Vyhlásené obstarávanie

„Vyhľadávací hydrogeologický prieskum v obci Šmigovec a Ruská Volová a súvisiace práce podľa geologického zákona č. 569/2007 Z.z.“


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Prešovský samosprávny kraj
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
88 955,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
7. November 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
20. November 2023
Dátum otvárania ponúk:
20. November 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
On-line otváranie
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

§ 34 ods. 1 písm. a) ZVO

Popis podmienky účasti:

Uchádzač predloží zoznam stavebných prác, rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania (ďalej len rozhodné obdobie), doplneným potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok (ďalej len potvrdenie o vykonaní stavebných prác). Na posúdenie technickej spôsobilosti uchádzača bude verejný obstarávateľ akceptovať práce rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky, t. j. hlbinné vrtné práce. Za stavby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky budú akceptované stavebné práce v oblasti rovnakej alebo obdobnej ako je predmet zákazky. Vyhlásením verejného obstarávania sa rozumie deň zverejnenia Výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku verejného obstarávania (ďalej len rozhodný dátum). Potvrdenie o vykonaní stavebných prác musí obsahovať minimálne identifikačné údaje zhotoviteľovi, objednávateľovi, o zmluve, opis a rozsah plnenia podľa zmluvy, miesto, cenu a lehotu plnenia zmluvy, hodnotenie plnenia, dátum vyhotovenia. Ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Zoznam stavebných prác musí obsahovať minimálne: - identifikáciu zmluvy, zhotoviteľa, objednávateľa a kontaktné údaje pre overenie plnenia Zmluvy; - rozsah plnenia podľa zmluvy (neuplatňuje sa, ak je tento údaj uvedený v potvrdení vykonaní stavebných prác); - miesto a lehotu plnenia zmluvy (od do); - cenu v štruktúre cena bez DPH v EUR, DPH v EUR a cena s DPH v EUR; - celkovú zmluvnú cenu za uskutočnenie stavebných prác; v prípade, že sa preukázaná fakturovaná celková cena líši od zmluvnej celkovej ceny, bude akceptovaná fakturovaná celková cena; - cenu vyjadrujúca alikvotnú hodnotu pre stavebné práce uskutočnené len v rozhodnom období (ak je to uplatniteľné); - cenu vyjadrujúca alikvotnú hodnotu len pre stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky (ak je to uplatniteľné). - cenu vyjadrujúca alikvotný podiel uchádzača v skupine dodávateľov (ak je to uplatniteľné). Ak je celková zmluvná cena za uskutočnenie stavebných prác uvedená v inej mene ako je EUR, je potrebné uviesť x - cenu v pôvodnej mene, x - alikvotne ceny v pôvodnej mene za každý rok, v ktorom sa stavebné práce uskutočnili, s ohľadom na rozhodné obdobie, x - ceny v EUR za každý rok, v ktorom sa stavebné práce uskutočnili, prepočítané z pôvodnej meny priemerným ročným kurzom stanoveným Európskou centrálnou bankou (ECB) na daný rok, v ktorom sa stavebné práce uskutočnili, alebo prepočítané kurzom stanoveným ECB pre rozhodný dátum, ak sa stavebné práce uskutočnili v roku, pre ktorý ešte nie je stanovený priemerný ročný kurz ECB, x - celkovú zmluvnú cenu v EUR vypočítanú ako súčet prepočítaných cien v EUR jednotlivých rokov. Ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dokladom je referencia podľa § 12 ZVO. Verejný obstarávateľ zohľadní referencie uchádzačov uvedené v evidencii referencií podľa § 12 ZVO, ak takéto referencie ku dňu predloženia ponuky existujú a uchádzač ich v ponuke identifikoval. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač preukáže uskutočnenie stavebných prác, rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, uskutočnených v rozhodnom období na minimálne 3 zákazkách, ktorých súčet cien uskutočnených stavebných prác musí byť s celkovou zmluvnou cenou rovnou alebo vyššou ako 45 000 EUR bez DPH.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

§ 34 ods. 1 písm. g) ZVO

Popis podmienky účasti:

