateľ rozhodol, že vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky a vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk v súlade s § 112 od. 7 písm. b) ZoVO. Verejný obstarávateľ pri uzatváraní zmluvy o Dielo bude postupovať v súlade s § 11 a s § 56 ZoVO. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť verejné obstarávanie v zmysle §57ZoVO. Toto verejné obstarávanie môže byť obnovené v prípade, ak bude verejné obstarávanie zrušené z ktoréhokoľvek dôvodu uvedeného v §57 v ods.1 alebo ods.2 ZoVO, pričom verejný obstarávateľ bude v takomto prípade postupovať podľa §57 ods.3 a 4 ZoVO. V relevantnom prípade sa bude postupovať podľa §115 ZoVO. Toto verejné obstarávanie nie je obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. Predmet Zmluvy o Dielo bude financovaný z prostriedkov mechanizmu Plánu obnovy a odolnosti SR (Komplexná modernizácia budov a internátov verejných a štátnych vysokých škôl). Zmluva o Dielo uzavretá s úspešným uchádzačom bude účinná najneskôr nadobudnutím účinnosti Zmluvy o poskytnutie finančných prostriedkov mechanizmu z Plánu obnovy a odolnosti SR. Lehota viazanosti ponúk končí dňom 28.02.2025. Do tejto lehoty sú uchádzači viazaní svojou ponukou. Vzhľadom na obmedzený počet znakov v tejto časti oznámenia sú bližšie informácie uvedené v súťažných podkladoch