Vyhlásené obstarávanie

Dodávka zemného plynu


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Verejnoprospešné služby Stupava
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
30 300,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
09123000-7
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
6. December 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
15. December 2023
Dátum otvárania ponúk:
15. December 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
v elektronickej platforme IS EVO
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Neuvedené

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Iné

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Podmienky účasti: Uchádzač musí byť držiteľom platného povolenia na podnikanie v energetike v súlade so zákonom č. 251/2012 Z. z. o energetike. Uchádzač musí spĺňať podmienku pravdivosti ohľadom vyhlásení, ktoré sú obsiahnuté v prílohe č. 2 súťažných podkladov. Nesplnenie uvedených podmienok účasti má za následok vylúčenie.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Jedným kritériom je najnižšia cena (v prípade platcu DPH: s DPH; v prípade neplatcu DPH: cena celkom) za celý predmet zákazky pri predpokladanej spotrebe za obdobie trvania zmluvy. Cena musí byť cenou za celý predmet zákazky pri predpokladanej spotrebe za obdobie trvania zmluvy, musí zahŕňať všetky náklady dodávateľa pri predpokladanej spotrebe za obdobie trvania zmluvy, t.j. cenu za dodávku zemného plynu, cenu za distribučné služby a to za prenos zemného plynu, distribúciu plynu, systémové služby a ostatné regulované položky, ktorých výška je určená podľa aktuálneho cenníka distribúcie príslušného PDS platného v čase predloženia ponuky a príslušných cenových rozhodnutí ÚRSO platných v čase predloženia ponuky, daň v zmysle Zákona o spotrebných daniach, náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku spotreby (Zmluva o zúčtovaní odchýlok), odvod do NJF, DPH.

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je pravidelná dodávka zemného plynu na odberné miesta verejného obstarávateľa vrátane prepravy a distribúcie do odberných miest verejného obstarávateľa a prevzatia zodpovednosti za odchýlku, v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržania platných právnych predpisov Slovenskej republiky, technických podmienok a prevádzkového poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete od 01.01.2024 od 0:00 hod. do 31.12.2024 do 24:00 hod.. Jednotlivé odberné miesta verejného obstarávateľa sú uvedené v prílohe č. 1 – zoznam odberných miest. Predpokladaná spotreba za obdobie trvania zmluvy (12 mesiacov): 250 000 kWh Požiadavky na plnenie/zmluvné podmienky: Cena musí byť cenou za celý predmet zákazky pri predpokladanej spotrebe za obdobie trvania zmluvy, musí zahŕňať všetky náklady dodávateľa pri predpokladanej spotrebe za obdobie trvania zmluvy, t.j. cenu za dodávku zemného plynu, cenu za distribučné služby a to za prenos zemného plynu, distribúciu plynu, systémové služby a ostatné regulované položky, ktorých výška je určená podľa aktuálneho cenníka distribúcie príslušného PDS platného v čase predloženia ponuky a príslušných cenových rozhodnutí ÚRSO platných v čase predloženia ponuky, daň v zmysle Zákona o spotrebných daniach, náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku spotreby (Zmluva o zúčtovaní odchýlok), odvod do NJF, DPH. Dohodnutá cena môže byť zmenená v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutím ÚRSO. DPH, spotrebná daň, prípadne iné aplikované dane si dodávateľ uplatní podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť odberateľovi prístup do príslušnej distribučnej sústavy. (ak uplatniteľné) - Nový dodávateľ zabezpečí na svoje náklady všetky právne kroky s pôvodným dodávateľom pri odpojení a zapojení špecifikovaných OM v distribučnej sieti. Nový dodávateľ je povinný vykonať s odbornou starostlivosťou všetky úkony súvisiace so zmenou dodávateľa. Porušenie uvedených povinností dodávateľa sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Dodávateľ musí poskytnúť dostatočnú súčinnosť pri zmene dodávateľa zemného plynu formou „move-out – move-in“. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť distribúciu zemného plynu v kvalite garantovanej technickými podmienkami prevádzkovateľa distribučnej sústavy, systémové služby a ostatné služby s použitím sústavy a s distribúciou a prenosom zemného plynu od príslušného prevádzkovateľa distribučnej sústavy. Dodávateľ predložením svojej záväznej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk disponuje všetkými verejným obstarávateľom požadovanými dokladmi, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné a technické predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Dodávateľ si nebude uplatňovať voči odberateľovi sankcie v prípade plného neodobratia ako i prekročenia predpokladaného zmluvného množstva objednaného zemného plynu. V prípade zrušenia niektorého zo špecifikovaných odberných miest, resp. nenaplnenia uvedeného množstva odberu zemného plynu na niektorom zo špecifikovaných odberných miest nebude zo strany dodávateľa uplatňovaná sankcia voči odberateľovi. Platby za zmluvné plnenie sa budú realizovať bezhotovostným platobným stykom. Zálohové platby za OM: mesačne vo výške 1/12 z predpokladanej spotreby na OM za 1 rok. Splatnosť faktúry: nie menej ako 14 dní odo dňa doručenia faktúry na adresu sídla odberateľa. Vyúčtovanie spotreby zemného plynu sa bude vykonávať mesačne.

