Vyhlásené obstarávanie

Zavedenie okamžitých platieb TIPS v prostredí Štátnej pokladnice


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Štátna pokladnica
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
5 283 395,64
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72263000-6
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
6. December 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
8. Január 2024
Dátum otvárania ponúk:
8. Január 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Otváranie ponúk sa uskutoční online v prostredí informačného systému ELENA; https://www.e-lena.sk/
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Ekonomické a finančné postavenie

Názov podmienky účasti:

§ 33 ods. 1 písm. d)

Popis podmienky účasti:

Preukazuje sa predložením prehľadu o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, za posledné 2 hospodárske roky, za ktoré sú dostupné - vo forme prehľadnej tabuľky, v ktorej bude uvedený obrat v EUR bez DPH za každý hospodársky rok a súčet obratov v EUR bez DPH za požadované hospodárske roky spolu. Dosiahnutý obrat uchádzača súhrnne za predchádzajúce dva hospodárske roky resp. roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku/začatia prevádzkovania činnosti musí byť min. 3.500.000,00 EUR bez DPH. Podrobný popis požiadaviek je uvedený v časti A.2 PODMIENKY ÚČASTI v kapitole B. § 33 ZVO - FINANČNÉ A EKONOMICKÉ POSTAVENIE.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

§ 34 ods. 1 písm. a)

Popis podmienky účasti:

1. Podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1.1 Zo zoznamu poskytnutých služieb musí vyplynúť, že rozsah plnenia poskytovaných služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia tohto verejného obstarávania bol rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti, ako je predmet zákazky 1.2 V zozname poskytnutých služieb uchádzač uvedie minimálne jednu zákazku kde preukáže: a) skúsenosť s implementáciou /customizáciou platobného systému pre SEPA okamžité platby (SEPA Instant Credit Transfer – SCT Inst) a b) skúsenosť s Integráciou do medzinárodného platobného systému prostredníctvom certifikovaného Network Service Providera (SWIFT alebo SIA-COLT) a c) skúsenosť s poskytovaním služieb podpory a rozvoja platobného systému pre SEPA okamžité platby (SEPA Instant Credit Transfer – SCT Inst) a d) skúsenosť s poskytovaním služieb podpory integračných a komunikačných komponentov do medzinárodného platobného systému prostredníctvom certifikovaného Network Service Providera (SWIFT alebo SIA-COLT) Podrobný popis požiadaviek je uvedený v Prílohe č. 11 - Zoznam poskytnutých služieb - Referencie (ďalej len „Príloha č. 11) uvedenej v časti C.1 PRÍLOHY SÚŤAŽNÝCH PODKLADOV. 1.3 Uchádzač v predloženom zozname poskytnutých služieb opíše predmet dodávky tak, aby bolo možné vyhodnotiť požiadavku verejného obstarávateľa. 1.4 Zoznam poskytnutých služieb/zákaziek musí obsahovať minimálne informácie: a) zmluvnú cenu zákazky v eur bez DPH, b) lehotu a predmet poskytnutia služby, c) identifikáciu objednávateľa a jeho kontaktné údaje (telefonický kontakt a e-mailová adresa). 1.5 V prípade uvedenia hodnôt v inej mene ako v EUR, je potrebné okrem inej meny uviesť aj hodnotu v EUR prepočítanú kurzom zverejnenom v kurzovom lístku Národnej banky Slovenska ku dňu odoslania Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania na uverejnenie do Vestníka verejného obstarávania. Podrobný popis požiadaviek je uvedený v časti A.2 PODMIENKY ÚČASTI v kapitole C. § 34 ZVO - TECHNICKÁ SPÔSOBILOSŤ ALEBO ODBORNÁ SPÔSOBILOSŤ

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

§ 34 ods. 1 písm. d) ZVO v spojení s § 35 ZVO

Popis podmienky účasti:

2. V súlade s ustanovením § 34 ods. 1 písm. d) ZVO v spojení s § 35 ZVO: Predloženie certifikátu vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie požiadaviek technických noriem na systém manažérstva kvality. Minimálna požadovaná úroveň štandardu: 2.1 Uchádzač predloží platný certifikát o zavedení systému manažérstva kvality v zmysle požiadaviek normy ISO 9001 v oblasti informačných technológií, alebo ekvivalent vydaný nezávislou inštitúciou. 2.2 Uchádzač predloží platný certifikát o zavedení systému manažérstva informačnej bezpečnosti v oblasti, ktorej sa týka predmet zákazky, vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie podmienky ochrany informácií vyplývajúcej z normy ISO/IEC 27001 alebo ekvivalent, z dôvodu prevádzkovania systémov obsahujúcich citlivé a osobné údaje v rámci informačného systému verejného obstarávateľa. 2.3 Uchádzač môže využiť systémy manažérstva informačnej bezpečnosti vyplývajúce z európskych noriem. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát vydaný príslušným orgánom členského štátu, ak uchádzač alebo záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie systému manažérstva kvality predložené uchádzačom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie systému manažérstva kvality sú v súlade s požadovanými slovenskými technickými normami na systém manažérstva kvality. Podrobný popis požiadaviek je uvedený v časti A.2 PODMIENKY ÚČASTI v kapitole C. § 34 ZVO - TECHNICKÁ SPÔSOBILOSŤ ALEBO ODBORNÁ SPÔSOBILOSŤ

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

§ 34 ods. 1 písm. g) ZVO

Popis podmienky účasti:

