Vyhlásené obstarávanie

Zníženie energetickej náročnosti verejných budov- ZŠ Kluknava


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Kluknava
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 329 952,67
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
27. December 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
17. Január 2024
Dátum otvárania ponúk:
17. Január 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
MP Profit PB, s.r.o. Hliníky 712/25 017 01 Považská Bystrica
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Ekonomické a finančné postavenie

Názov podmienky účasti:

Podľa § 33 ods. 1 písm. d) ZVO predložením prehľadu o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.

Popis podmienky účasti:

Podľa § 33 ods. 1 písm. d) ZVO uchádzač preukáže prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti v celkovej výške minimálne 1 500 000 EUR bez DPH. Za obrat v oblasti predmetu zákazky sa považuje obrat za činnosti v oblasti realizácie stavebných prác. Uchádzač predloží prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka čestným vyhlásením, ktoré, bude obsahovať prehľadnú tabuľku, v ktorej bude uvedený: (i) dosiahnutý obrat uchádzača v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, a (ii) celkový obrat uchádzača, a to v členení za jednotlivé požadované roky. Obraty budú uvedené v originálnej mene, a ak touto menou nie je mena v EUR obraty budú prepočítané aj na EUR. Prepočet cudzej meny na euro: uchádzač so sídlom v SR v aktuálnom prípade prepočtu zahraničnej meny na euro použije kurz NBS platný (aktuálny) v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti. Uchádzač so sídlom mimo SR v aktuálnom prípade prepočtu zahraničnej meny na euro použije kurz ECB (Európskej centrálnej banky) platný v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti. Uchádzač k prehľadom o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, predloží: - ak ide o osobu, ktorá vedie podvojné účtovníctvo, z účtovnej závierky kópie výkazov ziskov a strát alebo - ak ide o osobu, ktorá vedie jednoduché účtovníctvo, z účtovnej závierky kópie výkazov príjmov a výdavkov. Odporúčame celkový obrat v príslušných výkazov zvýrazniť farebne. V prípade, ak záujemca nemá sídlo v Slovenskej republike, verejný obstarávateľ uzná aj ekvivalentné doklady/osvedčenia vydané podľa právnych noriem členského štátu. Záujemca, ktorého výkaz ziskov a strát alebo výkaz o príjmoch a výdavkoch je uložený vo verejnej časti registra účtovných závierok na www.registeruz.sk a v plnom znení je verejne prístupný všetkým osobám, nie je povinný predložiť verejnému obstarávateľovi výkaz ziskov a strát alebo výkaz o príjmoch a výdavkoch Bližšie informácie sú uvedné v súťažných podkladoch.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO uchádzač preukáže svoju technickú a lebo odbornú spôsobilosť zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác

Popis podmienky účasti:

V zozname stavebných prác musia byť stavby rovnakého alebo podobného predmetu v závislosti od charakteru hlavného predmetu zákazky (za stavby rovnakého alebo podobného predmetu zákazky považuje verejný obstarávateľ práce na výstavbe alebo rekonštrukcií pozemných stavieb.). Uchádzač preukáže realizáciu stavebných prác v predmete zákazky, pričom minimálna súhrnná hodnota musí byť nad 600 000,00 €/ bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. Prepočet cudzej meny na euro: uchádzač so sídlom v SR v aktuálnom prípade prepočtu zahraničnej meny na euro použije kurz NBS platný (aktuálny) v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti. Uchádzač so sídlom mimo SR v aktuálnom prípade prepočtu zahraničnej meny na euro použije kurz ECB (Európskej centrálnej banky) platný v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti. Zoznam stavebných prác bude obsahovať nasledovné údaje: - názov stavby, cena stavby celkom v Eur bez DPH, - cenu uskutočnených prác za sledované obdobie v Eur bez DPH, - miesto stavby, - lehota výstavby (od do), - stručný popis stavby. Zoznam stavebných prác bude podpísaný uchádzačom a predložený ako originál alebo úradne osvedčená kópia. Zoznam stavebných prác bude podpísaný uchádzačom a predložený ako originál alebo úradne osvedčená kópia. Ak obdobie realizácie prekračuje uvedené roky, je potrebné v zozname stavebných prác uviesť adekvátny finančný objem za požadované obdobie, nakoľko verejný obstarávateľ bude hodnotiť iba finančný objem prác realizovaných v uvedenom období. V prípade, že v rámci realizácie zákazky boli realizované aj práce iného charakteru ako je hlavný predmet Zákazky, musí byť zo zoznamu stavebných prác resp. z potvrdenia odberateľa pre objektívne posúdenie splnenia podmienky účasti zrejmá hodnota stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. V prípade, že zákazka bola realizovaná uchádzačom len z časti (napr. člen združenia, skupiny dodávateľov a pod.) musí byť zo zoznamu stavebných prác resp. z potvrdenia odberateľa pre objektívne posúdenie splnenia podmienky účasti zrejmé, v akom finančnom objeme boli realizované stavebné práce počas stanoveného referenčného obdobia. Verejný obstarávateľ odporúča, aby predložené dôkazy o plnení potvrdenie odberateľa ktorý nebol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ obsahovali nasledovné údaje: a) meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresu pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo dodávateľa, b) názov odberateľa, c) stručnú identifikáciu plnenia podľa zmluvy alebo rámcovej dohody, d) miesto, cenu a lehoty dodania plnenia podľa zmluvy, e) zhodnotenie uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, f) dátum vyhotovenia. Potvrdenie odberateľa, ktorý nebol verejným obstarávateľom alebo obstarávateľom bude podpísané odberateľom a predložené ako originál resp. úradne osvedčená kópia. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overiť predložené referencie u odberateľov uvedených v zozname, ktorí boli s uchádzačom v obchodnom styku v súvislosti s plnením zmlúv uvedených v zozname. V prípade, ak verejný obstarávateľ preukázateľne zistí, že uchádzač svoj záväzok nesplnil riadne a včas, v súlade s uzatvorenými zmluvami, bude sa to považovať za porušenie povinnosti uchádzača uvádzať pravdivé a úplné údaje a za dôvod na vylúčenie uchádzača zo súťaže. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO uchádzač preukáže svoju technickú a lebo odbornú spôsobilosť údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov

