Vyhlásené obstarávanie

Dodávka elektrickej energie


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Verejnoprospešné služby Stupava
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
20 500,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
09310000-5
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
29. November 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
8. December 2023
Dátum otvárania ponúk:
8. December 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
v elektronickej platforme IS EVO
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Neuvedené

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Iné

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Podmienky účasti: Uchádzač musí byť držiteľom platného povolenia na podnikanie v energetike v súlade so zákonom č. 251/2012 Z. z. o energetike. Uchádzač musí spĺňať podmienku pravdivosti ohľadom vyhlásení, ktoré sú obsiahnuté v prílohe č. 2 súťažných podkladov. Nesplnenie uvedených podmienok účasti má za následok vylúčenie.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižší poplatok uchádzača za nákup elektrickej energie formou SPOT, vypočítaný a vyjadrený v EUR bez DPH / MWh, zaokrúhlený na dve (2) desatinné miesta. Do poplatku uchádzač započíta všetky poplatky súvisiace s predmetom zákazky, avšak nezapočíta nasledovné: - cenu za distribučné služby a ostatné tarify fakturované prevádzkovateľom distribučnej sústavy; cenu za distribučné služby bude úspešný uchádzač účtovať vo výške v súlade s platnými cenovými rozhodnutiami Úradu pre reguláciu sieťových odvetví vzťahujúcimi sa na distribučné služby poskytované prevádzkovateľom distribučnej sústavy do odberného miesta verejného obstarávateľa, cenu za ostatné služby súvisiace s distribúciou elektriny bude úspešný uchádzač účtovať podľa platného cenníka služieb prevádzkovateľa distribučnej sústavy. Ak dôjde k zmene regulovaných cien na základe zmeny cenového rozhodnutia Úradu pre reguláciu sieťových odvetví počas trvania zmluvy, je úspešný uchádzač oprávnený účtovať ceny v súlade s podmienkami príslušného nového cenového rozhodnutia Úradu pre reguláciu sieťových odvetví; - cenu za prevádzkovanie systému a systémové služby; tieto bude úspešný uchádzač účtovať vo výške v súlade s platnými cenovými rozhodnutiami Úradu pre reguláciu sieťových odvetví pre OKTE, a.s., IČO: 45 687 862; - poplatok za odvod do Národného jadrového fondu; tento bude úspešný uchádzač účtovať vo výške podľa nariadenia vlády č. 21/2019 Z. z., ktorým sa ustanovuje výška ročného odvodu určeného na úhradu historického dlhu z dodanej elektriny koncovým odberateľom elektriny a podrobnosti o spôsobe jeho výberu pre Národný jadrový fond, jeho použití a o spôsobe a lehotách jeho úhrady v znení neskorších predpisov; - daň z pridanej hodnoty; túto bude úspešný uchádzač účtovať vo výške podľa platných právnych predpisov v čase dodania elektriny; - spotrebnú daň; túto bude úspešný uchádzač účtovať vo výške podľa platných právnych predpisov v čase dodania elektriny.

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je pravidelná dodávka elektrickej energie do odberných miest verejného obstarávateľa vrátane prepravy a distribúcie do odberných miest verejného obstarávateľa a prevzatia zodpovednosti za odchýlku, v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržania platných právnych predpisov Slovenskej republiky, technických podmienok a prevádzkového poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete od 01.01.2024 0:00 hod. do 31.12.2024 do 24:00 hod.. Jednotlivé odberné miesta verejného obstarávateľa sú uvedené v prílohe č. 1 – zoznam odberných miest. Predpokladaná spotreba za obdobie trvania zmluvy (12 mesiacov): VT : 65000 kWh Požiadavky na plnenie/zmluvné podmienky: Cena musí zahŕňať všetky náklady dodávateľa pri predpokladanej spotrebe za obdobie trvania zmluvy, t.j. cenu za dodávku elektriny, cenu za distribučné služby a to za prenos elektriny, distribúciu elektriny, systémové služby a ostatné regulované položky, ktorých výška je určená podľa aktuálneho cenníka distribúcie príslušného PDS platného v čase predloženia ponuky a príslušných cenových rozhodnutí ÚRSO, daň v zmysle Zákona o spotrebných daniach, náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku spotreby (Zmluva o zúčtovaní odchýlok), odvod do NJF, DPH. Dohodnutá cena môže byť zmenená v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutím ÚRSO. DPH, spotrebná daň, prípadne iné aplikované dane si dodávateľ uplatní podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť odberateľovi prístup do príslušnej distribučnej sústavy. (ak uplatniteľné) - Nový dodávateľ zabezpečí na svoje náklady všetky právne kroky s pôvodným dodávateľom pri odpojení a zapojení špecifikovaných OM v distribučnej sieti. Nový dodávateľ je povinný vykonať s odbornou starostlivosťou všetky úkony súvisiace so zmenou dodávateľa. Porušenie uvedených povinností dodávateľa sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Dodávateľ musí poskytnúť dostatočnú súčinnosť pri zmene dodávateľa elektrickej energie formou „move-out – move-in“. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť distribúciu el. energie v kvalite garantovanej technickými podmienkami prevádzkovateľa distribučnej sústavy, systémové služby a ostatné služby s použitím sústavy a s distribúciou a prenosom el. energie od príslušného prevádzkovateľa distribučnej sústavy. Dodávateľ predložením svojej záväznej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk disponuje všetkými verejným obstarávateľom požadovanými dokladmi, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné a technické predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Dodávateľ si nebude uplatňovať voči odberateľovi sankcie v prípade plného neodobratia ako i prekročenia predpokladaného zmluvného množstva objednanej elektriny. V prípade zrušenia niektorého zo špecifikovaných odberných miest, resp. nenaplnenia uvedeného množstva odberu elektriny na niektorom zo špecifikovaných odberných miest nebude zo strany dodávateľa uplatňovaná sankcia voči odberateľovi. Platby za zmluvné plnenie sa budú realizovať bezhotovostným platobným stykom. Zálohové platby za OM: mesačne vo výške primeranej predpokladanej spotrebe na OM. Splatnosť faktúry: nie menej ako 14 dní odo dňa doručenia faktúry na adresu sídla odberateľa. Vyúčtovanie spotreby elektrickej energie sa bude vykonávať mesačne.

