Vyhlásené obstarávanie

Nákup tonerov II.


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mestská časť Bratislava - Ružinov
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
3 850,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
30125100-2
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
28. November 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
7. December 2023
Dátum otvárania ponúk:
7. December 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Online – Verejný obstarávateľ zrealizuje otváranie ponúk prostredníctvom online sprístupnenia ponúk uchádzačom v systéme IS EVO.
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Ekonomické a finančné postavenie

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Použitie podmienky účasti:

Neuplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

1. Podľa § 34 ods. 1 písm. m) zákona o verejnom obstarávaní - ak ide o tovar, ktorý sa má dodať, 1. vzorkami, opismi alebo fotografiami, ktorých pravosť musí byť overená, ak to verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ vyžaduje alebo 2. certifikátmi alebo potvrdeniami s jasne identifikovanými odkazmi na technické špecifikácie alebo technické normy vzťahujúce sa na tovar, vydanými orgánmi kontroly kvality alebo určenými orgánmi s právomocou posudzovať zhodu. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží kópiu: „Vyhlásenia výrobcu zariadení HP, že tonery sú v súlade s normami ISO/IEC 19752, ISO/IEC 19798 alebo ISO/IEC 24711 (v závislosti od typu náplne), alebo technickou normou ISO/IEC 11798 (archivovateľnosť vytlačených dokumentov) a ich použitie nemá vplyv na záruku zariadení používaných objednávateľom.“

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Úspešným uchádzačom sa stane uchádzač s najnižšou cenou za predmet zákazky. Poradie ostatných uchádzačov sa určí vzostupne.

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodanie tonerov v zmysle požiadaviek verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ požaduje dodať originálny toner zabalený v originálnych obaloch od výrobcov zariadení požadovaných značiek, spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu. Tonerové náplne sú vyrobené priamo výrobcom originálnych periférnych zariadení príslušnej značky, v originálnych baleniach, neporušené, nepoškodené. Verejný obstarávateľ požaduje nový, doposiaľ nepoužitý tovar. Originály náplní musia byť zabalené v originálnych obaloch od výrobcov požadovaných značiek, spĺňajúce všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu. Musia mať ochranné známky výrobcu garantujúce nepoškodenie stroja, ktoré je deklarované na každej jednotlivej náplni. Tonerové a atramentové náplne musia byť originálne, nesmú byť recyklované, repasované, renovované, vyrobené z už použitých tonerov a dielov a nesmie byť v nich použitý doplnený náhradný prachový toner alebo optický valec. Tonerové náplne nesmú byť vyrábané s použitím pôvodných plastových obalov originálnych tonerových náplní a ani iných ako originálnych častí. Dodávateľ nesmie porušovať patentové práva vzťahujúce sa na takéto tovary. Verejný obstarávateľ požaduje predložiť len tonery od výrobcov kancelárskej a výpočtovej techniky, t.j. tonery HP, CANON, EPSON. Verejný obstarávateľ požaduje dodať tonerové a atramentové náplne vyrobené s minimálnym dátumom výroby roku 2020. Uchádzač dodá tovar v štandardnej kvalite, pričom dodanie do sídla verejného obstarávateľa je súčasťou predmetu zákazky. Uchádzač dodá predmet plnenia, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. Originálne náplne tlačiarní musia spĺňať ISO/IEC certifikačné podmienky zaručujúce minimálnu vyťažiteľnosť a archivovateľnosť. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ktorý nebude spĺňať funkčnú aj technickú špecifikáciu predmetu zákazky, prípadne nebude spĺňať osobitné požiadavky na tovar. Počet kusov je definovaný v bode 4 Opis predmetu zákazky Výzvy na predkladanie ponúk

Doplňujúce informácie

1. Verejné obstarávanie sa uskutočňuje prostredníctvom elektronickej platformy IS EVO. 2. Vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk u uchádzača, ktorý sa umiestnil ako prvý v poradí.