Vyhlásené obstarávanie

Vypracovanie projektovej dokumentácie a výkon autorského dozoru - Oprava mosta ev. č. 50-078 nad cestou I/61 a traťou ŽSR, Chocholná a mosta ev. č. D1-134 Most nad potokom Súčanka a c. II./507, ľavý most


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
69 100,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71320000-7
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
3. November 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
24. November 2023
Dátum otvárania ponúk:
24. November 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
IS EVO
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Neuvedené

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť:

Popis podmienky účasti:

Technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť: podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona Uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného predmetu zákazky, t. j. vypracovanie projektovej dokumentácie na ponuku v podrobnostiach dokumentácie na realizáciu stavby (ďalej len „DP v podrobnosti DRS“) pre opravy alebo rekonštrukcie mostov na diaľniciach, rýchlostných cestách a cestách I. triedy v rovnakom alebo podobnom rozsahu a technickej zložitosti ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania (ďalej len „rozhodné obdobie“) s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona. V zozname poskytnutých služieb uchádzač uvedie názov/obchodné meno zmluvného partnera, adresu jeho sídla/miesta podnikania, názov poskytnutia služieb, cenu a údaje na kontaktnú osobu zmluvného partnera (odberateľa). V prípade dokladov, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako Euro, je potrebné na prepočítanie tejto meny na Euro použiť kurz Európskej centrálnej banky (ECB), aktuálny v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti, t.j. v ktorom sa poskytnutá služba realizovala. V prípade, ak ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti došlo v r. 2022, uchádzači použijú na prepočítanie inej meny na Eur kurz ECB, platný v deň odoslania Výzvy na predloženie ponuky na uverejnenie vo Vestníku verejného obstarávania. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako Euro, uchádzač predloží v pôvodnej mene a v mene Euro. podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona Údaje o vzdelaní a odbornej kvalifikácii riadiacich osôb, osobitne osôb zodpovedných za poskytnutie služieb s doložením aspoň jedného dokladu podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov alebo ekvivalent. Verejný obstarávateľ príjme aj iný obsahom a rozsahom rovnocenný doklad vydaný príslušnou inštitúciou v inom členskom štáte Európskej únie, predložený uchádzačom preukazujúcich požadovanú skutočnosť. Ak uchádzač preukáže technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť podľa § 34 ods. 3 zákona, preukazuje túto skutočnosť písomnou zmluvou, uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť, z ktorej musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu a zároveň musí spĺňať všetky ostatné požiadavky uvedené v ustanovení § 34 ods. 3 zákona. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač a iná osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej a odbornej spôsobilosti, zodpovedali za plnenie zmluvy spoločne. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej a odbornej spôsobilosti spoločne. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Technická a odborná spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona: Pre účely splnenia tejto podmienky uchádzač predloží: Zoznam poskytnutých služieb, ktorých predmetom bolo poskytnutie služby (oprava alebo rekonštrukcia mostov) za rozhodné obdobie v celkovej minimálnej hodnote spolu 62.200,00 EUR bez DPH. V prípade poskytnutých služieb, ktorých začiatok alebo koniec nespadá do rozhodného obdobia, bude uchádzačovi započítaná pre splnenie podmienky len výška nákladov poskytnutej služby spadajúcej do rozhodného obdobia. Technická a odborná spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona: Pre účely splnenia tejto podmienky uchádzač predloží: Verejný obstarávateľ v zozname kľúčových pracovníkov zodpovedných za poskytnutie služby uvedie minimálne jedného požadovaného kľúčového pracovníka spĺňajúceho súčasne obe nasledovné podmienky, prípadne minimálne dvoch kľúčových pracovníkov, ktorí spolu spĺňajú obe podmienky jednotlivo: - Osvedčenie o odbornej spôsobilosti autorizácia stupňa I2 – Inžinier pre konštrukcie inžinierskych stavieb (modrá pečiatka, podkategória Projektovanie inžinierskych stavieb – Mosty) podľa § 5 ods. 1b) bod 2 zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov; alebo ekvivalent - Osvedčenie o odbornej spôsobilosti autorizácia stupňa I3 – Inžinier pre statiku stavieb (zelená pečiatka, podkategória Celý rozsah nosných konštrukcií stavieb (statika a dynamika)) podľa § 5 ods. 1b) bod 3 zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov; alebo ekvivalent Verejný obstarávateľ prijme aj iný obsahom a rozsahom rovnocenný doklad vydaný príslušnou inštitúciou v inom členskom štáte Európskej únie, predložený uchádzačom preukazujúci požadovanú skutočnosť.