Doplňujúce informácie

Výsledkom verejného obstarávania bude uzavretie zmluvy o dodávke zemného plynu. Úspešný uchádzač predloží verejnému obstarávateľovi elektronicky návrh zmluvy o dodávke zemného plynu za dodržania všetkých podmienok uvedených v tejto výzve do 7 pracovných dní od doručenia oznámenia o výsledku vyhodnotenia ponúk; V prípade ak úspešný uchádzač predloží návrh zmluvy, ktorý je v rozpore s touto výzvou a záväznými výsledkami verejného obstarávania, resp. štandardnými podmienkami dodávania predmetu zákazky, bude z procesu verejného obstarávania vylúčený. Úspešný uchádzač bezodkladne zabezpečí nahlásenie zmeny dodávateľa distribučnej spoločnosti (ak dôjde k zmene dodávateľa); Doba trvania zmluvy o dodávke zemného plynu: Od 01.01.2024 0:00 hod. do 31.12.2024 24:00 hod. Jedným kritériom je najnižšia cena (v prípade platcu DPH: s DPH; v prípade neplatcu DPH: cena celkom) za celý predmet zákazky pri predpokladanej spotrebe za obdobie trvania zmluvy. Cena musí byť cenou za celý predmet zákazky pri predpokladanej spotrebe za obdobie trvania zmluvy, musí zahŕňať všetky náklady dodávateľa pri predpokladanej spotrebe za obdobie trvania zmluvy, t.j. cenu za dodávku zemného plynu, cenu za distribučné služby a to za prenos zemného plynu, distribúciu plynu, systémové služby a ostatné regulované položky, ktorých výška je určená podľa aktuálneho cenníka distribúcie príslušného PDS platného v čase predloženia ponuky a príslušných cenových rozhodnutí ÚRSO platných v čase predloženia ponuky, daň v zmysle Zákona o spotrebných daniach, náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku spotreby (Zmluva o zúčtovaní odchýlok), odvod do NJF, DPH. Pokyny na zostavenie ponuky: Jazyk: Slovenský Požadujeme, aby ponuka obsahovala nasledovné doklady a údaje: a) Identifikačné údaje uchádzača: Obchodné meno a sídlo uchádzača, IČO, DIČ, IČ DPH (ak je relevantné); b) Návrh uchádzača na plnenie kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena bez DPH, DPH, Cena s DPH, prípadne Cena celkom (v prípade neplatcu DPH); c) Platné povolenie na podnikanie v energetike v súlade so zákonom č. 251/2012 Z. z. o energetike (kópia) d) Vyhlásenie uchádzača, ktoré je prílohou č. 2 výzvy na predkladanie ponúk - súťažné podklady Ponuky, ktoré nebudú predložené v súlade s touto výzvou (resp. chýbajúce dokumenty resp. vysvetlenia nebudú doplnené ani na základe žiadosti o doplnenie) budú vylúčené. Uchádzači, ktorí nesplnia podmienky účasti budú vylúčení. Zrušenie zákazky: Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk resp. verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť ak: - sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých sa zadávanie zákazky vyhlásilo - najnižšia cenová ponuka presahuje výšku zdrojov, ktoré mal verejný obstarávateľ pre zákazku vyhradených - zadanie nebolo jednoznačné, čo mohlo ovplyvniť správnosť cenových ponúk zo strany uchádzačov resp. je nutné opraviť zadanie na základe podnetov od uchádzačov - ak bolo zadanie zákazky chybné, - ak nebude predložená ani jedna ponuka, - ak ani jeden uchádzač nesplní podmienky účasti, - ak ani jedna z predložených ponúk nebude zodpovedať určeným požiadavkám na predmet zákazky uvedeným vo výzve na predkladanie ponúk, - ak celková cena za predmet zákazky podľa víťaznej ponuky je vyššia ako 50.000,- EUR (s DPH)