Vyhlásené obstarávanie

Architektonické a projektové služby – pozemné stavby pre potreby SPU v Nitre


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
2 000 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71200000-0
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Užšia súťaž
Dátum vyhlásenia:
26. Október 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
Dátum neuvedený
Dátum otvárania ponúk:
Dátum neuvedený
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

§ 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní

Popis podmienky účasti:

Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti uvedenú v § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní doloženým zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť minimálne jednu poskytnutú službu (referenciu) rovnakého alebo obdobného charakteru s požadovaným predmetom zákazky poskytnutú za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania v minimálnej hodnote 100.000,00 EUR bez DPH/zákazku resp. ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. K prepočtu cudzej meny na EUR sa použije kurz Európskej centrálnej banky, resp. kurz NBS v prípade, že sa mena na kurzovom lístku ECB nenachádza, platný ku dňu zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania. Verejný obstarávateľ odporúča, aby zoznam poskytnutých služieb obsahoval minimálne: - názov a sídlo odberateľa, - predmet dodania, - termín dodania (mesiac/rok), - cena dodaného tovaru bez DPH celkom za požadované obdobie. Pod rovnakými alebo obdobnými službami k predmetu zákazky rozumieme služby ako vypracovávanie jednostupňovej projektovej dokumentácie pre územné a stavebné konanie v podrobnostiach realizačnej dokumentácie, dohľad nad stavebnými prácami, služby stavebného dozoru, architektonické služby, poradenské architektonické služby, a pod.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

§ 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní

Popis podmienky účasti:

Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, tento preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti za všetkých členov skupiny spoločne. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu vyplývajúceho z konkrétnej zákazky. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ môže u osoby, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti Jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy, alebo riadiacich zamestnancov predložením: a) platného osvedčenia v zmysle zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov alebo ekvivalentného dokladu, ktorý bol v súlade s právnymi predpismi EÚ alebo SR alebo medzinárodnými dohodami, ktorými je SR viazaná, uznaný príslušnými orgánmi, resp. prostredníctvom ktorého preukázal splnenie podmienok pre dočasné a príležitostné poskytovanie služieb na území SR. b) štruktúrovaného profesijného životopisu osoby s platným osvedčením podľa písm. a), z ktorého musí vyplývať minimálna prax v rozsahu 3 rokov na zákazkách rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky (t.j. min. architektonické a súvisiace služby, príprava projektov a návrhov pre realizáciu stavby).

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Uvedené v súťažných podkladoch

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zriadenie dynamického nákupného systému, v rámci ktorého sa budú vyhlasovať jednotlivé výzvy na predkladanie ponúk na obstaranie nasledovných služieb (napríklad): vypracovávanie jednostupňovej projektovej dokumentácie pre územné a stavebné konanie v podrobnostiach realizačnej dokumentácie, dohľad nad stavebnými prácami, služby stavebného dozoru, architektonické služby, poradenské architektonické služby, a pod.

Doplňujúce informácie

Predmetom zákazky je zriadenie dynamického nákupného systému, v rámci ktorého sa budú vyhlasovať jednotlivé výzvy na predkladanie ponúk na obstaranie nasledovných služieb (napríklad): vypracovávanie jednostupňovej projektovej dokumentácie pre územné a stavebné konanie v podrobnostiach realizačnej dokumentácie, dohľad nad stavebnými prácami, služby stavebného dozoru, architektonické služby, poradenské architektonické služby, a pod.