Vyhlásené obstarávanie

Činnosť Stavebnotechnického dozoru pre Projekt „Rekonštrukcia a dostavba areálu FNsP F.D. Roosevelta Banská Bystrica“


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Fakultná nemocnica s poliklinikou F.D. Roosevelta Banská Bystrica
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
5 338 100,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71521000-6
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
18. December 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
12. Február 2024
Dátum otvárania ponúk:
12. Február 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Miestom on-line sprístupnenia ponúk je webová adresa https://josephine.proebiz.com/ a totožná záložka ako pri predkladaní ponúk. Všetky prístupy do tohto on-line prostredia zo strany uchádzačov bude systém JOSEPHINE logovať a budú súčasťou protokolov v danom obstarávaní.
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Ekonomické a finančné postavenie

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie v zmysle § 33 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní (originál alebo úradne osvedčená kópia dokladov): 2.1 podľa § 33 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní - prehľad o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač preukáže prehľad o celkovom dosiahnutom obrate za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti v celkovej výške (kumulatívne) minimálne 5 000 000,00 EUR (slovom päť miliónov euro). Uchádzač predloží čestné vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, v ktorom uvedie celkový obrat za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač zároveň predloží z účtovnej závierky kópiu výkazov ziskov a strát, alebo kópiu výkazov príjmov a výdavkov, za požadované roky. Verejný obstarávateľ akceptuje aj predloženie informácie, že dokument bol zverejnený v Registri účtovných závierok, ktorého správcom je Ministerstvo financií SR (http://www.registeruz.sk/). Ak uchádzač alebo záujemca nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia dokument určený verejným obstarávateľom, môže finančné a ekonomické postavenie preukázať predložením iného dokumentu, ktorý verejný obstarávateľ považuje za vhodný. Na prepočet ostatnej meny sa prepočítajú ceny na eur podľa priemerného ročného kurzu ECB (Európskej centrálnej banky) za príslušný kalendárny rok. Za rok 2023 sa použije kurz ECB platný v deň uverejnenia odoslania Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania na uverejnenie v Úradnom vestníku EÚ. Všeobecné informácie: Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní. Z predloženého jednotného európskeho dokumentu musia jednoznačne vyplývať informácie o splnení všetkých určených podmienok účasti a informácie o spôsobe preukázania určených podmienok účasti podľa § 33 zákona o verejnom obstarávaní v tomto postupe zadávania zákazky. Súhrnný materiál obsahujúci zhrnutie základných informácií o jednotnom európskom dokumente pre verejné obstarávanie je možné nájsť na https://www.uvo.gov.sk/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-602.html Verejný obstarávateľ umožňuje vyplniť iba globálny údaj. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ môže u osoby, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač alebo záujemca a iná osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, zodpovedali za plnenie zmluvy spoločne a nerozdielne. Skutočnosť podľa predchádzajúcej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni uchádzač preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie prevziať spoločnú a nerozdielnu zodpovednosť za realizáciu zmluvy na realizáciu predmetu zákazky voči verejnému obstarávateľovi. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa ekonomického a finančného postavenia spoločne.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť vo verejnom obstarávaní: 3.1 podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúcich desať rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, 3.2 podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní – údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii riadiacich osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Všeobecné informácie: Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní. Z predloženého jednotného európskeho dokumentu musia jednoznačne vyplývať informácie o splnení všetkých určených podmienok účasti a informácie o spôsobe preukázania určených podmienok účasti podľa § 34 zákona o verejnom obstarávaní v tomto postupe zadávania zákazky. Súhrnný materiál obsahujúci zhrnutie základných informácií o jednotnom európskom dokumente pre verejné obstarávanie je možné nájsť na https://www.uvo.gov.sk/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-602.html Verejný obstarávateľ umožňuje vyplniť iba globálny údaj. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby v zmysle § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 § 40 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa § 34 odseku 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní, uchádzač alebo záujemca môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Verejný obstarávateľ môže u osoby, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spoločne. Na prepočet ostatnej meny sa prepočítajú ceny na eur podľa priemerného ročného kurzu ECB (Európskej centrálnej banky) za príslušný kalendárny rok. Za rok 2023 sa použije kurz ECB platný v deň uverejnenia odoslania Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania na uverejnenie v Úradnom vestníku EÚ. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 3.1 Zoznamom poskytnutých služieb podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní musí uchádzač preukázať, že za predchádzajúcich desať rokov od vyhlásenia verejného obstarávania: 3.1.1 poskytoval služby stavebného dozoru na projekte výstavby alebo rekonštrukcie zdravotníckeho zariadenia, za minimálny finančný objem zákazky vo výške 20.000.000,- Eur bez DPH (do hodnoty referenčnej zákazky sa nezapočítava finančný objem za nákup medicínskych prístrojov) a 3.1.2 poskytoval služby stavebného dozoru na projekte stavby občianskej vybavenosti za minimálny finančný objem zákazky vo výške 60.000.000,- Eur bez DPH a s minimálnou podlahovou plochou 40.000,- m2. Pod službami stavebného dozoru sa rozumejú služby stavebnotechnického dozoru investora. Verejný obstarávateľ požaduje, aby boli služby stavebného dozoru poskytované na referenčnom projekte podľa bodu 3.1.2 minimálne v ukončenej predrealizačnej fáze (ukončenej prípravnej a projekčnej fáze pre získanie stavebného povolenia) ako aj v realizačnej fáze (fáza výstavby nemusí byť ukončená). Zoznam poskytnutých služieb podľa Prílohy č. 4A týchto súťažných podkladov musí obsahovať minimálne: a) identifikáciu odberateľa (obchodné meno a adresa), b) názov a stručný opis predmetu zákazky, z ktorého bude možné posúdiť splnenie podmienky účasti, c) investičný náklad výstavby alebo rekonštrukcie, d) podlahová plocha projektu (ak sa vyžaduje) e) popis služieb v predrealizačnej a v realizačnej fáze projektu f) zmluvný a skutočný termín uskutočnenia predmetu (v prípade rozdielu uviesť dôvod), g) meno, funkcia a kontakt na osobu odberateľa, u ktorej si bude možné uvedené údaje overiť.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

