Vyhlásené obstarávanie

Kancelársky spotrebný materiál


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Národný onkologický ústav
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
10 782 739,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
30192000-1
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
14. November 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
23. November 2023
Dátum otvárania ponúk:
23. November 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Národný onkologický ústav, Klenová 1, 833 10 Bratislava
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Iné

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

a) Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO – uchádzač musí preukázať, že je oprávnený poskytovať službu/služby, ktoré sú predmetom tejto zákazky (napr. podľa výpisu z obchodného registra, živnostenského registra a pod.). Verejný obstarávateľ si túto skutočnosť preverí z verejne dostupných databáz. Ak takéto overenie nie je možné, uchádzač predloží dôkaz o oprávnení poskytovať predmetnú službu/služby. b) Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO – uchádzač predloží čestné vyhlásenie o skutočnosti, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla miesta podnikania, alebo obvyklého pobytu.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Najnižšia cena celkom za dodanie celého predmetu zákazky vyjadrená v EUR bez DPH.

Opis obstarávania

Kancelárske potreby sú určené pre všetky pracoviská NOÚ na administratívnu prácu. Opis predmetu zákazky tvorí Príloha č. 1 týchto súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.