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Ponuky jednotlivých uchádzačov budú vyhodnocované v súlade s § 44 ods. 3 písm. c) zákona. Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia navrhovaná cena za celý predmet zákazky bez DPH. Poradie uchádzačov sa určí porovnaním výšky navrhnutých ponukových cien za realizáciu predmetu zákazky vyjadrených v eurách uvedených v jednotlivých ponukách uchádzačov, v zmysle určenej definície kritéria. Úspešným uchádzačom z hľadiska kritéria na vyhodnotenie ponúk sa stane uchádzač, ktorý vo svojej ponuke navrhne najnižšiu celkovú cenu bez DPH za celý predmet zákazky vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky. Verejný obstarávateľ vyhodnotí ponuky z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky s primeraným použitím ustanovenia podľa § 53 zákona a splnenia podmienok účasti s primeraným použitím ustanovenia § 40 zákona po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk (t. j. tzv. „reverzný postup“), a to iba u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. V prípade, že bolo predložených viac ako 1 ponuka a dôjde k vylúčeniu uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, verejný obstarávateľ následne vyhodnotí splnenie požiadaviek na predmet zákazky a podmienok účasti u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal požiadavky na predmet zákazky a podmienky účasti.
  • Cena za vykonanie predmetu zákazky bude stanovená v súlade so zákonom Národnej rady Slovenskej republiky č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o cenách“) a vyhláškou Ministerstva financií Slovenskej republiky č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách v znení neskorších predpisov. Celková cena bude vytvorená špecifikáciou ceny prác ako súčet súčinov hodinovej sadzby a potrebného počtu hodín podľa náročnosti poskytovaných služieb. Uchádzač je povinný do ceny zahrnúť všetky náklady, činnosti, práce, výkony alebo služby nevyhnutné za účelom riadneho vykonania predmetu zákazky, ako aj náklady na opravy, úpravy a korekcie predmetu zákazky a všetky priame a nepriame náklady vrátane mzdových nákladov (včítane mzdy za prácu nadčas, prácu v noci a prácu počas víkendu), dopravných nákladov, režijných nákladov a zisku. Uchádzač vyplní čiastky/jednotkové ceny v eurách (€, alebo EUR) bez DPH maximálne na dve desatinné miesta pre všetky položky uvedené v Prílohe č. 2 - Špecifikácia ceny. Uchádzač vyplňuje len vyžltené bunky, do ostatných buniek nesmie zasahovať. Cena sa vyplňuje bez medzier pri tisícoch. Ceny predloží ako naskenovaný doklad (odporúčaný formát je „PDF“) a vo formáte „XLS“/„XLSX“, pričom zodpovedá za to, že ceny v oboch formátoch sa zhodujú. Uchádzač je povinný oceniť primeranou cenou všetky položky, ktoré sú uvedené v Prílohe č. 2 - Špecifikácia ceny a sú označené na ocenenie primeranou cenou. Prijaté jednotkové ceny budú záväzne stanovené v súlade s ponukou uchádzača do verejného obstarávania a budú pevné a nemenné počas trvania Zmluvy. Pokrývajú všetky záväzky vyplývajúce z Zmluvy a všetky náležitosti nevyhnutné na riadne vykonanie a odovzdanie predmetu Zmluvy. Uchádzač bude akceptovať zníženie celkovej ceny aj v prípade, že časť predmetu zákazky sa na podnet verejného obstarávateľa nebude realizovať. Je výhradnou povinnosťou záujemcu/uchádzača, aby si dôsledne preštudoval súťažné podklady (Výzvu a jej prílohy) a všetky vysvetlenia/doplnenia k súťažným podkladom poskytnuté v priebehu verejného obstarávania a taktiež, aby si obstaral spoľahlivé informácie súvisiace s akýmikoľvek a všetkými podmienkami a záväzkami, ktoré môžu akýmkoľvek spôsobom ovplyvniť cenu a charakter ponuky alebo realizáciu diela. Navrhovaná cena musí byť stanovená podľa platných predpisov a ocenenej Prílohy č. 2 - Špecifikácia ceny. Ponukovú cenu musí uchádzač zosúladiť s písomnou aj výkresovou časťou Výzvy a jej príloh. V prípade, že uchádzač bude úspešný, nebude akceptovaný žiadny nárok uchádzača na zmenu ponukovej ceny z dôvodu chýb a opomenutí jeho vyššie uvedených povinností. V prípade zmeny dodávateľa, príp. podzhotoviteľa nebude dôvod na zmenu jednotkovej ceny.