Uchádzač musí preukázať, že má k dispozícií na plnenie predmetu zmluvy: x • minimálne 1 (jednu) osobu oprávnenú na výkon činnosti hlbinné vrtné práce alebo minimálne 1 (jednu) osobu oprávnenú na výkon funkcie hlavný vrtný majster v zmysle zákona č. 51/1988 Z.z. o banskej činnosti, výbušninách a štátnej banskej správe v platnom znení. x • osobu oprávnenú na vykonávanie geologických prác, podľa zákona č. 569/2007 Zákon o geologických prácach (geologický zákon) zaradenú do zoznamu odborne spôsobilých osôb, odborná spôsobilosť na hydrogeologické práce. Uchádzač musí predložiť: x - Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác (hlbinné vrtné práce) spracované formou zoznamu pracovníkov, ktorí budú pracovať v rámci predmetu zákazky s uvedením nasledovných údajov: meno, funkcia, vek, určenie právneho vzťahu k uchádzačovi, vzdelanie, prax u zamestnávateľa, prax v stavebníctve, práce, za ktoré bol zodpovedný (projekt, hodnota). x - Prílohou zoznamu musí byť osvedčenie na vykonávanie činnosti v zmysle § 6 ods.1 zákona č. 51/1988 Z.z. o banskej činnosti, výbušninách a štátnej banskej správe v platnom znení v platnom znení alebo ekvivalentný doklad vystavovaný v členských krajinách EU, fotokópia dokladu odbornej spôsobilosti bude opečiatkovaná originálom pečiatky a podpísaná odborne spôsobilou osobou. x - Prílohou zoznamu musí byť osvedčenie na vykonávanie činnosti v zmysle § 7 zákona č. 569/2007 Zákon o geologických prácach. x - Verejný obstarávateľ požaduje preukázať minimálne 2-ročnú odbornú prax a ako dôkaz predložiť profesný životopis osoby na výkon funkcie „hlavný vrtný majster“ a osoby určenej na ,,vykonávanie geologických prác“ podpísaný odborne spôsobilou osobou. Vyjadrenie uchádzača, v akom vzťahu k uchádzačovi je osoba, ktorou uchádzač preukazuje splnenie tejto podmienky účasti (napr. je v pracovnoprávnom vzťahu a pod.). Pokiaľ osoba, ktorou uchádzač preukazuje splnenie tejto podmienky účasti nie je zamestnancom uchádzača, alebo nevykonáva činnosť na základe obdobného pracovnoprávneho vzťahu (napr. dohoda o vykonaná práce), je tento prípad posudzovaný ako využitie kapacít tretej osoby podľa § 34 ods. 3 ZVO a treba dbať na dodržanie ustanovení § 34 ods. 3 a nasl. ZVO. Pre odstránenie pochybení uvádzame, že napr. Mandátna alebo iná zmluva podľa Obchodného zákonníka alebo Občianskeho zákonníka nie sú považované za obdobný pracovnoprávny vzťah (tým sú najmä dohody podľa Zákonníka práce). Z uchádzačom predkladaných dokladov a/alebo dokumentov preukazujúcich spôsobilosť podľa § 34 ZVO musí byť zrejmé splnenie vyššie identifikovanej/identifikovaných minimálnej/minimálnych úrovne/úrovní požadovanej/požadovaných verejným obstarávateľom. V prípade, že uchádzač využije na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah, musí verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 ZVO; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO, uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Verejný obstarávateľ môže u osoby, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 ZVO. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne. Skupina dodávateľov môže využiť zdroje účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 34 ods. 3 ZVO.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Celková zmluvná cena v EUR, ktorou sa rozumie celková konečná zmluvná cena v EUR za predmet zákazky definovaný v bode II.2) výzvy, x - vypočítaná prostredníctvom vyplnenia Prílohy č. 3 (Výkaz výmer) podpísanej podľa požiadaviek uvedených v tejto výzve predloží uchádzač najneskôr do času na predkladanie ponúk, t.j. 20.11.2023 do 9:00 hod. Ak uchádzač nie je platcom DPH (ak nemá uchádzač pridelené identifikačné číslo pre daň (v tuzemsku alebo v zahraničí)), upozorní na túto skutočnosť, uvedie cenu bez DPH a sadzbu DPH v % 0 (nula). Vyhodnocovaná bude cena, ktorú verejný obstarávateľ skutočne uhradí za predmet zákazky a to bez ohľadu na to, či je uchádzačom platca alebo neplatca DPH. Poradie cenových ponúk a následne úspešnosť/neúspešnosť uchádzačov sa určí podľa výšky ceny uvedenej v návrhu v jednotlivých cenových ponukách. Verejný obstarávateľ zostaví vzostupné poradie cenových ponúk podľa výšky navrhovanej ceny. Prvý v poradí bude uchádzač, ktorý navrhne najnižšiu cenu. Ako druhý v poradí bude vyhodnotený ten uchádzač, ktorého cenová ponuka po vzájomnom porovnaní cien, bude druhá najnižšia. Poradie ostatných uchádzačov sa stanoví obdobne podľa výšky ceny uvedenej v jednotlivých ponukách. Úspešným uchádzačom sa stane ten, ktorý bude vyhodnotený ako prvý v poradí. Uchádzač, ktorý bude vyhodnotený ako druhý v poradí, alebo na ktoromkoľvek ďalšom mieste v poradí, bude neúspešný.

Opis obstarávania

Podrobné informácie o predmete zákazky sú uvedené v Prílohe č. 1 výzvy (t. j. Opis predmetu zákazky).

