Vyhlásené obstarávanie

Zabezpečenie úpravy a prevádzkovej podpory CA Service Desk Manager


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
99 990,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72260000-5
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
3. November 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
14. November 2023
Dátum otvárania ponúk:
14. November 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
adresa verejného obstarávateľa
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

- Verejný obstarávateľ požaduje predložiť referencie na úspešne realizované dodávky rovnakého alebo podobného predmetu zákazky za obdobie posledných 36 mesiacov v minimálnej hodnote 99 000,00 EUR bez DPH (hodnota spolu za požadované obdobie). Referencie potvrdené odberateľom budú obsahovať minimálne nasledovné údaje: identifikačné údaje odberateľa, názov predmetu zákazky, popis predmetu zákazky, celkovú zmluvnú cenu v EUR bez DPH, meno, priezvisko, tel. číslo a e-mail kontaktnej osoby odberateľa, u ktorej je možné overiť pravdivosť poskytnutých údajov a podpis kontaktnej osoby odberateľa. - Verejný obstarávateľ požaduje predložiť originál aktuálneho certifikátu, resp. potvrdenia výrobcu alebo notársky overenú kópiu o poskytovaní služby v oblasti vývoja, implementácie a podpory nástroja CA Service Desk Manager v Slovenskej republike. - Verejný obstarávateľ požaduje preukázať, že uchádzač disponuje minimálne dvoma vlastnými technickými zamestnancami, dedikovanými pre účely implementácie a podpory ponúkaného systému, pričom vyžadujeme, aby tento zamestnanec mal minimálne 5-ročnú prax s implementáciou a podporou nástroja CA Service Desk Manager. Toto uchádzač preukáže životopisom zamestnanca a potvrdením výrobcu o spôsobilosti zamestnanca pre implementáciu, modifikáciu, konfiguráciu nástroja CA Service Desk Manager alebo ekvivalent od inej akreditovanej autority. - Verejný obstarávateľ požaduje preukázať, že uchádzač je držiteľom certifikátu ISO 9001, ISO 20000 a ISO 27001.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je: - Zabezpečenie prevádzkovej podpory CA Service Desk Manager - Úpravy a rozširovanie CA Service Desk Manager Podrobný opis predmetu zákazky sa nachádza v prílohe č. 1 - Špecifikácia predmetu zákazky

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.