Vyhlásené obstarávanie

Ročná licenčná podpora bezpečnostného systému Greycortex Mendel.


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo hospodárstva Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
68 900,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72222300-0
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
14. November 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
21. November 2023
Dátum otvárania ponúk:
21. November 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Online prostredníctvom IS EPVO.
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Najnižšia cena za celý predmet zákazky v EUR s DPH.

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je obnova licenčnej podpory bezpečnostného systému Greycortex Mendel, ktorý už piatym rokom MH SR prevádzkuje a ktorý monitoruje všetky informačné toky v sieti a technikami umelej inteligencie a strojového učenia umožňuje automatizovanú i manuálnu technológiu blokovania hrozieb a správu incidentov.

Doplňujúce informácie

1. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi a výmena informácií sa v tomto postupe zadávania zákazky uskutočňuje v štátnom (slovenskom) jazyku výhradne cez Elektronickú platformu / IS EPVO. 2. Prílohy k Výzve na predkladanie ponúk sú zverejnené na profile VO k predmetnej zákazke, a to Príloha č. 1 - Podrobný opis (Špecifikácia predmetu zákazky), Príloha č. 2 - Vzor čestného vyhlásenia o zákaze účasti vo verejnom obstarávaní a Príloha č. 3 - Návrh na plnenie kritérií. 3. Typ zmluvného vzťahu: objednávka. - Neoddeliteľnou súčasťou objednávky je podrobná technická špecifikácia predmetu zákazky. - Verejný obstarávateľ prevezme plnenie na základe dodacieho (preberacieho) listu v mieste plnenia, pričom písomne potvrdí prevzatie plnenia. - Faktúra musí obsahovať obligátne náležitosti podľa všeobecne záväzných právnych predpisov. - Verejný obstarávateľ neposkytne žiadne preddavky ani zálohu na plnenie predmetu zákazky, splatnosť faktúry je 30 dní od jej preukázateľného doručenia do sídla verejného obstarávateľa. - Celková cena zahŕňa všetky náklady uchádzača spojené s požadovaným predmetom zákazky. - Dodávateľ je povinný zabezpečiť splnenie všetkých parametrov uvedených v podrobnej technickej špecifikácii predmetu zákazky (Príloha č. 1). 4. Dĺžka trvania / požadovaný termín dodania: 12 mesiacov / 7 dní na dodanie a aktiváciu od podpisu objednávky oboch zmluvných strán 5. Obsah ponuky: Vyplnená a podpísaná Príloha č. 3 "Návrh na plnenia kritérií" a relevantné doklady na preukázanie podmienok účasti v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) a f) ZVO (viď časť 4.2 "Súťažné podmienky", 4.2.1 "Dôvody na vylúčenie"). 6. Vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, a to u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. 7. V prípade nejasností a potreby objasnenia ponúk, prípadne ich doplnenia bude uchádzač verejným obstarávateľom prostredníctvom IS EPVO vyzvaný na vysvetlenie, resp. doplnenie jeho ponuky v lehote určenej verejným obstarávateľom. Ak uchádzač nepredloží vysvetlenie ponuky, resp. ju nedoplní v lehote určenej verejným obstarávateľom alebo predložené vysvetlenie nebude dostatočné, jeho ponuka bude vylúčená. 8. Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo jeho ponuky, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky. 9. Verejný obstarávateľ označí (v prípade splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky) ponuku s najnižšou celkovou cenou za úspešnú). 10. Verejný obstarávateľ nezadá objednávku uchádzačovi, u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) ZVO (konflikt záujmov, ktorý nemožno odstrániť inými účinnými opatreniami). 11. Informácia o výsledku procesu verejného obstarávania bude uchádzačom zaslaná elektronicky prostredníctvom IS EPVO. 12. Pri postupe zadávania zákazky s nízkou hodnotou nie je možné v zmysle ustanovenia § 170 ods. 7 písm. c) ZVO podať námietky. 13. Ak úspešný uchádzač neposkytne verejnému obstarávateľovi súčinnosť, verejný obstarávateľ má právo zadať objednávku uchádzačovi, ktorý sa umiestnil na ďalšom mieste v poradí. 14. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať žiadnu ponuku. O takomto postupe bude verejný obstarávateľ uchádzačov informovať spolu s odôvodnením. 15. Predložené ponuky a informácie poskytnuté uchádzačmi tvoria dokumentáciu verejného obstarávateľa viažucu sa k postupu zadávania predmetnej zákazky.