3.2 Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO predložením údajov o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov („kľúčové osoby“). Uchádzač je povinný preukázať, že kľúčové osoby zodpovedné za poskytovanie služieb majú za rozhodné obdobie posledných 10 priebežných rokov, ktoré sa rátajú spätne odo dňa vyhlásenia verejného obstarávania odbornú prax na poskytovanie služieb, ktoré sú predmetom tejto verejnej súťaže alebo obdobných prác. Požiadavky na odbornú spôsobilosť, vzdelanie a prax za kľúčových odborníkov uchádzač preukáže: a) predložením profesijného životopisu, b) predložením Osvedčenia s požadovaným odborným zameraním alebo ekvivalentného dokladu, ak sa vyžaduje, c) predložením zoznamu projektov uskutočnených kľúčovým odborníkom, ak sa vyžaduje, d) doklad o najvyššom dosiahnutom vzdelaní, ak sa vyžaduje. Uchádzač preukáže odbornú úroveň personálneho zabezpečenia plnenia predmetu zákazky prostredníctvom kľúčových odborníkov. Kľúčový odborník 1 – Projektový manažér – Vedúci tímu STD (1 osoba), Kľúčový odborník 2 – BIM projektový manažér 1 (1 osoba), Kľúčový odborník 3 – Hlavný stavebný dozor (1 osoba), Kľúčový odborník 4 – Zástupca hlavného stavebného dozoru ( 1 osoba), Kľúčový odborník 5 – Odborník na technické, technologické a energetické vybavenie stavieb (1 osoba) Minimálne požiadavky na jednotlivých kľúčových odborníkov: 3.2.1 Kľúčový odborník č. 1 (Projektový manažér – Vedúci tímu STD) musí mať: - minimálne trojročnú odbornú prax s výkonom riadiacej činnosti v investičnom procese výstavby; - autorizačné osvedčenie vydané na základe osobitného predpisu v zmysle zákona č. 50/1976 Zb. stavebný zákon v znení neskorších predpisov, zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov pre činnosť stavebný dozor alebo jeho ekvivalent; - za rozhodné obdobie 10 rokov (spätne odo dňa vyhlásenia verejného obstarávania) praktickú skúsenosť za nasledovných podmienok: 3.2.1.1 minimálne jednu skúsenosť s projektom výstavby alebo rekonštrukcie zdravotníckeho zariadenia za minimálny finančný objem zákazky vo výške 20.000.000,- Eur bez DPH (do hodnoty referenčnej zákazky sa nezapočítava finančný objem za nákup medicínskych prístrojov) alebo s projektom stavby občianskej vybavenosti za minimálny finančný objem zákazky vo výške 60.000.000,- Eur bez DPH a s minimálnou podlahovou plochou 40.000,- m2. V rámci praktickej skúsenosti podľa bodu 3.2.1.1 musí kľúčový odborník preukázať, že: - aspoň na jednom z referenčných projektov bol zodpovedný minimálne za finančné riadenie projektu a za spracovanie plánu investičných nákladov, - aspoň na jednom z referenčných projektov bol zodpovedný minimálne za komplexné projektové riadenie a koordináciu projektov od plánovania, prípravy projektu, vrátane jeho kontroly, realizácie zhotovenia stavby až po jej kolaudáciu (vrátane). 3.2.1.2 minimálne jednu skúsenosť s projektom výstavby za minimálny finančný objem zákazky vo výške 20.000.000,- Eur bez DPH , ktorý bol financovaný aspoň z 50 % z Európskych zdrojov Verejný obstarávateľ pre vylúčenie pochybností uvádza, že splnenie podmienok podľa bodov 3.2.1.1 a 3.2.1.2 je možné preukázať aj jedným referenčným projektom, ak referenčný projekt spĺňa všetky podmienky uvedené v bodoch 3.2.1.1 a 3.2.1.2. 3.2.2 Kľúčový odborník č. 2 (BIM projektový manažér) musí mať za rozhodné obdobie 10 rokov (spätne odo dňa vyhlásenia verejného obstarávania) skúsenosť s výkonom činnosti projektového manažéra BIM na minimálne jednom projekte v prostredí BIM za nasledovných podmienok: - išlo o projekt stavby občianskej vybavenosti s podlahovou plochou min. 40.000,- m2, - v rámci projektu bol BIM projektový manažér zodpovedný za vykonávanie plánu BIM realizačného tímu, identifikáciu požiadaviek vedúcej poverenej strany na výmenu informácií, aktualizáciu zdieľaných zdrojov, zabezpečenie a koordináciu projekčných prác v prostredí BIM. 3.2.3 Kľúčový odborník č. 3 (Hlavný stavebný dozor) -- musí mať: - osvedčenie o odbornej spôsobilosti pre činnosť stavebný dozor, vydané podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov), alebo ekvivalent; - za rozhodné obdobie 10 rokov (spätne odo dňa vyhlásenia verejného obstarávania) minimálne jednu praktickú skúsenosť vo funkcii Hlavného stavebného dozoru stavby za nasledovných podmienok: - skúsenosť s projektom výstavby alebo rekonštrukcie zdravotníckeho zariadenia za minimálny finančný objem zákazky vo výške 20.000.000,- Eur bez DPH (do hodnoty referenčnej zákazky sa nezapočítava finančný objem za nákup medicínskych prístrojov) alebo - skúsenosť s projektom stavby občianskej vybavenosti za minimálny finančný objem zákazky vo výške 60.000.000,- Eur bez DPH a s minimálnou podlahovou plochou 40.000,- m2. Kľúčový odborník musí preukázať, že v referenčnom projekte bol vo funkcii hlavný stavebný dozor zodpovedný za komplexné riadenie tímu stavebných dozorov minimálne po dobu 24 mesiacov po sebe idúcich a súčasťou činnosti, ktorú vykonával, bolo aspoň odovzdanie dokončenej a skolaudovanej stavby (v prípade stavieb, ktoré trvali kratšie ako 24 mesiacov, verejný obstarávateľ uzná skúsenosť kľúčového odborníka v prípade, ak kľúčový odborník vykonával túto činnosť nepretržite od doby prevzatia staveniska až do odovzdania skolaudovanej stavby).

