Vyhlásené obstarávanie

Nákup osobného automobilu na leasing


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Medzilaborce
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
Neuvedená
Mena:
Hlavný CPV kód:
34110000-1
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
7. November 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
15. November 2023
Dátum otvárania ponúk:
15. November 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
IS EVO
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, a to v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo jeho ponuky vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky. Verejný obstarávateľ po vyhodnotení ponúk bezodkladne zašle informáciu o vyhodnotení ponúk všetkým uchádzačom. S úspešným uchádzačom bude uzatvorená lízingová zmluva, ktorej návrh predloží úspešný uchádzač na základe oznámenia o výsledku, resp. oznámenia o vyhodnotení ponúk.
  • Jediným kritériom je najnižšia celková cena v eur s DPH.

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je nákup osobného automobilu na leasing. Požadované parametre vrátane podmienok na poskytnutie leasingu sú uvedené v prílohe č.1 súťažných podkladov - Technická špecifikácia.

Doplňujúce informácie

1. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/ uchádzačmi sa bude uskutočňovať elektronicky podľa § 20 zákona a to prostredníctvom Informačného Systému Elektronického Verejného Obstarávania - IS EVO na adrese uvedenej v spodnej časti tejto výzvy : Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť. 2. V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej dokumentácie, môže ktorýkoľvek zo záujemcov písomne požiadať o ich vysvetlenie prostredníctvom informačného systému IS EVO; požiadavka o vysvetlenie musí byť doručená najneskôr 3 pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. 3. Spôsob predloženia ponuky: Prostredníctvom Informačného Systému Elektronického Verejného Obstarávania - IS EVO na adrese uvedenej v spodnej časti tejto výzvy : Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť. Ponuka sa predkladá nahrávaním súborov v bežne používaných a dostupných elektronických formátoch. Predkladať ponuky môžu len registrované a validované hospodárske subjekty. Verejný obstarávateľ nastavil v súvislosti s "on-line" sprístupnením ponúk štruktúrované kritéria, uchádzač ich musí v systéme EVO pri predkladaní ponuky vyplniť. 4. Požadujeme, aby ponuka obsahovala nasledovné doklady a údaje: a) Vyplnenú a nacenenú prílohu č.1 : Technická špecifikácia b) Doklad o oprávnení dodávať tovary : napr. výpis zo ŽR/OR SR. Uchádzač môže predložiť aj výpis z registrov, zverejnených na internete. V prípade, ak uchádzač nepredloží doklad, verejný obstarávateľ použije údaje z verejných registrov. c) Katalóg, resp. opis vozidla, ktoré je predmetom finančného leasingu. Z dokumentu musí byť zrejme splnenie parametrov, uvedených v prílohe č.1 súťažných podkladov - Technická špecifikácia. 5. S úspešným uchádzačom bude uzatvorená lízingová zmluva, ktorej návrh predloží úspešný uchádzač. Lehota realizácie/financovania: do 36 mesiacov od nadobudnutia účinnosti zmluvy. Platobné podmienky : formou úhrady mesačných lízingových splátok s poistením. Zmluva nesmie byť v rozpore so súťažnými podkladmi a s ponukou predloženou uchádzačom a nesmie byť v rozpore s platnými právnymi predpismi. 6. Verejný obstarávateľ nepripúšťa variantné riešenia. 7. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo : a) neprijať ani jednu ponuku v prípade, ak cena úspešnej ponuky prekročí výšku finančných prostriedkov vyčlenených verejným obstarávateľom na predmet zákazky. b) zrušiť súťaž v súlade s § 57 zákona 8. Uchádzač nemá právo si uplatniť u verejného obstarávateľa akékoľvek náklady, ktoré mu vznikli v súvislosti so zrušením súťaže, zmenou podmienok súťaže alebo akýmkoľvek rozhodnutím verejného obstarávateľa. 9. Uchádzač znáša všetky výdavky a náklady spojené s prípravou a predložením ponuky sám, bez akéhokoľvek finančného nároku voči Verejnému obstarávateľovi. 10. Predpokladaná hodnota zákazky (ďalej aj ako PHZ) bude určená ako aritmetický priemer predložených cenových ponúk. V prípade, ak bude výsledná PHZ spadať do limitu pre zákazky na dodanie tovarov s nízkou hodnotou v zmysle odseku 6 §117 zákona č.343\2015 Z.z. (t.j. do 70.000 eur bez DPH), určenie predpokladanej hodnoty a určenie úspešného uchádzača bude realizované jedným úkonom (jedným prieskumom trhu), pričom prieskum trhu je nástrojom na určenie predpokladanej hodnoty zákazky v zmysle § 6 ods. 1 ZVO.