Vyhlásené obstarávanie

Zemné práce UNsvM – 2. etapa


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Univerzitná nemocnica Martin
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 482 870,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45112000-5
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
11. December 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
12. Január 2024
Dátum otvárania ponúk:
12. Január 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Verejný obstarávateľ otváranie ponúk zabezpečí prostredníctvom funkcionality informačného systému IS EVO, tzn. že v okamihu otvorenia ponúk systém IS EVO vygeneruje a odošle Zápisnicu z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku do lehoty na predkladanie ponúk. Odoslaná zápisnica bude obsahovať počet predložených ponúk a návrhy na plnenie kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslom. Systém IS EVO odošle uchádzačom notifikáciu s informáciou, že na zákazke boli otvorené ponuky a s linkou, na ktorej je prístupná daná zápisnica z otvárania ponúk. Notifikácia bude odoslaná do schránky správ na portáli ÚVO a na e-mail používateľa.
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní: Zoznam stavebných prác

Popis podmienky účasti:

Uchádzač vo verejnom obstarávaní musí splniť podmienku účasti, týkajúcu sa technickej a odbornej spôsobilosti: podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní a predložiť zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom: - bol obstarávateľ alebo verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12 zákona, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, - bola iná osoba ako obstarávateľ alebo verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania (ďalej aj ako „rozhodné obdobie“) musí uchádzač preukázať, že uskutočnil zemné práce, resp. výkopové práce v celkovom rozsahu (kumulatívne) v hodnote minimálne 500 000,00 EUR bez DPH, pričom aspoň jedna zákazka bola v hodnote minimálne 250 000,00 EUR bez DPH. V prípade, ak uchádzač predkladá referenciu, ktorej realizácia presahuje rozhodné obdobie, t. j. realizácia danej stavby (zmluvy) začala pred viac ako piatimi rokmi, alebo nebola skončená do vyhlásenia tohto verejného obstarávania, uchádzač v zozname uvedie zvlášť finančné vyčíslenie iba za tú časť stavebných prác, ktorá bola realizovaná a fakturovaná v rozhodnom období. V prípade, ak stavebné práce realizoval záujemca ako člen združenia alebo ako subdodávateľ, vyčísli a započíta iba finančný objem, realizovaný ním samotným. Zoznam uskutočnených stavebných prác musí obsahovať minimálne: - identifikáciu odberateľa (obchodné meno a adresa), - názov a stručný opis predmetu zmluvy, z ktorého bude možné posúdiť splnenie podmienky účasti, - zmluvnú cenu zákazky a skutočne vyfakturovanú cenu zákazky v eur bez DPH (v prípade rozdielu medzi zmluvnou a vyfakturovanou cenou sa uvedie dôvod rozdielu) - zmluvný a skutočný termín uskutočnenia predmetu (v prípade rozdielu uviesť dôvod), - potvrdenie o kvalite uskutočnenia stavebných prác odberateľom, - meno, funkcia a kontakt na osobu odberateľa, u ktorej si bude možné uvedené údaje overiť.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

podľa § 34 ods. 1 písm. h) zákona v nadväznosti na § 36 zákona o verejnom obstarávaní: opatrenia environmentálneho manažérstva

Popis podmienky účasti:

Uchádzač vo verejnom obstarávaní musí splniť podmienku účasti, týkajúcu sa technickej a odbornej spôsobilosti: podľa § 34 ods. 1 písm. h) zákona v nadväznosti na § 36 zákona o verejnom obstarávaní uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač použije pri plnení zmluvy. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač je povinný predložiť podľa § 34 ods. 1 písm. h) zákona o verejnom obstarávaní platný certifikát environmentálneho manažérstva STN EN ISO 14001 v oblasti predmetu zákazky, vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje zavedenie opatrení environmentálneho manažérstva uchádzača. Verejný obstarávateľ uzná aj osvedčenie vydané príslušnými orgánmi členských štátov EÚ, resp. prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom o zabezpečení systému environmentálneho manažérstva, ktoré sú rovnocenné opatreniam podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu v súlade s § 36 zákona o verejnom obstarávaní.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

podľa § 34 ods. 1 písm. j) zákona o verejnom obstarávaní - údaje o strojovom, prevádzkovom alebo technickom vybavení

