Vyhlásené obstarávanie

Senica OÚ, klintske centrum - stavebné úpravy


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
588 551,63
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45210000-2
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
18. Január 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
16. Február 2024
Dátum otvárania ponúk:
16. Február 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky. Prostredníctvom funkcionality systému JOSEPHINE sa online sprístupnia ponuky. Verejný obstarávateľ prostredníctvom funkcionality systému JOSEPHINE na to určenej, umožní účasť na otváraní ponúk prostredníctvom online sprístupnenia ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a určeným spôsobom komunikácie Miesto otvárania ponúk: Miestom on-line sprístupnenia ponúk je webová adresa https://josephine.proebiz.com/ a totožná záložka ako pri predkladaní ponúk
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Neuvedené

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

§ 34 ods. 1 písm. b) zákona a 2. § 34 ods. 1 písm. g) zákona

Popis podmienky účasti:

Podmienky účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 34 zákona týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti: 1. § 34 ods. 1 písm. b) zákona; 2. § 34 ods. 1 písm. g) zákona; Minimálna požadovaná úroveň štandardov je uvedená v prílohe č. 7 predmetných súťažných podkladov

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Jediným kritériom na hodnotenie ponúk je: Cena za dielo celkom v EUR bez DPH.

Opis obstarávania

Predmetom zákazky sú stavebné úpravy, resp. zmena dispozičného riešenia existujúceho prízemia, realizácia bezbariérového vstupu pre imobilných do objektu ako aj ďalšieho pohybu po objekte v rozsahu spracovaného projektu stavby. Základným cieľom realizácie predmetnej investičnej akcie je vybudovanie (realizácia) klientskeho centra Okresného úradu Senica z dôvodu zjednodušenia kontaktu s jednotlivými zložkami integrovanej štátnej správy na jednom mieste. Na tieto účely bol vytypovaný priestor v objekte MV SR na ul. Vajanského 3374/1B (ďalej objekt A), v Senici a siedmich kanceláriách a priľahlých miestností v priestoroch objektu mesta Senica na ul. Vajanského 17/1 (ďalej objekt B), ktoré OÚ Senica užíva v súčasnosti na základe zmluvy č. 1/2017/OÚ o podnájme nebytových priestorov zo dňa 29.05.2017. V nadväznosti s vybudovaním KC je potrebné presťahovanie oddelení PZ – oddelenie dokladov a oddelenie dopravného inšpektorátu „pod jednu strechu“. Stavba je podľa vypracovaného projektu členená na nasledovné stavebné časti: Objekt A – samostatný priestor (objekt) bývalej zasadačky s vestibulom Objekt B – priestory sú súčasťou 1.NP. objektu úradu práce a sociálnych vecí rodiny

Doplňujúce informácie

Doplňujúce informácie: 1.V rámci tejto verejnej súťaže sa uplatňujú ustanovenia § 66 ods.7 písm. b) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon"), teda ak verejný obstarávateľ nepoužije elektronickú aukciu, môže rozhodnúť, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. 2. Vzhľadom na obmedzenú funkčnosť Informačného systému zberu údajov, prostredníctvom ktorého verejný obstarávateľ zverejňuje toto oznámenie (obmedzený objem textu), nie je možné v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania zverejniť informácie v úplnom rozsahu, preto ich verejný obstarávateľ zverejňuje v súťažných podkladoch, ktoré sú voľne a neobmedzene prístupné v profile verejného obstarávateľa. 3.Verejný obstarávateľ poskytuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup prostredníctvom elektronických prostriedkov k súťažným podkladom a všetkým dokumentom potrebným na vypracovanie ponuky a to prostredníctvom ich zverejnenia v profile verejného obstarávateľa a na https://josephine.proebiz.com/sk/tender/50616/summary. 4.Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, postupovať v zmysle § 20 zákona prostredníctvom elektronického prostriedku JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície, za okamih doručenia sa v elektronickom prostriedku JOSEPHINE preto považuje okamih jej odoslania v elektronickom prostriedku JOSEPHINE a to v súlade s funkcionalitou systému. 5.Komunikácia medzi obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom bude uskutočňovaná písomne v elektronickej podobe prostredníctvom elektronického prostriedku JOSEPHINE. Záujemca/uchádzač je povinný predkladať obstarávateľovi svoje podania v elektronickej forme prostredníctvom elektronického prostriedku JOSEPHINE, Ponuka sa vyhotovuje elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona a vložená do elektronického prostriedku JOSEPHINE. Všetky vysvetlenia SP, rovnako ako vybavenia žiadostí o nápravu, bude verejný obstarávateľ uverejňovať odkazom v profile verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ bude doručovať žiadosti a prípadné otázky pre záujemcov/uchádzačov rovnako prostredníctvom elektronického prostriedku JOSEPHINE. 6. Podľa ust, § 20 ods.4 zákona: "Informačný systém zabezpečuje riadenie prístupu prostredníctvom identifikácie a autentifikácie pristupujúcej osoby," Podrobnosti o registrácii, identifikácii a autentifikácii uchádzačov sú uvedené v manuáloch elektronického prostriedku JOSEPHINE zverejnených v Knižnici manuálov a odkazov na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/sk/ . 7. Obhliadka miesta uskutočnenia predmetu zákazky sa uskutoční 06.02.2024 o 10:00 hod. na adrese: Objekt Ministerstva vnútra SR, OÚ Senica, Vajanského 3374/1B, 905 01 Senica. Účasť na obhliadke je záujemca povinný,oznámiť najneskôr do 05.02.2024 do 13:00 hod zástupcovi verejného obstarávateľa emailom alebo telefonicky. Účasť oznámte emailom na adrese peter.maliarik@minv.sk; tel:+421 908786925. 8. Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania bude povinný predložiť doklady uvedené v bode 25.2. súťažných podkladov. 9. Dĺžka trvania zákazky, uvedená v tomto oznámení je počítaná do 10 mesiacov od odovzdania staveniska.