Vyhlásené obstarávanie

Spracovanie projektovej dokumentácie a vykonanie inžinierskej činnosti pre stavbu: „Stavebné úpravy a rozšírenie ul. Vysokoškolákov, Žilina“


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Žilina
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
228 333,33
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71320000-7
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
28. December 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
26. Január 2024
Dátum otvárania ponúk:
26. Január 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Mesto Žilina, Námestie obetí komunizmu 1, 011 31 Žilina, Slovenská republika
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Ekonomické a finančné postavenie

Názov podmienky účasti:

2.1. Uchádzač predloží podľa § 33 ods. 1, písm. d) zákona o verejnom obstarávaní prehľad o celkovom obrate a ak je to vhodné, prehľadu o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky alebo koncesie týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.

Popis podmienky účasti:

Uchádzač predloží prehľad o celkovom dosiahnutom obrate (v EUR) vo výške najmenej 500 000,00 EUR, a to súhrnne za posledné tri hospodárske roky alebo za hospodárske roky ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti alebo ekvivalentnú výšku v inej mene. Na preukázanie podmienky účasti uchádzač predloží výkaz ziskov a strát alebo výkaz o príjmoch a výdavkoch (v závislosti od druhu účtovnej jednotky). Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačovi uviesť priamy odkaz na údaje zverejnené v centrálnom registri účtovných závierok, resp. si údaje uvedené v ňom overí verejný obstarávateľ sám. Ak uchádzač nemá zverejnené uvedené údaje v centrálnom registri účtovných závierok, vyžaduje sa predloženie dokumentov podľa bodu 4.8 časti A.2 týchto súťažných podkladov. V prípade, že ide o uchádzača so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, takýto uchádzač predkladá predmetné výkazy podľa platných právnych predpisov v krajine svojho sídla. Ak uchádzač nemá sídlo v SR a krajina v jeho sídle požadované doklady nevydáva, verejný obstarávateľ prijme aj iný doklad (ekvivalent), ktorým uchádzač preukáže splnenie požadovanej podmienky. Pri prepočte cudzej meny na EUR bude použitý prepočítací koeficient určený ECB ku dňu zverejnenia príslušného oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania vo Vestníku verejného obstarávania. Uchádzač prepočet zdokumentuje a predloží ako súčasť dokladov, ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti. Prehľad bude podpísaný uchádzačom, alebo osobou oprávnenou konať v mene uchádzača.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

3.1. Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzačov, technickú alebo odbornú spôsobilosť vo verejnom obstarávaní preukázať predložením nasledovných dokladov podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO: zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obst

Popis podmienky účasti:

Predložený Zoznam poskytnutých služieb musí obsahovať najmenej jednu zákazku z každého typu A, B, C rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia tohto verejného obstarávania v súhrnnej (celkovej) hodnote zákaziek najmenej 200 000,00 EUR bez DPH. Pre odstránenie pochybností verejný obstarávateľ uvádza, že Zoznam poskytnutých služieb teda musí obsahovať najmenej jednu zákazku typu A, súčasne najmenej jednu zákazku typu B a súčasne najmenej jednu zákazku typu C. Verejný obstarávateľ nestanovuje minimálnu hodnotu jednotlivých zákaziek ani typov zákaziek, avšak celková hodnota všetkých zákaziek uvedených v Zozname poskytnutých služieb musí byť najmenej 200 000,00 EUR bez DPH. Za zákazku rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky, sa považuje realizácia zákazky: • typ A: projektová dokumentácia (ďalej len „PD“) v stupni pre územné rozhodnutie (DÚR) na dopravné stavby podobného charakteru, ako je predmet zákazky, v riešení súčasne miestnych komunikácií, chodníkov, cyklotrás a križovatiek miestnych ciest a komunikácií • typ B: PD v stupni pre územné rozhodnutie (DÚR) na dopravné stavby pre samostatný návrh viacpruhových križovatiek • typ C: PD v stupni pre územné rozhodnutie (DÚR) na inžinierske stavby v rozsahu úpravy a návrhu aspoň troch rôznych druhov z nasledovných inžinierskych sietí: VN, NN, telekomunikačné a diaľkové káble, vodovody, kanalizácie a prípojky, plynovody, horúcovody, verejné osvetlenie, trolejové vedenie, cestná kanalizácia. Predložený Zozname poskytnutých služieb musí byť predložený podľa bodu 4.8 časti A.2 súťažných podkladov a musí obsahovať najmenej nasledovné informácie: a. Názov a sídlo odberateľa b. Predmet zákazky c. Stručný popis zákazky d. Celková cena plnenia e. Relevantná cena plnenia (vo finančnom vyjadrení cena v EUR bez DPH skutočne poskytnutých služieb, pričom uchádzač v prípade realizácie zákazky v inom ako rozhodnom období, vyčísli cenu plnenia v rozhodnom období. V prípade zákazky, ktorá pozostávala z rôznych predmetov plnenia, z ktorých niektoré nespadajú do stanovenej definície rovnakého alebo podobného predmetu zákazky uchádzač vyčísli relevantnú cenu plnenia.) f. Skutočnú lehotu dodania g. Telefonický kontakt na odberateľa, kde si verejný obstarávateľ môže overiť plnenie zákazky h. V Zozname poskytnutých služieb uchádzač zadefinuje aj to, ktorá poskytnutá služba sa vzťahuje ku ktorému typu požadovaného typu zákazky A, B alebo C, a súčasne v prípade typu C uvedie, ktoré druhy z požadovaných inžinierskych sietí sú pre ktorú službu relevantné. Verejný obstarávateľ akceptuje v Zozname poskytnutých služieb aj takú službu, ktorá súčasne reprezentuje viac ako jeden typ zákazky (A, B, C). V prípade, že poskytnutú službu (referenciu) je možné považovať za zákazku, pri ktorej sa realizoval viac ako jeden typ zákazky (A, B, C), uchádzač zadefinuje, ktoré typy zákazky (A, B, C) predmetná služba reprezentuje. Ak napríklad uchádzač preukazuje splnenie predmetnej podmienky účasti referenciou, ktorá súčasne reprezentuje všetky tri typy zákazky (A, B, C), v takomto prípade postačuje predloženie tejto jednej referencie za podmienky, aby táto referencia spĺňala podmienku na jej minimálnu hodnotu (200 000,00 EUR bez DPH). Pri prepočte cudzej meny na EUR bude použitý prepočítací koeficient určený ECB ku dňu zverejnenia príslušného oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania vo Vestníku verejného obstarávania.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

