Vyhlásené obstarávanie

Výsadba a kompletná celosezónna údržba samozavlažovacích kvetináčov v roku 2024 v mestskej časti Bratislava - Ružinov


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mestská časť Bratislava - Ružinov
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
44 400,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
77300000-3
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
30. Január 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
13. Február 2024
Dátum otvárania ponúk:
13. Február 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Online – Verejný obstarávateľ zrealizuje otváranie ponúk prostredníctvom online sprístupnenia ponúk uchádzačom v systéme IS EVO.
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Ekonomické a finančné postavenie

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Použitie podmienky účasti:

Neuplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Podmienky účasti technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti: 1. podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní - Zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Požaduje sa, aby uchádzač v rámci tohto zoznamu preukázal realizáciu min. 4 zákaziek rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, v minimálnej súhrnnej výške 40 000 EUR bez DPH, pričom aspoň tri zákazky sa týkajú údržby o kvetináče vo výške 2 - 4 metre. 2. podľa § 34 ods. 1 písm. j) zákona o verejnom obstarávaní - údajmi o strojovom, prevádzkovom alebo technickom vybavení, ktoré má uchádzač alebo záujemca k dispozícii na uskutočnenie stavebných prác alebo na poskytnutie služieb. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží zoznam strojového a technického vybavenia a kópie technických preukazov k využívaným vozidlám, ktorými bude zabezpečovaná celosezónna údržba o samozavlažovacie kvetináče zavesené vo výške 2-4 m. Z predloženého zoznamu musí byť zrejmé, že uchádzač disponuje zariadením, ktoré je vhodné na rozvoz vody na celom území mestskej časti s technikou prispôsobenou na výtlak vody a zalievanie kvetináčov do výšky 4 metrov. 3. podľa § 34 ods. 1 písm. m) zákona o verejnom obstarávaní - ak ide o tovar, ktorý sa má dodať, 1. vzorkami, opismi alebo fotografiami, ktorých pravosť musí byť overená, ak to verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ vyžaduje alebo 2. certifikátmi alebo potvrdeniami s jasne identifikovanými odkazmi na technické špecifikácie alebo technické normy vzťahujúce sa na tovar, vydanými orgánmi kontroly kvality alebo určenými orgánmi s právomocou posudzovať zhodu. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: - Uchádzač predloží certifikát preukazujúci materiálové zloženie a recyklovateľnosť dodávaných 5 ks kvetináčov - Uchádzač predloží kartu produktu preukazujúceho rozmery, požadovaný objem, technické riešenie, mrazuvzdornosť a nárazuvzdornosť dodávaných 5 ks kvetináčov

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Úspešným uchádzačom sa stane uchádzač s najnižšou cenou za predmet zákazky. Poradie ostatných uchádzačov sa určí vzostupne.

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je uskutočnenie výsadby rastlinného materiálu do 131 ks vegetačných nádob/kvetináčov, 2 ks kvetinových pyramíd a následný kompletný celosezónny servis o všetky samozavlažovacie vegetačné kvetináče osadené na území mestskej časti Bratislava - Ružinov. Kvetináče a kvetinové pyramídy sú v majetku mestskej časti. Súčasťou zákazky je aj dodávka 5 ks samozavlažovacích nádob. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v bode 4 Opis predmetu zákazky Výzvy na predkladanie ponúk.

Doplňujúce informácie

1. Verejné obstarávanie sa uskutočňuje prostredníctvom elektronickej platformy IS EVO. 2. Vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk u uchádzača, ktorý sa umiestnil ako prvý v poradí.