Popis podmienky účasti:

Uchádzač preukáže odbornú úroveň personálneho zabezpečenia plnenia predmetu zákazky prostredníctvom kľúčových odborníkov. Spôsobilosť, vzdelanie a prax za jednotlivých kľúčových odborníkov uchádzač preukáže: a) predložením profesijného životopisu, s minimálnym obsahom: - meno a priezvisko kľúčového odborníka, - súčasný zamestnávateľ, - prehľad profesijnej praxe vzťahujúcej sa k plneniu predmetu obstarávania, - vlastnoručný podpis kľúčového odborníka. b) ďalšie osobitné dokumenty, resp. doklady pri jednotlivých odborníkoch uvedených nižšie. c) Čestné vyhlásenie uchádzača alebo inej osoby prostredníctvom ktorej preukazuje uchádzač splnenie podmienky účasti podpísané štatutárom alebo osobou oprávnenou konať v jeho mene, že kľúčový odborník je zamestnancom alebo má iný právny vzťah. Uchádzač preukáže odbornú úroveň personálneho zabezpečenia plnenia predmetu zákazky prostredníctvom nasledujúcich kľúčových odborníkov: Kľúčový odborník č. 1 Stavbyvedúci pre pozemné stavby s minimálne 3 ročnou praxou na pozícií stavbyvedúceho, s platným osvedčením o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1 992 Z. z. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, resp. obdobné osvedčenie vydané príslušným orgánom v krajine sídla osoby zodpovednej za riadenie stavebných prác doloží aj: -Uchádzač predloží fotokópiu osvedčenia SKSI (Slovenská komora stavebných inžinierov) alebo ekvivalentný doklad vydaný mimo územia SR a k údajom priloží fotokópiu osvedčenia alebo ekvivalentného dokladu. Ak bolo osvedčenie vydané po 1.1.2005 uchádzač predloží aj potvrdenie SKSI o rozsahu osvedčenia (postačujúca je aj kópia potvrdenia alebo výtlačok profilu odborníka z webovej stránky SKSI. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Dokumenty podľa § 34 ods. 1 písm. d) v súvislosti s §35 zákona o verejnom,opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality.

Popis podmienky účasti:

Uchádzač doloží, že je držiteľom platného certifikátu ISO 9001 pre oblasť rovnakú alebo podobnú ako predmet zákazky, pričom tieto certifikáty musia vychádzať zo slovenských technických noriem, alebo noriem členských štátov Európskeho spoločenstva. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné certifikáty vydané orgánmi z členských štátov. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač uvedený dokument predložil ako originál resp. úradne overenú kópiu. Oblasť rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky bude verejný obstarávateľ považovať stavebné práce. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Dokumenty podľa § 34 ods. 1 písm. h) v súvislosti s §36 zákona o verejnom obstarávaní: predloženie certifikátu vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie určitých noriem environmentálneho riadenia uchádzačom. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné certifikáty vydané orgánmi z členských štátov.