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

3.2.4 Kľúčový odborník č. 4 (Zástupca hlavného stavebného dozoru) -- musí mať: - osvedčenie o odbornej spôsobilosti pre činnosť stavebný dozor, vydané podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov), alebo ekvivalent; - za rozhodné obdobie 10 rokov (spätne odo dňa vyhlásenia verejného obstarávania) minimálne jednu praktickú skúsenosť vo funkcii hlavného stavebného dozoru stavby alebo vo funkcii zástupcu hlavného stavebného dozoru stavby za nasledovných podmienok: - skúsenosť s projektom výstavby alebo rekonštrukcie zdravotníckeho zariadenia za minimálny finančný objem zákazky vo výške 20.000.000,- Eur bez DPH (do hodnoty referenčnej zákazky sa nezapočítava finančný objem za nákup medicínskych prístrojov), alebo - skúsenosť s projektom stavby občianskej vybavenosti za minimálny finančný objem zákazky vo výške 60.000.000,- Eur bez DPH a s minimálnou podlahovou plochou 40.000,- m2. Kľúčový odborník musí preukázať, že v referenčnom projekte vykonával funkciu hlavného stavebného dozoru alebo zástupcu hlavného stavebného dozoru minimálne po dobu 24 mesiacov po sebe idúcich a súčasťou činnosti, ktorú vykonával, bolo aspoň odovzdanie dokončenej a skolaudovanej stavby (v prípade stavieb, ktoré trvali kratšie ako 24 mesiacov, verejný obstarávateľ uzná skúsenosť kľúčového odborníka v prípade, ak vykonával túto činnosť nepretržite od doby prevzatia staveniska až do odovzdania skolaudovanej stavby). 3.2.5 Kľúčový odborník č. 5 (Odborník na technické, technologické a energetické vybavenie stavieb) musí mať: - osvedčenie o odbornej spôsobilosti pre činnosť stavebný dozor, vydané podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov), alebo ekvivalent; - za rozhodné obdobie 10 rokov (spätne odo dňa vyhlásenia verejného obstarávania) praktickú skúsenosť s vykonávaním činnosti špecialistu na technické, technologické a energetické vybavenie stavieb aspoň na jednom projekte výstavby alebo rekonštrukcie zdravotníckeho zariadenia za minimálny finančný objem zákazky vo výške 20.000.000,- Eur bez DPH (do hodnoty referenčnej zákazky sa nezapočítava finančný objem za nákup medicínskych prístrojov). Zoznam uskutočnených projektov musí obsahovať minimálne: - meno a priezvisko kľúčového odborníka, - názov stavby/projektu, na ktorom sa príslušný kľúčový odborník podieľal, - identifikačné údaje objednávateľa/odberateľa, - lehotu plnenia predmetu plnenia zmluvy/stavby/projektu, t. j. od - do (mesiac, rok), (dátum vydania oznámenia o začatí prác a dátum vydania preberacieho protokolu), - stručný opis predmetu plnenia zmluvy/stavby/projektu tak, aby sa na základe neho dalo overiť splnenie požiadaviek verejného obstarávateľa na preukázanie profesionálnej praktickej skúsenosti kľúčového odborníka, - stručný popis činností, ktoré kľúčový expert na predmetnej stavbe vykonával vo svojej odbornosti a jeho pracovnú pozíciu, ktorú zastával, - doba vykonávania na vyššie uvedenej pozícií na danej/danom stavbe/projekte v tvare od – do (mesiac, rok) - identifikáciu a kontaktné údaje (telefón a mail) osoby, u ktorej si možno overiť príslušné údaje t. j. konečného odberateľa plnenia/projektu alebo zamestnávateľa, pre ktorého kľúčový odborník činnosť v konkrétnej pozícií vykonával. Životopis kľúčového odborníka musí obsahovať minimálne: - meno a priezvisko príslušnej osoby, - najvyššie dosiahnuté vzdelanie príslušnej osoby, - súčasná pracovná pozícia, - opis/zoznam odbornej praxe v príslušnej pozícii za obdobie minimálne zodpovedajúce požadovanej odbornej spôsobilosti: • pracovná pozícia, • opis pracovnej náplne/odborné skúsenosti, • miesto, mesiac a rok plnenia/zamestnania, zamestnávateľ/objednávate • dosiahnutá/získaná odborná kvalifikácia príslušnej osoby zodpovednej za výkon, • prípadne ostatné relevantné informácie vo vzťahu k odbornému vzdelaniu, zručnostiam a praxi osoby. V prípade, ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike alebo ak kľúčová osoba získala oprávnenie v inom členskom štáte EÚ, verejný obstarávateľ uzná aj ekvivalentné doklady/osvedčenia vydané podľa právnych noriem členského štátu EÚ.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Iné

