Vyhlásené obstarávanie

Rekonštrukcia školy – Projektová dokumentácia


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obchodná akadémia
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
203 333,33
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71320000-7
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
18. Január 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
9. Február 2024
Dátum otvárania ponúk:
9. Február 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
On-line otváranie
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Ekonomické a finančné postavenie

Názov podmienky účasti:

§ 33 ods. 1 písm. d) ZVO

Popis podmienky účasti:

Prehľad o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti a) Uchádzač predloží: - Výkaz/výkazy ziskov a strát alebo výkaz/výkazy o príjmoch a výdavkoch za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. - Požadovaná forma dokumentov: - overené príslušným správcom dane alebo audítorom, alebo - overené správcom Registra účtovných závierok, alebo - uvedením informácie, že dokument bol zverejnený v Registri účtovných závierok (http://www.registeruz.sk /) s presným odkazom na uverejnený dokument (celou URL adresou, t.j. celým reťazcom znakov, určujúcim presnú špecifikáciu umiestnenia dokumentu na Internete). b) Obdobím troch predchádzajúcich hospodárskych rokov (v zmysle definície hospodárskeho roku uvedenej v § 3 zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov) sa rozumejú tri ukončené hospodárske roky bezprostredne predchádzajúce vyhláseniu verejného obstarávania. c) Vyhlásením verejného obstarávania sa rozumie deň zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku verejného obstarávania (ďalej len „rozhodný dátum“). d) Mena pre celkový obrat: EUR. Cenu v inej mene ako v mene EUR uchádzač prepočíta kurzom stanoveným Európskou centrálnou bankou (ECB) ku dňu vzniku daňovej povinnosti, podľa daňových zákonov v krajine sídla uchádzača. e) V prípade, že vo verejnej časti registra účtovných závierok má uchádzač zverejnených viacero účtovných závierok za rozhodné obdobie, bude pre účely vyhodnotenia splnenia podmienky účasti akceptovať len schválené účtovné závierky v súlade so zákonom č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve alebo ekvivalentným predpisom. f) V prípade, ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike, verejný obstarávateľ uzná aj ekvivalentné doklady vydané podľa právnych noriem platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. g) Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia dokument určený verejným obstarávateľom, môže finančné a ekonomické postavenie preukázať predložením iného dokumentu, ktorý verejný obstarávateľ posúdi ako vhodný, po zohľadnení jeho predmetu, obsahu a subjektu, ktorý dokument vydal, vo vzťahu k podmienke účasti. Tak aby bola zabezpečená dôveryhodnosť dokumentu a splnený účel podmienky účasti. Uchádzač okrem iného dokumentu zároveň predloží a preukáže aj objektívne dôvody, ktoré mu bránili poskytnúť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia dokumenty určené verejným obstarávateľom v tejto podmienke účasti. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Požadovaný celkový obrat za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, musí byť minimálne vo výške 250 000 EUR bez DPH. Z uchádzačom predkladaných dokladov a/alebo dokumentov preukazujúcich spôsobilosť podľa § 33 ZVO musí byť zrejmé splnenie vyššie identifikovanej/identifikovaných minimálnej/minimálnych úrovne/úrovní požadovanej/požadovaných verejným obstarávateľom. V prípade, že uchádzač využije na preukázanie finančného a ekonomického postavenia finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah, musí verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem 32 ods. 1 písm. e) ZVO a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 ZVO. Verejný obstarávateľ môže u osoby, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 ZVO. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia spoločne. Skupina dodávateľov môže využiť zdroje účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 33 ods. 2 ZVO.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

§ 34 ods. 1 písm. a) ZVO

Popis podmienky účasti:

Uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, poskytnutých za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania. - Rovnakým alebo podobným charakterom ako je predmet zákazky sa rozumie vypracovanie projektovej dokumentácie v úrovni DSP, DRS alebo DSV pre výstavbu alebo rekonštrukciu škôl, univerzít a budov pre vzdelávanie. - Vyhlásením verejného obstarávania sa rozumie deň zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku verejného obstarávania (ďalej len „rozhodný dátum“). Zoznam musí obsahovať minimálne tieto údaje: - Identifikáciu zmluvy, poskytovateľa služby a kontakt na overenie plnenia zmluvy, - Zmluvný termín poskytnutej služby, skutočný termín poskytnutej služby; ak sa skutočný termín líši od zmluvného termínu, bude akceptovaný skutočný termín poskytnutia služby v rozhodnom období; - Opis poskytnutej služby (ak tento opis neobsahuje príslušná referencia); - Celkovú zmluvnú cenu, ktorou sa rozumie celková zmluvná cena za poskytnutie služby; ak sa preukázaná fakturovaná cena líši od zmluvnej ceny, bude akceptovaná fakturovaná cena, - Alikvotnú hodnotu z ceny poskytnutej služby len v rozhodnom období (ak je to uplatniteľné), - Alikvotnú hodnotu z ceny poskytnutej služby len rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky (ak je to uplatniteľné), - Alikvotnú hodnotu z ceny poskytnutej služby len podiel uchádzača v skupine dodávateľov (ak je to uplatniteľné). Mena pre cenu: EUR. Cenu je potrebné uviesť v štruktúre: cena bez DPH, DPH a cena s DPH pre jednoznačné posúdenie splnenia požadovanej minimálnej úrovne. Ak je celková zmluvná cena uvedená v inej mene ako je EUR, je potrebné uviesť cenu v pôvodnej mene, cenu v EUR, prepočítanú z pôvodnej meny priemerným ročným kurzom stanoveným Európskou centrálnou bankou (ECB) na daný rok, v ktorom bola služba poskytnutá, alebo prepočítanú kurzom stanoveným ECB pre rozhodný dátum, ak bola služba poskytnutá v roku, pre ktorý ešte nie je stanovený priemerný ročný kurz ECB. Ak bola služba poskytovaná viac rokov, uchádzač uvedie alikvotné údaje za príslušné obdobie každého roka v pôvodnej mene a následne vykoná prepočet na EUR pre každú časť poskytovania služby daného obdobia. Prepočet ceny takto poskytnutej služby sa vypočíta ako súčet prepočítaných súm v EUR jednotlivých rokov. Ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dokladom je referencia podľa § 12 ZVO. Verejný obstarávateľ zohľadní referencie uchádzačov uvedené v evidencii referencií podľa § 12 ZVO, ak takéto referencie ku dňu predloženia ponuky existujú a uchádzač ich v ponuke identifikoval. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží Zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania (ďalej v tomto bode aj ,,rozhodné obdobie“), ktorým preukáže, že realizoval služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, pričom zároveň preukáže, že v rozhodnom období: realizoval minimálne 1 zákazku, z ktorej bude jasne a určito preukázané, že predmetom bolo vypracovanie projektovej dokumentácie v úrovni DSP, DRS alebo DSV pre výstavbu alebo rekonštrukciu škôl, univerzít a budov pre vzdelávanie (stavbu zaradenú Vyhláškou Štatistického úradu Slovenskej republiky č. 323/2010 Z. z., ktorou sa vydáva Štatistická klasifikácia stavieb, skupina 126, trieda 1263 Školy, univerzity a budovy pre vzdelávanie) v minimálnom objeme 70 000 EUR bez DPH /zákazka, alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. Z uchádzačom predkladaných dokladov a/alebo dokumentov preukazujúcich spôsobilosť podľa § 34 ZVO musí byť zrejmé splnenie vyššie identifikovanej/identifikovaných minimálnej/minimálnych úrovne/úrovní požadovanej/požadovaných verejným obstarávateľom. V prípade, že uchádzač využije na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah, musí verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 ZVO; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO, uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Verejný obstarávateľ môže u osoby, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 ZVO. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne. Skupina dodávateľov môže využiť zdroje účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 34 ods. 3 ZVO.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Celková konečná zmluvná cena v EUR za predmet zákazky, ktorú verejný obstarávateľ skutočne uhradí za predmet zákazky v rozsahu podľa opisu predmetu zákazky, uvedenom v kapitole B. Opis predmetu zákazky v EUR, vypočítaná podľa Prílohy č. 3 súťažných podkladov, v súlade s kapitolou C. Spôsob určenia ceny, bez ohľadu na to, či je uchádzačom platca alebo neplatca DPH. Ak uchádzač nie je platcom DPH (ak nemá uchádzač pridelené identifikačné číslo pre daň (v tuzemsku alebo v zahraničí)), upozorní na túto skutočnosť, uvedie cenu bez DPH a sadzbu DPH v % 0 (nula). Vyhodnocovaná bude konečná cena, teda cena, ktorú verejný obstarávateľ skutočne uhradí za predmet zákazky a to bez ohľadu na to, či je uchádzačom platca alebo neplatca DPH.

Opis obstarávania

Vypracovanie projektovej dokumentácie v realizačnom stupni podľa podmienok výzvy „Výzva na podporu energetickej efektívnosti a využívania OZE vo verejných budovách“ (ďalej len „Výzva“ viď príloha č. 1), ktorú vyhlásila Slovenská inovačná a energetická agentúra a zabezpečenie inžinierskej činnosti a autorského dozoru na predmet zákazky. Predmetom projektovej dokumentácie (ďalej ako „PD“) bude komplexná rekonštrukcia a dispozičné zmeny v objekte školy Obchodnej akadémie v Humennom, úprava spevnených plôch a átria.

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.