Vyhlásené obstarávanie

PD - Rekonštrukcia 3 ubytovní v areáli nemocnice


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Nemocnica s poliklinikou Prievidza so sídlom v Bojniciach
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
79 500,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71320000-7
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
18. December 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
17. Január 2024
Dátum otvárania ponúk:
17. Január 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Úrad Trenčianskeho samosprávneho kraja
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO - Zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov. Dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní.

Popis podmienky účasti:

Uchádzač predloží Zoznam poskytnutých služieb projekčných prác dodaných za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, ktorým preukáže poskytnutie služieb projekčných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako požaduje verejný obstarávateľ. Za rovnaký alebo podobný charakter projekčných prác sa považujú projekčné práce na vypracovanie projektovej dokumentácie v stupni minimálne pre stavebné povolenie na výstavbu alebo rekonštrukciu objektov podľa Klasifikácie stavieb (KS) kategórie 1130 „Ostatné budovy na bývanie“, respektíve podľa Jednotnej klasifikácie stavebných objektov (JKSO) kategórie 801.7 „Budovy na spoločné ubytovanie a rekreáciu“ a podľa Central Product Classification (Ústredná klasifikácia produkcie - CPC) kódové označenie 52 119.p2. Zoznam poskytnutých služieb projekčných prác musí byť v celkovej kumulatívnej sume minimálne 80% zo sumy predpokladanej hodnoty zákazky. Zoznam poskytnutých služieb musí pri každej poskytnutej službe obsahovať: a) identifikáciu odberateľa (obchodné meno a adresa), b) názov a stručný opis poskytnutej služby, c) investičný náklad projektovaného diela, d) informáciu, či plnenie zmluvy realizoval ako samostatný poskytovateľ, ako člen skupiny alebo ako subdodávateľ, e) zmluvnú cenu zákazky a celkovú cenu za skutočne poskytnuté služby v EUR bez DPH (v prípade rozdielu medzi zmluvnou cenou a cenou za poskytnuté služby sa uvedie dôvod rozdielu) a cenu za poskytnuté projektové práce (tzn. iba práce na DSP, DRS a/alebo DSPRS), f) zmluvný a skutočný termín poskytnutia služby (v prípade rozdielu uviesť dôvod), g) meno, funkcia a kontakt na osobu odberateľa, u ktorého je možné uvedené údaje overiť. V prípade, že uchádzač poskytoval služby projekčný prác ako člen konzorcia/združenia, je povinný uviesť svoj podiel v konzorciu/združení a objem poskytnutých služieb projekčných prác zodpovedajúci podielu v konzorciu. V prípade, ak uchádzač predkladá v zozname aj služby, ktorých poskytnutie presahuje stanovené obdobie posledných 3 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, uchádzač v zozname uvedie zvlášť aj cenu iba za tú časť, ktorá bola uskutočnená v požadovanom období. V prípade dokladov, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako Euro, je potrebné na prepočítanie tejto meny na Euro použiť kurz Európskej centrálnej banky (ECB), aktuálny v posledný deň príslušného kalendárneho roku, v ktorom došlo ku skutočnosti rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti. Ak uchádzač preukáže technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť podľa § 34 ods. 3 ZVO, preukazuje túto skutočnosť písomnou zmluvou, z ktorej musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu a spĺňa ostatné požiadavky uvedené v ustanovení § 34 ods. 3 ZVO. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spoločne podľa § 37 ods. 3 ZVO. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ZVO a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré JED-om nahradil. Ak uchádzač preukazuje odbornú alebo technickú spôsobilosť prostredníctvom inej osoby, JED predloží aj za túto osobu. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov uchádzač predloží samostatný JED za každého člena skupiny, podpísaný osobou/osobami oprávnenou/oprávnenými konať v mene jednotlivých členov skupiny. Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačom, ktorí predkladajú JED, za účelom preukázania splnenia podmienok účasti určených verejným obstarávateľom, vyplniť GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO - Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy.