Názov podmienky účasti:

Osobné postavenie

Popis podmienky účasti:

Podmienky účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 32 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov týkajúce sa osobného postavenia sú uvedené v časti 1.3 PODMIENKY ÚČASTI bode 1. Osobné postavenie Zväzku 1 súťažných podkladov.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • 1 Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia cena za poskytnutie predmetu zákazky vypočítaná a vyjadrená v eurách bez DPH. 2 Cenu uchádzač uvedie do priloženého formulára „Návrh na plnenie kritérií“, ktorý tvorí Prílohu č. 10 súťažných podkladov. Uchádzačom uvedená cena musí byť zaokrúhlená na dve desatinné miesta a rovnaká ako cena uvedená v ocenenom Formulári cenovej ponuky, hárku „Fakturačné etapy“ riadku „Zmluvná cena bez DPH“, ktorý tvorí Prílohu č. 1 Zväzku 3 CENOVÁ ČASŤ týchto súťažných podkladov. 3 Verejný obstarávateľ a komisia na vyhodnocovanie ponúk budú postupovať tak, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. Hodnotenie ponúk bude v zmysle § 53 zákona o verejnom obstarávaní. 4 Úspešný bude ten uchádzač, ktorý ponúkne za predmet zákazky najnižšiu cenu, splní podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky. Poradie ostatných uchádzačov sa zostaví podľa výšky ponukovej ceny vzostupne (od najnižšej po najvyššiu ponukovú cenu) od 2 po x, kde x je počet uchádzačov, ktorých ponuky sa vyhodnocovali. 5 Ak dvaja alebo viacerí uchádzači predložia ponuku s rovnakou cenou za obstarávaný predmet zákazky, považuje sa za uchádzača s lepším umiestnením ten uchádzač, ktorý bude mať nižšiu cenu bez DPH za položku KO č. 1 Projektový manažér – Vedúci Tímu STD Suma na odborníkov (€ ).
  • Verejný obstarávateľ vyhodnotí ponuky v súlade s § 44 ods. 3 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní na základe kritéria – Najnižšia cena.

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je činnosť Stavebnotechnického dozoru pre Projekt „Rekonštrukcia a dostavba areálu FNsP F.D. Roosevelta Banská Bystrica“. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky je uvedená vo Zväzku 2 Obchodné podmienky a Zväzku 3 Cenová časť týchto súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.