Vyhlásené obstarávanie

Rekonštrukcie a opravy striech a žľabov na objektoch SŠHR SR - časť III.


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Správa štátnych hmotných rezerv Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
54 500,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
20. Október 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
2. November 2023
Dátum otvárania ponúk:
2. November 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Správa štátnych hmotných rezerv Slovenskej republiky Pražská 29, 812 63 Bratislava
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Iné

Názov podmienky účasti:

Osobné postavenie

Popis podmienky účasti:

Uchádzač musí splniť podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 ZVO: e) je oprávnený poskytovať službu f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť uchádzač preukazuje podľa druhu, množstva, dôležitosti alebo využitia poskytnutia služby nasledovnými dokladmi podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO: - zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené, Zoznamom stavebných prác za všetky zákazky uvedené uchádzačom a referenciami musí uchádzač preukázať minimálne tri zrealizované zákazky rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky za predchádzajúcich 5 rokov. Za službu rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky sa považuje: - rekonštrukcia/ oprava strechy rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky o výmere strechy minimálne 500 m2. Verejný obstarávateľ zohľadní podľa § 40 ods. 5 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, referencie uchádzačov uvedené v evidencii referencií podľa § 12 zákona o verejnom obstarávaní, ak takéto referencie existujú. Verejný obstarávateľ odporúča uchádzačom uviesť aj odkaz na web-portál ÚVO, kde sa takéto referencie uchádzača nachádzajú. - V prípade, ak uchádzač predkladá v zozname poskytnutých služieb také služby, ktorých poskytnutie presahuje stanovené obdobie rokov, uchádzač v zozname a v potvrdení vyčlení iba tú časť, ktorá bola uskutočnená v požadovanom období. Zoznamom poskytnutých služieb musí uchádzač preukázať, že za rozhodné obdobie, t. j. predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania poskytol služby rovnakého, resp. podobného charakteru a zložitosti ako je tento predmet zákazky. Na vyčíslenie cien poskytnutých služieb sa pri prepočte inej meny na menu euro použije kurz Európskej centrálnej banky (ECB), platný v deň odoslania Výzvy na predkladanie ponúk na zverejnenie vo Vestníku ÚVO. Uchádzač je povinný v ponuke podrobne zdokumentovať prepočítavací postup pri každom doklade, v ktorom sa prepočet meny vykonal. - V prípade, ak poskytnuté služby realizoval uchádzač ako člen združenia skupiny dodávateľov, vyčísli a započíta iba finančný objem, poskytovaný ním samotným. Za rozhodné obdobie, t. j. predchádzajúcich 5 rokov sa považuje posledných 5 priebežných rokov, ktoré sa rátajú spätne odo dňa vyhlásenia tohto verejného obstarávania.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Cena za plnenie predmetu zákazky musí zahŕňať všetky náklady spojené s riadnym a kvalitným plnením predmetu zákazky. Úspešným uchádzačom sa stane ten uchádzač, ktorý predloží celkovú najnižšiu cenu za predmet zákazky vyjadrenú v EUR s DPH podľa požiadaviek verejného obstarávateľa a v súlade s touto výzvou.

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je rekonštrukcia a oprava strechy a žľabov na sklade C1 Strediska SŠHR SR Kysuce, Cesta do Rudiny 3037/34K, 024 01 Kysucké Nové Mesto. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v prílohe č. 1 Výzvy.

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.