Vyhlásené obstarávanie

Kancelársky nábytok a jeho montáž


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Bratislavská integrovaná doprava, a.s.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
Neuvedená
Mena:
Hlavný CPV kód:
39130000-2
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
15. November 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
27. November 2023
Dátum otvárania ponúk:
27. November 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Sídlo verejného obstarávateľa na adrese: Jankolova 6, 851 04 Bratislava
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Iné

Názov podmienky účasti:

Podmienky osobného postavenia

Popis podmienky účasti:

Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní a nesmie u neho existovať dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní je možné nahradiť podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní potvrdením o zapísaní do zoznamu hospodárskych subjektov. U uchádzača so sídlom v SR bude splnenie podmienky osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO overované Verejným obstarávateľom z informačných systémov verejnej správy alebo z verejne dostupných zdrojov (napr. www.orsr.sk, www.zrsr.sk). Splnenie podmienky osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO bude overované Verejným obstarávateľom z údajov zverejnených na stránke Úradu pre verejné obstarávanie. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie predmetných podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. V prípade, že Verejný obstarávateľ bude mať pochybnosti o tom, že uchádzač spĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO, požiada uchádzača o predloženie dokladov preukazujúcich splnenie týchto spochybnených podmienok účasti. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzača na skutočnosť, že podľa § 117 ods. 5 ZVO nesmie Verejný obstarávateľ uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý nespĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) alebo ak u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) tohto zákona o verejnom obstarávaní. Úspešný uchádzač musí spĺňať vyššie uvedené podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní počas celého procesu plnenia zákazky.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Uchádzač vyplnenú Prílohu č. 1 tejto výzvy priloží k formuláru, ktorý je súčasťou tejto výzvy ako príloha č. 3.
  • Najnižšia ,,Celková cena za celý predmet zákazky v EUR bez DPH“ (t. j. cena spolu za všetky položky Kancelárskeho nábytku a ich montáž v súlade s Prílohou č. 1 tejto výzvy).

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je nákup a montáž Kancelárskeho nábytku opísaného v prílohe č. 1 výzvy na predloženie cenovej ponuky.

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.