Vyhlásené obstarávanie

Poskytovanie služieb a činností v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri pre mesto Dubnica nad Váhom a mestské príspevkové a rozpočtové organizácie v roku 2024 a 2025


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Dubnica nad Váhom
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
7 632,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71317200-5
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
14. November 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
24. November 2023
Dátum otvárania ponúk:
24. November 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
online
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Najnižšia cena

Opis obstarávania

V súlade s ustanoveniami § 22 zákona NR SR č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov, je mesto ako právnická osoba povinné zabezpečiť plnenie si povinností vyplývajúcich z uvedeného zákona, a to prostredníctvom vlastnej oprávnenej osoby alebo dodávateľsky. Nakoľko mesto na tento účel nemá zabezpečené kapacity, obstaráva tieto činnosti prostredníctvom externého dodávateľa. Predmetom zákazky je komplexná realizácia služieb a činností v oblasti metodických, organizačných, kontrolných, koordinačných, poradenských, vzdelávacích úloh a iných úloh pri zaisťovaní BOZP. Činnosti v roku 2024 a 2025 bude dodávateľ poskytovať pre Mesto Dubnica nad Váhom a mestské príspevkové a rozpočtové organizácie, v rozsahu: 1. vykonávať dozor nad stavom BOZP, 2. vykonávať odbornú poradenskú činnosť, 3. bezpečnostno-hygienický dozor na pracoviskách, 4. posudzovanie fyzikálnych a chemických faktorov pracovného prostredia, 5. poradenstvo pri vyšetrovaní príčin a spisovanie záznamu o registrovanom pracovnom úraze, 6. zastupovanie pri prešetrovaní podozrenia na chorobu z povolania orgánom ŠOD, 7. účasť v komisii pre odškodňovanie pracovných úrazov a chorôb z povolania zamestnávateľa, spracovanie podkladov, 8. zastupovať objednávateľa na rokovaniach s orgánmi štátneho odborného dozoru, 9. vypracovať analýzu nebezpečenstiev a ohrození, posudzovanie rizík a vypracovávanie zoznamu poskytovaných osobných ochranných prostriedkov a ich aktualizácia, 10. vykonávanie kontrol vybavenia pracovísk zdravotníckym materiálom, prostriedkami prvej pomoci, spracovanie traumatologického plánu pre konkrétne podmienky, 11. spracovanie interných smerníc, pokynov, študijných materiálov v rámci riadenia BOZP v spolupráci s objednávateľom, 12. vykonávanie školení z oblasti BOZP vedúcich zamestnancov a zamestnancov: a. vstupného školenia novoprijatých zamestnancov pred ich nástupom do pracovného pomeru prezenčnou formou, spravidla k prvému dňu v mesiaci, v prípade ak sa zmluvné strany osobitne nedohodnú inak a overenie ich získaných vedomostí, b. vedenie dokumentácie vzdelávania – evidencia a osnova školení, v zmysle platných právnych predpisov, 13. poskytovať odborné stanovisko pri návrhoch technických a organizačných opatrení na odstránenie nedostatkov v oblasti BOZP. Podrobnejšia špecifikácia požadovaných služieb, počet zamestnancov a budov verejného obstarávateľa je uvedená v prílohe výzvy a v návrhu zmluvy.

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.