Popis podmienky účasti:

podľa § 34 ods. 1 písm. j) zákona - údajmi o strojovom, prevádzkovom alebo technickom vybavení, ktoré má uchádzač alebo záujemca k dispozícií na uskutočnenie stavebných prác alebo na poskytnutie služby. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač je povinný predložiť zoznam strojového a technického vybavenia, ktorým preukáže, že disponuje strojovým a technickým vybavením potrebným na úspešnú realizáciu predmetu zákazky minimálne v nasledovnom rozsahu: - nakladač: 2 ks, - nákladné auto 4-nápravové: 2 ks, - nákladný automobil (sklápač alebo ťahač+ sklápací náves) s užitočnou hmotnosťou minimálne 15 t: 2 ks. Uchádzač musí preukázať vlastnícke alebo užívacie právo uvedeného strojového a technického vybavenia a to predložením osvedčenia o evidencii, resp. iný doklad preukazujúci vlastnícke právo k strojovému a technickému vybaveniu alebo užívacie právo k strojovému a technickému vybaveniu pre celé obdobie plnenia predmetu zákazky (kúpna zmluva, faktúra, nájomná zmluva...). Verejný obstarávateľ nebude akceptovať ako doklad o vlastníckom alebo užívacom práve k strojovému vybaveniu internú kartu majetku uchádzača alebo obdobný doklad. Zoznam strojového a technického vybavenia bude obsahovať minimálne nasledujúce informácie: Názov, druh, typ, rok výroby stroja/vybavenia, Identifikácia vlastníka stroja/vybavenia, Identifikačné/výrobné číslo stroja/vybavenia.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Ponuky sa budú hodnotiť na základe najnižšej celkovej ceny za dodanie predmetu zákazky (v EUR, vrátane DPH). V prípade ak z ponuky uchádzača vyplýva viac rôznych návrhov na plnenie kritéria na hodnotenie ponúk, verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní ponuky bude postupovať v súlade s Výkladovým stanoviskom č. 1/2021 z 05.02.2021, ktorým sa mení Výkladové stanovisko č. 5/2016 Úradu pre verejné obstarávanie. Úspešným uchádzačom vo verejnom obstarávaní sa stane uchádzač, ktorého ponuková cena za dodanie predmetu zákazky, uvedená v EUR, vrátane DPH, bude najnižšia. Druhý v poradí (neúspešný) bude ten uchádzač, ktorého ponuková cena za dodanie predmetu zákazky, uvedená v EUR, vrátane DPH, bude druhá najnižšia. Poradie ostatných uchádzačov sa stanoví rovnakým spôsobom.

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je výber zhotoviteľa na realizáciu zemných prác pre realizáciu archeologického výskumu. Výkopové práce v sebe zahŕňajú realizáciu výkopov pre vykonanie archeologického výskumu a následne zásypy výkopov zeminou. Objednávateľom prác je Univerzitná nemocnica Martin, ktorá pripravuje výstavbu novej nemocnice pod názvom „Univerzitná nemocnica sv. Martina“, s názvom stavby v projektovej dokumentácii „Nemocnica budúcnosti Martin“ (ďalej len „stavba“) v zmysle Rozhodnutia Krajského pamiatkového úradu Žilina č. KPUZA-2021/1741-4/18117/OPO, zo dňa 09.03.2021, na základe výsledkov a zistení „Výskumná správa z I., II.a) etapy pamiatkového archeologického výskumu č. výskumu 2/2022“, Vyjadrenia Krajského pamiatkového úradu Žilina KPUZA-2022/17290-1/68417/OPO, zo dňa 10.08.2022 v rozsahu bližšie určenom v Súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.