3.2. Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzačov, technickú alebo odbornú spôsobilosť vo verejnom obstarávaní preukázať predložením nasledovných dokladov podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO: údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov.

Popis podmienky účasti:

Minimálnou podmienkou účasti je preukázanie, že na plnenie predmetu zákazky uchádzač disponuje osobami určenými na plnenie zmluvy alebo riadiacim zamestnancom na výkon nižšie uvedených špecializácií (expertmi). 1) Expert č. 1 – autorizovaný stavebný inžinier – inžinier pre konštrukcie inžinierskych stavieb, ktorý spĺňa a preukáže nasledovné minimálne požiadavky na odbornú spôsobilosť: i. najmenej 5 rokov odbornej praxe v pozícii projektanta so zameraním na dopravné stavby – preukáže podpísaným životopisom ii. najmenej 5 pracovných skúseností v oblasti projektovania dopravných stavieb – preukáže podpísaným životopisom iii. doklad o odbornej spôsobilosti (potvrdenie o rozsahu odbornej spôsobilosti) vydané v zmysle zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch – autorizačné osvedčenie druhu I2 vydané SKSI: Inžinier pre konštrukcie inžinierskych stavieb – túto podmienku uchádzač preukáže prostredníctvom kópie autorizačného osvedčenia vydaného SKSI alebo ekvivalentnou organizáciou v závislosti od štátu sídla uchádzača 2) Expert č. 2 – autorizovaný stavebný inžinier – inžinier pre komplexné architektonické a inžinierske služby – dopravné stavby, ktorý spĺňa a preukáže nasledovné minimálne požiadavky na odbornú spôsobilosť: i. najmenej 3 roky odbornej praxe v pozícii projektanta so zameraním na dopravné stavby – preukáže podpísaným životopisom ii. najmenej 3 pracovné skúsenosti v oblasti projektovania dopravných stavieb – preukáže podpísaným životopisom iii. doklad o odbornej spôsobilosti (potvrdenie o rozsahu odbornej spôsobilosti) vydané v zmysle zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch – autorizačné osvedčenie druhu A2 vydané SKSI: Komplexné architektonické a inžinierske služby a súvisiace technické poradenstvo, podkategória-dopravné stavby – túto podmienku uchádzač preukáže prostredníctvom kópie autorizačného osvedčenia vydaného SKSI alebo ekvivalentnou organizáciou v závislosti od štátu sídla uchádzača Pozície expertov č. 1 a č. 2 môžu byť splnené prostredníctvom jedinej fyzickej osoby alebo prostredníctvom dvoch fyzických osôb.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

3.3. Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzačov, technickú alebo odbornú spôsobilosť vo verejnom obstarávaní preukázať predložením nasledovných dokladov podľa § 34 ods. 1 písm. d) ZVO: opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality.

Popis podmienky účasti:

Minimálnou podmienkou účasti je preukázanie splnenia tejto podmienky predložením nasledovného certifikátu/dôkazu: 1) Certifikát Systému manažérstva kvality ISO 9001 v oblasti predmetu zákazky, ktorým uchádzač potvrdí splnenie noriem zabezpečenia kvality podľa § 35 ZVO, vydaného nezávislou inštitúciou. Uchádzač môže využiť systémy zabezpečenia kvality vyplývajúce z právne záväzných aktov Európskej únie alebo medzinárodných noriem. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality, a ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie kvality sú v súlade s požadovanými normami zabezpečenia kvality.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Najnižšia cena za celý predmet zákazky v EUR s DPH.

Opis obstarávania

Projekt bude riešiť rozšírenie časti ulice Vysokoškolákov na štvorpruhovú miestnu cestu a to v úseku od konca existujúceho štvorpruhového úseku ul. Vysokoškolákov po napojenie na ul. Rosinská cesta, čím sa skvalitnia podmienky pre dopravu v meste v tomto úseku, zvýši sa plynulosť, rýchlosť a bezpečnosť cestnej premávky. V rámci rekonštrukcie ul. Vysokoškolákov sa počíta aj s rekonštrukciou dotknutých križovatiek a predĺžením súbežných chodníkov pre peších a cyklistickej cestičky, s cieľom zvýšenia kapacity a výkonnosti predmetných križovatiek a zvýšenia bezpečnosti motorovej a nemotorovej dopravy, čím sa prispeje k vytvoreniu lepších životných podmienok pre danú lokalitu. Vzhľadom na to, že sa bude jednať o štvorpruhovú komunikáciu, súčasťou stavby bude riešenie bezpečného prevedenia pešej a cyklistickej dopravy z jednej strany ulice na druhú. Pri riešení rekonštrukcie je potrebné výhľadovo uvažovať s napojením ul. Poddielna. Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.