3. V súlade s ustanovením § 34 ods. 1 písm. g) ZVO: Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Minimálna požadovaná úroveň štandardu: Uchádzač musí preukázať svoju odbornú spôsobilosť na poskytnutie služieb tvoriacich predmet zákazky potvrdením, že má k dispozícii nižšie uvedených expertov spĺňajúcich stanovené požiadavky. Nižšie uvedené požiadavky na expertov uchádzač preukáže predložením: - Profesijného životopisu, s minimálnym obsahom: a) meno a priezvisko experta, b) kvalifikácia vzťahujúca sa k predmetu zákazky, c) prehľad profesijnej praxe a odborných skúseností vzťahujúcich sa k požadovanej činnosti experta, v prípade: i. praxe alebo odborných skúseností - uchádzač uvedie ich rozsah/obsah v rozmedzí od-do; ii. v prípade požiadavky na preukázanie praktických odborných skúseností - uchádzač uvedie prehľad počtu praktických odborných skúseností aj s ich popisom tak, aby z prehľadu vyplynulo splnenie požiadaviek na experta, d) informácia o súčasnej pracovnej pozícii experta u uchádzača, resp. iný právny vzťah medzi expertom a uchádzačom. - Dokladu o odbornej spôsobilosti alebo ekvivalentného dokladu, preukazujúceho kvalifikáciu experta, ktorý bude uchádzačovi k dispozícii na plnenie predmetu zákazky ; i. v prípade dokladu vyhotoveného v cudzom jazyku je potrebné predložiť doklady v súlade s bodom 13.1 v Časti A. Pokyny pre uchádzačov týchto súťažných podkladov. Uchádzač vyššie uvedeným spôsobom preukáže splnenie minimálnych požiadaviek na nasledovných expertov, pričom preukázanie splnenia minimálnych požiadaviek na technickú alebo odbornú spôsobilosť sa požaduje u nasledujúcich osôb: 3.1 Expert č. 1 – Projektový manažér 3.2 Expert č. 2 – Špecialista pre bezpečnosť 3.3 Expert č. 3 – IT architekt 2.4 Expert č. 4 – IT analytik 3.5 Expert č. 5 – Špecialista pre platobné systémy 3.6 Expert č. 6 – Špecialista pre integráciu 3.7 Expert č. 7 – IT programátor/vývojár 3.8 Expert č. 8 – IT tester Podrobný popis požiadaviek je uvedený v časti A.2 PODMIENKY ÚČASTI v kapitole C. § 34 ZVO - TECHNICKÁ SPÔSOBILOSŤ ALEBO ODBORNÁ SPÔSOBILOSŤ a v Prílohe č. 10 - Kontrolný hárok expertov uvedenej v časti C.1 PRÍLOHY SÚŤAŽNÝCH PODKLADOV.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Jediným kritériom na hodnotenie ponúk je najnižšia cena v EUR bez DPH ako súčet ceny za CAPEX a ceny za OPEX (cena za štandardnú prevádzku na 48 mesiacov) v zmysle Prílohy č. 2.1 uvedenej v časti C.1 PRÍLOHY SÚŤAŽNÝCH PODKLADOV.

Výsledky

Zavedenie okamžitých platieb TIPS v prostredí Štátnej pokladnice

Opis obstarávania

Cieľom predmetu zákazky je zabezpečenie realizácie zavedenia Okamžitých platieb TIPS (Target Instant Payment Settlement) v Štátnej pokladnici v režime 24/7/365. Projektový zámer riešenia vychádza z Národného plánu zavedenia okamžitých platieb v Slovenskej republike. Predmetom zákazky je dodanie štandardizovaného riešenia pokrývajúceho funkcionalitu spracovania okamžitých platieb (prijímanie a odosielanie) a vytvorenie predpokladov na rozšírenie existujúceho komunikačného rozhrania pre pripojenie do systému TARGET prostredníctvom SWIFT SNP ("service network provider"), v úplnom súlade s európskymi štandardmi, pravidlami EPC a predpísanými kľúčovými prvkami pre schému SCT Inst. Prispôsobenie riešenia a jeho integrácia na systémy Štátnej pokladnice (v zmysle požiadaviek) s následnou podporou riešenia na 48 mesiacov. Dodanie príslušných licencií potrebných pre zhotovenia a prevádzku riešenia (Diela). Zákazka bude vykonaná a dodaná v nasledovných aktivitách: a) Analýza a dizajn + vytvorenie proof of concept riešenia v zmysle Detailného návrhu riešenia, b) Dodanie programových, aplikačných prostriedkov a licencií, c) Implementácia a testovanie, d) Dodanie príslušnej dokumentácie a zaškolenie personálu, e) Nasadenie do prevádzky a post – implementačná podpora, f) Projektový manažment g) Prevádzková, servisná, licenčná a aplikačná podpora v období 48 mesiacov od odovzdania Diela. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí opis predmetu zákazky, uvedený v častiach B.2 OPIS PPREDMETU ZÁKAZKY a B.1 OBCHODNÉ PODMIENKY súťažných podkladov k tejto zákazke.

Doplňujúce informácie

Predmet zákazky nie je rozdelený na časti. Rozdelenie predmetu zákazky na časti je technicky a procesne nerealizovateľné, z dôvodu, že predmetná skupina obstarávaných služieb tvorí ucelenú technologickú časť, na ktorú je kladená požiadavka na ich vzájomnú interoperabilitu. Požadované riešenie je vnímané ako celok z pohľadu dodávky, implementácie, ale aj prevádzky. Vzhľadom na charakter predmetu zákazka a na miestne, vecné, funkčné a časové by bolo rozdelenie predmetu zákazky po technickej stránke nelogické, neúčelné, nehospodárne a objektívne nerealizovateľné. Podrobný opis je uvedený v časti A.1 POKYNY PRE ZÁUJEMCOV A UCHÁDZAČOV; Časť I. Všeobecné informácie, v kapitole 3. ROZDELENIE PREDMETU ZÁKAZKY .