Vyhlásené obstarávanie

Služby prevádzkovej podpory a údržby informačného systému služieb zamestnanosti


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
5 636 112,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72250000-2
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
26. Október 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
28. November 2023
Dátum otvárania ponúk:
28. November 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Informačný systém EPVO
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Ekonomické a finančné postavenie

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Použitie podmienky účasti:

Neuplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

1.§ 34 ods. 1 písm. a) ZVO - zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce štyri (4) roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO. 2.§ 34 ods. 1 písm. d) ZVO opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom na zabezpečenie kvality. 3.§ 34 ods. 1 písm. g) ZVO - údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Z dôvodu nedostatku miesta na zverejnenie sú tieto informácie zverejnené v profile verejného obstarávateľa v dokumente "Doplnenie podmienok účasti" v predmetnej zákazke - https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/483396

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Ponuky sa budú vyhodnocovať na základe najnižšej celkovej ceny za predmet zákazky, vyjadrenej v EUR s DPH, zaokrúhlenej na dve (2) desatinné miesta.

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je poskytovanie služieb technickej podpory, prevádzky a rozvoja informačného agendového systému (ISSZ), zabezpečenie opráv chýb a vývoj podľa požiadaviek Objednávateľa. Účelom je zabezpečenie vykonávania úkonov vo forme poskytovaných služieb smerujúcich k bezproblémovému užívaniu a rozvoju informačného systému na základe požiadaviek Objednávateľa. Technická podpora prevádzky a rozvoja ISSZ pozostáva z dvoch vzájomne súvisiacich činností: 1)Prevádzka, údržba a podpora zahŕňa zabezpečenie garantovanej spoľahlivosti a dostupnosti ISSZ, tak aby bola zaistená požadovaná úroveň dostupnosti služieb a rýchle odstránenie prípadných problémov bez negatívneho dopadu na procesy Objednávateľa. 2)Ďalší rozvoj zahŕňa ďalšiu modernizáciu a aktualizáciu, ktorá bude vynútená budúcimi legislatívnymi zmenami, zmenami procesov alebo zmenou vnútorných alebo vonkajších rozhraní systémov, s ktorými sa informačný systém integruje alebo bude integrovať.

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.