Vyhlásené obstarávanie

Zber a zneškodnenie zmesového komunálneho odpadu (20 03 01) v obci Veľké Leváre


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Veľké Leváre
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
112 543,51
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
90500000-2
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
31. Október 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
9. November 2023
Dátum otvárania ponúk:
9. November 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Obec Veľké Leváre
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Najnižšia cena EUR s DPH

Opis obstarávania

Jedná sa o poskytovanie sužieb ako zber a zneškodnenie zmesového komunálneho odpadu (20 03 01) v obci Veľké Leváre podľa zákona č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Odpad je ukladaný do smetných nádob o objeme 110/120l, 240 l a 1100 l, ktoré sú rozmiestnené v domácnostiach, u fyzických osôb podnikateľov a právnických osôb v k.ú. Veľké Leváre. Celkovo je v obci umiestnených 813 ks 110/120-litrových smetných nádob, 41 ks 240-litrových nádob 31 ks 1100-litrových nádob. Frekvencia zvozu je každé dva týždne, teda 26 krát do roka. Vývoz má byť realizovaný maximálne dva dni v týždni a to buď v pondelok alebo v utorok, alebo v oba dni. Pokiaľ bude vývoz odpadu realizovaný dva dni v týždni, je potrebné rešpektovať zavedený harmonogram vývozu odpadu – rozpis podľa ulíc. Predpokladané množstvo odpadu vyprodukovaného za jeden rok je 501 ton (hodnota stanovená podľa priebežne zneškodňovaného množstva odpadu v r.2022).

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ poskytuje k výzve doplňujúce podklady v profile VO ako aj v IS EVO v časti Dokumenty zákazky-Zadávacie/súťažné podklady, ktoré obsahujú dokumenty potrebné na spracovanie ponuky a požadovaný obsah ponuky. 2. Postup zadávania zákazky a komunikácia sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému EVO (IS EVO). Záujemca/uchádzač musí byť evidovaný v informačnom systéme IS EVO na UVO ako užívateľ za Hospodársky subjekt, pokyny na komunikáciu sú podrobne rozpísané v príručke https://eplatforma.vlada.gov.sk/dokumentacia/ Ak chce uchádzač predložiť ponuku musí mať aktívny a overený hospodársky subjekt. 1.krok: Treba vytvoriť a aktivovať účet na portáli ÚVO www.uvo.gov.sk. 2.krok: vytvoriť a validovať hospodársky subjekt.Pre hospodársky subjekt so schránkou na ÚPVS (www.slovensko.sk) aktivovanou na doručovanie odporúčame vykonať registráciu nového HS aspoň 2 pracovné dni pred zámerom predložiť ponuku/žiadosť o účasť. Po vykonaní kroku 2 je možné predložiť ponuku/žiadosť o účasť do zákazky Vytvorenie HS v IS EVO nesúvisí so zápisom do zoznamu Hosp. subjektov. Uvedený proces trvá pár dní preto odporúčame si registráciu vykonať v dostatočnom predstihu. Odporúčame sa registrovať alebo vstúpiť do zákazky napr. pre ďalšie automatické notifikácie, aj keď budú súvisiace dokumenty zverejňované v profileVO. 3. Záujemca môže položiť aj otázku v menu "Položiť otázku". Zodpovedané budú bezodkladne najneskôr min. 2 prac. dni pred lehotou na predloženie ponúk ak sa požiadalo včas. Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že neposkytuje súťažné podklady v listinnej podobe na základe písomnej alebo e-mailovej žiadosti záujemcu. Súťažné podklady ako aj vysvetľovanie budú zverejnené v profile verejného obstarávateľa v časti pre danú zákazku a sprístupnené v systéme EVO v deň zverejnenia výzvy vo vestníku. 4. Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy v IS EVO. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená uchádzačovi do infor. systému EVO a nie kedy si ju uchádzač prečítal. 5.Na skupinu dodávateľov sa uplatnia pravidlá podľa § 37 ZVO. 6.Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu o dielo s úspešným uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "zákon o registri partnerov verejného sektora") ak nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorého subdodávatelia, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora podľa zákona o registri partnerov verejného sektora. 7. Nepoužije sa elektronická aukcia. 8. Verejný obstarávateľ bude vyhodnocovať ponuky super reverzným spôsobom podrobne viď zadávacie podklady. 19. Súčinnosť na uzatvorenie zmluvy je 10 prac. dní od doručenia informácie o výsledku ver. obstarávania a výzvy na súčinnosť. 10. Pre zrušenie verejného obstarávania sa si vyhradzujeme právo použiť primerane ustanovenia podľa § 57 ZVO. 11.Ak nebola predložená ani jedna ponuka alebo ani jedna z predložených ponúk bez vykonania podstatných zmien nespĺňa požiadavky určené VO na predmet zákazky alebo ani jeden uchádzač nespĺňa podmienky účasti, a za predpokladu, že pôvodné podmienky zadávania zákazky sa podstatne nezmenia, VO je oprávnený vyzvať na rokovanie jedného alebo viacerých záujemcov, s ktorými rokuje o zadaní zákazky.