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je vypracovanie projektovej dokumentácie na ponuku (DP) v podrobnostiach na realizáciu stavby (DRS) a výkon autorského dozoru (AD) stavby pre stavebnú akciu „Oprava mosta ev.č. 50-078 nad cestou I/61 a traťou ŽSR, Chocholná a oprava mosta ev.č. D1-134 Most nad potokom Súčanka a c.II./507, ľavý most“. - most ev. č. 50-078, ktorý sa nachádza na ceste I. triedy č. I/50 v km 112,792 nad cestou I/61 a traťou ŽSR. Most sa nachádza v k. ú. Chocholná - Velčice, okres Trenčín. - ľavý most ev. č. D1-134, ktorý sa nachádza na diaľnici D1 v km 131,282 nad potokom Súčanka a c. II./507. Most sa nachádza v k. ú. Skalka nad Váhom, okres Trenčín. - Mostné objekty sú v správe Strediska správy a údržby diaľnic 4 Stredisko správy a údržby diaľnic Trenčín, Na Vinohrady 1022, 911 05 Trenčín-Zlatovce (ďalej len „SSÚD 4 Trenčín“). - Projektová dokumentácia bude odovzdaná a prevzatá v priestoroch administratívnej budovy verejného obstarávateľa: Národná diaľničná spoločnosť, a.s., Polianky 19, 841 01 Bratislava. Celkové množstvo a rozsah predmetu zákazky sú uvedené v Prílohe č. 1 - Opis predmetu zákazky a v Prílohe č. 2 - Špecifikácia ceny. Verejný obstarávateľ požaduje vykonávať činnosť autorského dozoru počas realizácie stavebných prác na stavbách, a to až do ukončenia stavby. Predpokladaná dĺžka výkonu činností autorského dozoru na stavbe je v predpokladanej lehote výstavby pre jednotlivé mostné objekty nasledovná: - pre mostný objekt ev.č. 50-078 nad cestou I/61 a traťou ŽSR, Chocholná - 50 hodín, - pre mostný objekt ev.č. D1-134 Most nad potokom Súčanka a c.II./507, ľavý most - 55 hodín, Predpokladaná dĺžka výkonu činnosti autorského dozoru na stavbe zahŕňa aj účasť na odovzdaní staveniska a na preberacom konaní. Ďalšie požiadavky na predmet zákazky sú uvedené v Prílohe č. 1 - Opis predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ požaduje realizáciu predmetu zákazky v súlade so Zmluvou o dielo, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania, a ktorej návrh tvorí Prílohu č. 4 - Návrh Zmluvy. Verejný obstarávateľ požaduje vypracovanie projektovej dokumentácie v lehote do 4 (štyroch) kalendárnych mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. Záujemcom sa odporúča vykonať obhliadku mostných objektov, ktoré sú predmetom projektovej dokumentácie, aby si sami získali a overili informácie nevyhnutné na prípravu a spracovanie ponuky. Vykonanie obhliadky je možné cez pracovné dni po predchádzajúcej dohode so strediskom správy a údržby diaľnic (ďalej len „SSÚD“) 4 Trenčín, tel. č.: +421 903 782 381, v pracovných dňoch od 09:00 do 14:00 hod. Všetky náklady a výdavky vzniknuté uchádzačovi v súvislosti s obhliadkou znáša záujemca/uchádzač bez finančných nárokov voči verejnému obstarávateľovi a bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. Na kontrolu vykonávania a prevzatie predmetu zákazky je oprávnený vedúci odboru mostov alebo ním poverený špecialista mostov odboru mostov prevádzkového úseku Národnej diaľničnej spoločnosti, a.s. Verejný obstarávateľ nepovoľuje rozdelenie predmetu zákazky na časti. Uchádzačom sa neumožňuje predložiť variantné riešenie. Obsah ponuky uchádzača: Vyplnená a podpísaná Príloha č. 2 - Špecifikácia ceny, Návrh na plnenie kritéria, v ktorom uchádzač vyplní svoje identifikačné údaje (obchodné meno, sídlo/miesto podnikania, IČO, kontaktná osoba, telefón, e-mail) a celkovú cenu za označí či je alebo nie je platiteľom DPH. Celková cena za celý predmet zákazky v eurách bez DPH, hodnota DPH a celková cena v eurách s DPH budú vyplnené automaticky. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúceho sa osobného postavenia, technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, prostredníctvom ktorých uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Pre tvorbu ceny projektových dokumentácií je umožnené uchádzačovi použiť štyri sadzby. V prípade, že uchádzač vyplní všetky sadzby, ale pre výpočet ponukovej ceny v Špecifikácii ceny prác niektorú z nich nevyužije, bude víťazný uchádzač požiadaný o úpravu Špecifikácie ceny prác a odstránenie sadzieb, ktoré nevytvorili ponukovú cenu. Podpísanú Zmluvu s prílohami v požadovanom počte rovnopisov a Čestné vyhlásenie uchádzača o neprítomnosti konfliktu záujmov predloží úspešný uchádzač na základe zaslanej Výzvy na predloženie dokladov, súčinnosť úspešného uchádzača. Predložením ponuky uchádzač potvrdzuje súhlas so znením zmluvných podmienok.

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.