Doplňujúce informácie

ZÁBEZPEKA V.3.1)Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač zabezpečil viazanosť svojej ponuky zábezpekou. Zábezpeka je poskytnutie bankovej záruky, alebo poistenie záruky alebo zloženie finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa v banke alebo v pobočke zahraničnej banky. Uchádzač si môže zvoliť ktorýkoľvek z uvedených spôsobov uvedených v bodoch VI.3.3), VI.3.4), VI.3.5). VI.3.2)Zábezpeka je stanovená vo výške 1 000,00 EUR (slovom: jedentisíc EUR), resp. ekvivalent v inej mene. Výška zábezpeky je nemenná, bez ohľadu na to, na koľko častí predmetu zákazky uchádzač predloží ponuku. Ak uchádzač predkladá ponuku na jednu, alebo na viacero časti predmetu zákazky, výška zábezpeky sa nekumuluje podľa počtu jednotlivých častí, na koľko uchádzač predkladá ponuku, ale ostáva stále v stanovenej výške. VI.3.3)Poskytnutie bankovej záruky za uchádzača x - Poskytnutie bankovej záruky za uchádzača sa riadi ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov alebo ekvivalentným právnym predpisom. Záručná listina môže byť vystavená bankou alebo pobočkou zahraničnej banky (ďalej len „banka“). Zo záručnej listiny vystavenej bankou musí vyplývať, že banka uspokojí veriteľa (verejného obstarávateľa) za dlžníka (uchádzača) v prípade prepadnutia jeho zábezpeky ponuky v prospech verejného obstarávateľa. x - Ak bankovú záruku poskytne zahraničná banka, ktorá nemá pobočku na území Slovenskej republiky a záručná listina bude vyhotovená zahraničnou bankou v cudzom jazyku, musí byť takáto banková záruka zároveň doložená úradným prekladom do slovenského jazyka. Banková záruka zanikne: - plnením banky v rozsahu, v akom banka za uchádzača poskytla plnenie v prospech verejného obstarávateľa, - odvolaním bankovej záruky na základe písomnej žiadosti verejného obstarávateľa, - uplynutím lehoty, na ktorú bola vystavená, ak veriteľ (verejný obstarávateľ) neoznámi banke písomne svoje nároky z bankovej záruky počas doby jej platnosti. Forma a spôsob predloženia - banková záruka ako elektronický dokument podpísaný bankou elektronickými zaručenými podpismi Bankovú záruku ako elektronický dokument podpísaný bankou elektronickými zaručenými podpismi v súlade s nariadením eIDAS, predloží uchádzač ako súčasť elektronickej ponuky v rámci požadovaného bodu obsahu ponuky. alebo - banková záruka v listinnej podobe. x - Bankovú záruku v listinnej podobe predloží (doručí) uchádzač ako originál v listinnej podobe na adresu uvedenú v bode I.I. výzvy v lehote na predkladanie ponúk. Ak na uplatnenie alebo na ukončenie bankovej záruky nie je potrebné vrátenie originálu v listinnej podobe, môže byť predložená banková záruka ako úradne osvedčená kópia originálu. Obálku uchádzač označí identifikačnými údajmi verejného obstarávateľa, identifikačnými údajmi uchádzača, názvom predmetu zákazky a heslom: „ZÁBEZPEKA – NEOTVÁRAŤ“. - Sken listinnej podoby bankovej záruky vo formáte .pdf predloží uchádzač ako súčasť elektronickej ponuky v rámci požadovaného bodu obsahu ponuky. Ak na uplatnenie alebo na ukončenie bankovej záruky nie je potrebné vrátenie originálu v listinnej podobe a uchádzač nepoužije formu predloženia bankovej záruky podľa predchádzajúcej odrážky, predloží bankovú záruku ako dokument vytvorený zaručenou konverziou. VI.3.4)Poskytnutie poistenia záruky za uchádzača - Poskytnutie poistenia záruky za uchádzača sa riadi ustanoveniami zákona č. 39/2015 Z. z. o poisťovníctve a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov alebo podľa ekvivalentného právneho predpisu. - Z poistnej listiny musí vyplývať, že: - poisťovateľ uspokojí verejného obstarávateľa (veriteľa) za uchádzača do výšky finančných prostriedkov, ktoré veriteľ požaduje ako zábezpeku viazanosti ponuky uchádzača, - platnosť poistenia záruky končí uplynutím lehoty viazanosti ponúk, resp. predĺženej lehoty viazanosti ponúk. - Listina preukazujúca poistenie záruky môže byť vystavená poisťovňou so sídlom v Slovenskej republike, pobočkou zahraničnej poisťovne v Slovenskej republike alebo zahraničnou poisťovňou. Listina preukazujúca poistenie záruky