Doplňujúce informácie

Výsledkom verejného obstarávania bude uzavretie zmluvy o združenej dodávke elektriny. Úspešný uchádzač predloží verejnému obstarávateľovi elektronicky návrh zmluvy o združenej dodávke elektriny za dodržania všetkých podmienok uvedených v tejto výzve do 7 pracovných dní od doručenia oznámenia o výsledku vyhodnotenia ponúk; V prípade ak úspešný uchádzač predloží návrh zmluvy, ktorý je v rozpore s touto výzvou a záväznými výsledkami verejného obstarávania, resp. štandardnými podmienkami dodávania predmetu zákazky, bude z procesu verejného obstarávania vylúčený. Úspešný uchádzač bezodkladne zabezpečí nahlásenie zmeny dodávateľa distribučnej spoločnosti (ak dôjde k zmene dodávateľa); Doba trvania zmluvy o združenej dodávke elektriny: Od 01.01.2024 0:00 hod. do 31.12.2024 24:00 hod. Kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižší poplatok uchádzača za nákup elektrickej energie formou SPOT, vypočítaný a vyjadrený v EUR bez DPH / MWh, zaokrúhlený na dve (2) desatinné miesta. Do poplatku uchádzač započíta všetky poplatky súvisiace s predmetom zákazky, avšak nezapočíta nasledovné: - cenu za distribučné služby a ostatné tarify fakturované prevádzkovateľom distribučnej sústavy; cenu za distribučné služby bude úspešný uchádzač účtovať vo výške v súlade s platnými cenovými rozhodnutiami Úradu pre reguláciu sieťových odvetví vzťahujúcimi sa na distribučné služby poskytované prevádzkovateľom distribučnej sústavy do odberného miesta verejného obstarávateľa, cenu za ostatné služby súvisiace s distribúciou elektriny bude úspešný uchádzač účtovať podľa platného cenníka služieb prevádzkovateľa distribučnej sústavy. Ak dôjde k zmene regulovaných cien na základe zmeny cenového rozhodnutia Úradu pre reguláciu sieťových odvetví počas trvania zmluvy, je úspešný uchádzač oprávnený účtovať ceny v súlade s podmienkami príslušného nového cenového rozhodnutia Úradu pre reguláciu sieťových odvetví; - cenu za prevádzkovanie systému a systémové služby; tieto bude úspešný uchádzač účtovať vo výške v súlade s platnými cenovými rozhodnutiami Úradu pre reguláciu sieťových odvetví pre OKTE, a.s., IČO: 45 687 862; - poplatok za odvod do Národného jadrového fondu; tento bude úspešný uchádzač účtovať vo výške podľa nariadenia vlády č. 21/2019 Z. z., ktorým sa ustanovuje výška ročného odvodu určeného na úhradu historického dlhu z dodanej elektriny koncovým odberateľom elektriny a podrobnosti o spôsobe jeho výberu pre Národný jadrový fond, jeho použití a o spôsobe a lehotách jeho úhrady v znení neskorších predpisov; - daň z pridanej hodnoty; túto bude úspešný uchádzač účtovať vo výške podľa platných právnych predpisov v čase dodania elektriny; - spotrebnú daň; túto bude úspešný uchádzač účtovať vo výške podľa platných právnych predpisov v čase dodania elektriny. Pokyny na zostavenie ponuky: Jazyk: Slovenský Požadujeme, aby ponuka obsahovala nasledovné doklady a údaje: a) Identifikačné údaje uchádzača: Obchodné meno a sídlo uchádzača, IČO, DIČ, IČ DPH (ak je relevantné); b) Návrh uchádzača na plnenie kritéria na vyhodnotenie ponúk: poplatok uchádzača za nákup elektrickej energie formou SPOT, vypočítaný a vyjadrený v EUR bez DPH / MWh, zaokrúhlený na dve (2) desatinné miesta c) Platné povolenie na podnikanie v energetike v súlade so zákonom č. 251/2012 Z. z. o energetike (kópia) d) Vyhlásenie uchádzača, ktoré je prílohou č. 2 súťažných podkladov Ponuky, ktoré nebudú predložené v súlade s touto výzvou (resp. chýbajúce dokumenty resp. vysvetlenia nebudú doplnené ani na základe žiadosti o doplnenie) budú vylúčené. Uchádzači, ktorí nesplnia podmienky účasti budú vylúčení. Zrušenie zákazky: Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk resp. verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť ak: - sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých sa zadávanie zákazky vyhlásilo - najnižšia cenová ponuka presahuje výšku zdrojov, ktoré mal verejný obstarávateľ pre zákazku vyhradených - zadanie nebolo jednoznačné, čo mohlo ovplyvniť správnosť cenových ponúk zo strany uchádzačov resp. je nutné opraviť zadanie na základe podnetov od uchádzačov - ak bolo zadanie zákazky chybné, - ak nebude predložená ani jedna ponuka, - ak ani jeden uchádzač nesplní podmienky účasti, - ak ani jedna z predložených ponúk nebude zodpovedať určeným požiadavkám na predmet zákazky uvedeným vo výzve na predkladanie ponúk, - ak celková cena za predmet zákazky podľa víťaznej ponuky je vyššia ako 35.000,- EUR (s DPH)