Popis podmienky účasti:

Uchádzač doloží, že je držiteľom platného certifikátu ISO 14001 pre oblasť rovnakú alebo podobnú ako predmet zákazky, pričom tento certifikát musí vychádzať zo slovenských technických noriem, alebo z noriem členských štátov Európskeho spoločenstva alebo ekvivalent. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné aj osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Výsledky

Zníženie energetickej náročnosti verejných budov- ZŠ Kluknava

Opis obstarávania

Predmetom zákazky sú stavebné práce, ktorý budú realizované, v zmysle výkazu výmer a projektovej dokumentácie. Projektová dokumentácia bola vypracovaná na základe objednávky a požiadaviekinvestora v rozsahu realizačného projektu pre vybavenie stavebného povolenia a pre podaniežiadosti o poskytnutienenávratného finančného príspevku z Plánu obnovy financovaný Európskou úniou zameranej na zníženie energetickej náročnosti budovy školy. Projektová dokumentácia rieši zníženie spotreby energie dvoch pavilónov Základnejškoly v Kluknave – Pavilónu „A“ a Pavilónu „B“. Zníženie energetickej náročnosti pri prevádzke školy sa zabezpečí navrhovaným zlepšením tepelno-technických vlastností stavebných konštrukcií – zateplením objektov, modernizáciou vykurovacieho systému, modernizáciou osvetlenia, inštaláciou vzduchotechnických zariadení decentrálneho rekuperačného systému a fotovoltiky. Navrhovanou obnovou sa docieli tiež predĺženieživotnosti a revitalizácia riešených pavilónov školy. Základná škola v Kluknave bola postavená v 50-tych rokoch minulého storočia. Nejednása o kultúrnu pamiatku, ale historickú budovu postavenú a užívanú pred 1.1.1980. Je potrebnépostupovať podľa STN EN 16833 Starostlivosť o zachovanie kultúrneho dedičstva: Návod nazlepšovanie energetickej hospodárnosti historických budov. Najprv to boli dva dvojpodlažnépavilóny – Pavilón „A“ a Pavilón „B“, ktoré sú v krajných poliach čiastočne podpivničené.Neskôr sa postavil aj tretí pavilón – telocvičňa. Pavilón „A“ sa nachádza na pozemku p.č. 314a Pavilón „B“ na pozemku p.č. 317 katastrálneho územia Kluknava. Pavilóny „A“ a „B“ sú postavené klasickým murovaným spôsobom z tehál CDms hrúbkou obvodových stien 400 mm, stropy sú železobetónové doskové. Vonkajšie dvere a okná1.NP a 2.NP riešených pavilónov sú drevené zasklené izolačným dvojsklom. Okná 1.PP súplastové a zo sklobetónových tvárnic. Strecha Pavilónu „A“ je pôvodná plochá s vnútornýmodvodnením. Strecha Pavilónu „B“ je v súčasnosti drevená sedlová s poplastovanou plechovoukrytinou, ktorá bola v minulosti realizovaná bez dodatočného zateplenia strechy z dôvoduzatekania strechy. Objekty sú napojené na vodovod z vlastnej studne, kanalizáciu ústiacu do žumpy,elektrickú energiu z verejnej siete a plynovod. Všetky pavilóny majú centrálne samostatnévykurovanie s vlastnou kotolňou na zemný plyn

Doplňujúce informácie

Celá komunikácia vo verejnom obstarávaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/ uchádzačmi sa bude uskutočňovať prostredníctvom elektronického Informačného systému preelektronické verejné obstarávanie (IS EVO), ktorého správcom je Úrad vlády Slovenskej republiky (ďalej lenÚrad vlády SR) s využitím všetkých jeho funkcionalít. IS EVO je dostupný bezplatne na adrese:https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html.. V prípade potreby môžu záujemcovia/uchádzačipožiadať o technickú pomoc pri používaní IS EVO na e-mailovej adrese helpdesku: eplatforma@vlada.gov.skalebo telefonicky na čísle: + 421 2 209 25 100. Verejný obstarávateľ vyžaduje viazanosť ponúk zabezpečiť zábezpekou. Zábezpeka je stanovená vo výške 15 000,00 EUR. Ďalšie podmienky týkajúce sa zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. Predmetné verejné obstarávanie nie je vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifi kácie,kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy zeleným obstarávaním ani obstarávaním inovácií. Verejné obstarávanie je zamerané na sociálne aspekty. Elektronickýmiplatbami sa rozumie bankový prevod cez internetbanking.