vyhotovená zahraničnou poisťovňou musí byť predložená v pôvodnom jazyku a súčasne úradne preložená do slovenského jazyka. - Doba platnosti poistenia záruky môže byť v listine preukazujúcej poistenie záruky obmedzená do uplynutia lehoty viazanosti ponúk. - Poistenie záruky zanikne plnením poisťovne v rozsahu, v akom poisťovňa poskytla plnenie za uchádzača v prospech verejného obstarávateľa. Forma a spôsob predloženia - poistenie záruky ako elektronický dokument podpísaný poisťovňou elektronickými zaručenými podpismi - Poistenie záruky ako elektronický dokument podpísaný poisťovňou elektronickými zaručenými podpismi v súlade s nariadením eIDAS, predloží uchádzač ako súčasť elektronickej ponuky v rámci požadovaného bodu obsahu ponuky. alebo - poistenie záruky v listinnej podobe. - Poistenie záruky v listinnej podobe predloží (doručí) uchádzač ako originál v listinnej podobe na adresu uvedenú v bode I.1. výzvy najneskôr v lehote na predkladanie ponúk. Obálku uchádzač označí identifikačnými údajmi verejného obstarávateľa, identifikačnými údajmi uchádzača, názvom predmetu zákazky a heslom: „ZÁBEZPEKA – NEOTVÁRAŤ“. - Sken listinnej podoby poistenia záruky vo formáte .pdf predloží uchádzač ako súčasť elektronickej ponuky v rámci požadovaného bodu obsahu ponuky. VI.3.5)Zloženie finančných prostriedkov na bankový účet obstarávateľa Údaje pre zloženie finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa: - účet verejného obstarávateľa: uvedený v bode I.1) výzvy. - Variabilný symbol: číselná časť zo značky výzvy na predkladanie ponúk, zverejnenej vo Vestníku verejného obstarávania, - Špecifický symbol: IČO uchádzača - Poznámka pre prijímateľa: zábezpeka – „Názov predmetu zákazky“ - Finančné prostriedky musia byť pripísané na účte verejného obstarávateľa najneskôr posledný deň uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. - Doba platnosti zábezpeky ponuky poskytnutej zložením finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa trvá do uplynutia lehoty viazanosti ponúk, resp. do uplynutia primerane predĺženej lehoty viazanosti ponúk. VI.3.6) Verejný obstarávateľ vylúči ponuku, ak uchádzač nezložil zábezpeku podľa podmienok určených v týchto súťažných podkladoch. VI.3.7) Uvoľnenie alebo vrátenie zábezpeky Verejný obstarávateľ uvoľní alebo vráti uchádzačovi zábezpeku do siedmich dní odo dňa a)uplynutia lehoty viazanosti ponúk, b)márneho uplynutia lehoty na doručenie námietky, ak ho verejný obstarávateľ vylúčil z verejného obstarávania alebo ak verejný obstarávateľ zruší použitý postup zadávania zákazky, alebo c)uzavretia zmluvy VI.3.8)Zábezpeka prepadne v prospech verejného obstarávateľa, ak uchádzač v lehote viazanosti ponúk a)odstúpi od svojej ponuky alebo b)neposkytne súčinnosť alebo odmietne uzavrieť zmluvu podľa § 56 ods. 8 až 12 ZVO. VI.3.9)V prípade predĺženia lehoty viazanosti ponúk: - Uchádzač si môže v prípade predĺženia lehoty viazanosti ponúk, znovu zvoliť na zloženie zábezpeky ktorúkoľvek z troch možností zloženia zábezpeky. - Uchádzač je povinný predĺžiť platnosť zábezpeky vo forme bankovej záruky alebo poistenia záruky a doručiť bankovú záruku alebo poistenie záruky, v rovnakej forme ako to bolo požadované pre ponuku, do 10 pracovných dní odo dňa doručenia predmetného oznámenia o predĺžení lehoty viazanosti ponúk. - Uchádzač je povinný, ak zložil zábezpeku vo forme finančných prostriedkov zložených na bankový účet verejného obstarávateľa, doručiť prostredníctvom určeného komunikačného systému verejnému obstarávateľovi vyjadrenie, že súhlasí s tým, aby zložená zábezpeka naďalej zabezpečovala viazanosť ponuky až do uplynutia predĺženej lehoty viazanosti ponúk, alebo vyjadrenie, že nesúhlasí a žiada o vrátenie zložených finančných prostriedkov. VI.3.10) V prípade nedoručenia predĺženia platnosti zábezpeky alebo poistenia záruky, alebo nedoručením súhlasu s tým, aby zložená zábezpeka naďalej zabezpečovala viazanosť ponuky až do uplynutia predĺženej lehoty viazanosti ponúk, alebo doručením žiadosti o vrátenie zložených finančných prostriedkov, bude verejný obstarávateľ postupovať v zmysle § 53 ods. 1 ZVO.