Popis podmienky účasti:

Uchádzač predloží doklad o technickej a odbornej spôsobilosti odborníka na vykonávanie činností, ktoré sú predmetom verejného obstarávania, v súlade so zákonom č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov na Komplexné architektonické a inžinierske služby a súvisiace technické poradenstvo pre pozemné stavby. Dokladom je kópia Osvedčenia zo Slovenskej komory stavebných inžinierov (SKSI) respektíve kópia Osvedčenia zo Slovenskej komory architektov (SKA), alebo výtlačok profilu odborníka z webovej stránky SKSI respektíve webovej stránky SKA, alebo link-odkaz na web. stránku SKSI na profil odborníka respektíve link-odkaz na web. stránku SKA na profil odborníka. Uchádzač môže predložiť ekvivalentný doklad o technickej a odbornej spôsobilosti odborníka na vykonávanie činností, ktoré sú predmetom verejného obstarávania, ktorý je vydaný v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, kde je oprávnený vykonávať požadovanú činnosť. Ak uchádzač preukáže technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť podľa § 34 ods. 3 ZVO, preukazuje túto skutočnosť písomnou zmluvou, z ktorej musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu a spĺňa ostatné požiadavky uvedené v ustanovení § 34 ods. 3 ZVO. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spoločne podľa § 37 ods. 3 ZVO. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ZVO a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré JED-om nahradil. Ak uchádzač preukazuje odbornú alebo technickú spôsobilosť prostredníctvom inej osoby, JED predloží aj za túto osobu. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov uchádzač predloží samostatný JED za každého člena skupiny, podpísaný osobou/osobami oprávnenou/oprávnenými konať v mene jednotlivých členov skupiny. Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačom, ktorí predkladajú JED, za účelom preukázania splnenia podmienok účasti určených verejným obstarávateľom, vyplniť GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Verejný obstarávateľ zvolil pre vyhodnotenie ponúk zadávanej zákazky postup na základe najnižšej ceny. Úspešným uchádzačom sa stane ten uchádzač, ktorého platná ponuka bude mať najnižšiu cenu v EUR s DPH za celý predmet zákazky zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. Za celkovú cenu u platcu DPH sa považuje cena vrátane DPH. Za celkovú cenu u neplatcu DPH je to cena celkom. V prípade rovnosti návrhov kritérií u viacerých uchádzačov rozhoduje o poradí uchádzačov najnižšia cena v EUR s DPH ponúknutá za projektovú dokumentáciu uvedená v návrhu uchádzača na plnenie kritérií - Príloha G.2 suťažných podkladov.

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je vypracovanie a dodanie kompletnej projektovej dokumentácie pre stavebné povolenie v podrobnosti realizačného projektu vrátane autorského dozoru a inžinierskej činnosti (zabezpečenie právoplatného stavebného povolenia), ktorá bude riešiť rekonštrukciu budov ubytovní pre zamestnancov nemocnice Prievidza so sídlom v Bojniciach. Rekonštrukcia bude zameraná na zníženie energetickej náročnosti budovy, zmenu dispozičného usporiadanie podľa požiadaviek, sanáciu budovy a vyriešenie technicky zastaralých inštalácií. Zníženie energetickej náročnosti bude spočívať v zateplení obvodových, strešných a podlahových konštrukcií a výmene výplní otvorov, prípadne z návrhu nového obnoviteľného zdroja kúrenia (podľa požiadaviek na energetickú náročnosť). Objekty sú podpivničené, z čoho vyplýva aj sanácia obvodového muriva pod terénom. Prepojenie objektov je riešené otvoreným prestrešením, ktoré si vyžaduje sanáciu s prihliadnutím na architektonické prvky. Projektová dokumentácia bude vypracovaná v súlade s podmienkami financovania stavieb zo Štátneho fondu rozvoja bývania. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1) Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že zmluva musí byť uzavretá v súlade s § 11 a § 56 ZVO. 2) Verejný obstarávateľ požaduje, aby navrhovaný subdodávateľ spĺňal podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia stanovené v časti Súťažné podmienky bod 4.2.1 (Dôvody na vylúčenie) Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania. Oprávnenie poskytovať službu sa preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má subdodávateľ plniť. U subdodávateľa nesmú existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 a 8 ZVO. Doklady a informácie preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúceho osobného postavenia subdodávateľov predkladá uchádzač vo svojej ponuke. 3) V procese vyhodnocovania ponúk verejný obstarávateľ rozhodol, že vyhodnocovanie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky a vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk v súlade s § 66 od. 7 písm. b) ZVO (tzv. super reverzná súťaž). 4) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť súťaž v prípade nedostatočného finančného krytia. 5) Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 ZVO. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať prostredníctvom funkcionality portálu EVO. 6) Elektronická fakturácia bude pripustená v súlade so Zákonom č. 215/2019 o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme. 7) Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti podľa § 28 ods. 2 ZVO je uvedené v súťažných podkladoch.