Vyhlásené obstarávanie

Štúdia uskutočniteľnosti pre zváženie ďalšieho postupu v oblasti IT podpory rozpočtovacieho procesu


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo financií Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
85 133,33
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72000000-5
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
30. Január 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
9. Február 2024
Dátum otvárania ponúk:
9. Február 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Sídlo verejného obstarávateľa - adresa uvedená v bode 2.2.1. tejto Výzvy na prekladanie ponúk.
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Ekonomické a finančné postavenie

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Použitie podmienky účasti:

Neuplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Uplatňuje sa podmienka účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) a g) zákona o verejnom obstarávaní.

Popis podmienky účasti:

Bližšia špecifikácia je uvedená v bode 14 - Podmienky účasti, Súťažných podkladov.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Cena celkom za celý predmet zákazky v eur vrátane DPH. (Cena za dielo).

Opis obstarávania

Premetom zákazky je vypracovanej štúdie uskutočniteľnosti, ktorej hlavným cieľom bude porovnanie alternatív zabezpečenia prevádzky systému na podporu rozpočtovacieho procesu, minimálne v rozsahu alternatív: 1. Pokračovanie prevádzky súčasného RIS (kód metais: isvs_45) alebo 2. Obstaranie nového informačného systému pre podporu rozpočtovacieho procesu ako i pokrytia ďalších procesov, ktoré sú zabezpečované prostredníctvom špecializovaných služieb v rámci RIS. Štúdia musí byť vypracovaná v súlade s Koncepciou nákupu IT vo verejnej správe (link: https://mirri.gov.sk/sekcie/strategicke-priority-nikvs/) a aktuálne platnou vyhláškou č. 401/2023 Z. z. Ministerstva investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky o riadení projektov a zmenových požiadaviek v prevádzke informačných technológií verejnej správy (link: (https://mirri.gov.sk/sekcie/informatizacia/riadenie-kvality-qa/). Potrebné je posúdenie oboch variantov z pohľadu ekonomického, finančného, technického, vecného (posúdenie kompetencií doménových znalostí), personálneho zabezpečenia a časového rámca prechodu na nové riešenie. Náklady budú posúdené z pohľadu celkových nákladov na vlastníctvo informačného systému v dobe jeho životnosti. Preferovaný variant musí byť v celkovom posúdení výhodnejší. Bližšia špecifikácia je uvedená v Prílohe č. 1 – Špecifikácia predmetu diela, Zmluvy o dielo.

Doplňujúce informácie

1.Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania IS EVO. 2. Poskytovanie vysvetlení sa bude uskutočňovať elektronickou formou v lehote na predkladanie ponúk prostredníctvom IS EVO. 3.Pravidlá pre doručovanie – zásielka sa považuje za doručenú v okamihu jej odoslania v informačnom systéme EVO a to v súlade s funkcionalitou systému. 4.Všetky výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač. 5.Uchádzač súhlasí s podmienkami stanovenými verejným obstarávateľom. 6. Verejný obstarávateľ bude pri uskutočňovaní tohto postupu zadávania zákazky postupovať v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní, prípadne inými všeobecne záväznými právnymi predpismi. Všetky ostatné informácie, úkony a lehoty sa nachádzajú v zákone o verejnom obstarávaní. 7.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušenia použitého postupu zadávania zákazky.