Obstarávanie

Zavedenie okamžitých platieb TIPS v prostredí Štátnej pokladnice


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Štátna pokladnica
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
5 283 395,64
Konečná suma(Bez DPH):
5 279 993,41
Zaplatené:
99.93%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72263000-6
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena

Opis obstarávania

Cieľom predmetu zákazky je zabezpečenie realizácie zavedenia Okamžitých platieb TIPS (Target Instant Payment Settlement) v Štátnej pokladnici v režime 24/7/365. Projektový zámer riešenia vychádza z Národného plánu zavedenia okamžitých platieb v Slovenskej republike. Predmetom zákazky je dodanie štandardizovaného riešenia pokrývajúceho funkcionalitu spracovania okamžitých platieb (prijímanie a odosielanie) a vytvorenie predpokladov na rozšírenie existujúceho komunikačného rozhrania pre pripojenie do systému TARGET prostredníctvom SWIFT SNP ("service network provider"), v úplnom súlade s európskymi štandardmi, pravidlami EPC a predpísanými kľúčovými prvkami pre schému SCT Inst. Prispôsobenie riešenia a jeho integrácia na systémy Štátnej pokladnice (v zmysle požiadaviek) s následnou podporou riešenia na 48 mesiacov. Dodanie príslušných licencií potrebných pre zhotovenia a prevádzku riešenia (Diela). Zákazka bude vykonaná a dodaná v nasledovných aktivitách: a) Analýza a dizajn + vytvorenie proof of concept riešenia v zmysle Detailného návrhu riešenia, b) Dodanie programových, aplikačných prostriedkov a licencií, c) Implementácia a testovanie, d) Dodanie príslušnej dokumentácie a zaškolenie personálu, e) Nasadenie do prevádzky a post – implementačná podpora, f) Projektový manažment g) Prevádzková, servisná, licenčná a aplikačná podpora v období 48 mesiacov od odovzdania Diela. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí opis predmetu zákazky, uvedený v častiach B.2 OPIS PPREDMETU ZÁKAZKY a B.1 OBCHODNÉ PODMIENKY súťažných podkladov k tejto zákazke.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
CGI Slovakia s. r. o. 1 5 279 993,41 Neuvedené EUR 5. Marec 2024 381447 https://crz.gov.sk/zmluva/9007227/ {"desc"=>"Cieľom predmetu zákazky je zabezpečenie realizácie zavedenia Okamžitých platieb TIPS (Target Instant Payment Settlement) v Štátnej pokladnici v režime 24/7/365. Projektový zámer riešenia vychádza z Národného plánu zavedenia okamžitých platieb v Slovenskej republike. \n\nPredmetom zákazky je dodanie štandardizovaného riešenia pokrývajúceho funkcionalitu spracovania okamžitých platieb (prijímanie a odosielanie) a vytvorenie predpokladov na rozšírenie existujúceho komunikačného rozhrania pre pripojenie do systému TARGET prostredníctvom SWIFT SNP (\"service network provider\"), v úplnom súlade s európskymi štandardmi, pravidlami EPC a predpísanými kľúčovými prvkami pre schému SCT Inst. Prispôsobenie riešenia a jeho integrácia na systémy Štátnej pokladnice (v zmysle požiadaviek) s následnou podporou riešenia na 48 mesiacov. Dodanie príslušných licencií potrebných pre zhotovenia a prevádzku riešenia (Diela).\n\nZákazka bude vykonaná a dodaná v nasledovných aktivitách:\na)\tAnalýza a dizajn + vytvorenie proof of concept riešenia v zmysle Detailného návrhu riešenia,\nb)\tDodanie programových, aplikačných prostriedkov a licencií, \nc)\tImplementácia a testovanie,\nd)\tDodanie príslušnej dokumentácie a zaškolenie personálu,\ne)\tNasadenie do prevádzky a post – implementačná podpora,\nf)\tProjektový manažment\ng)\tPrevádzková, servisná, licenčná a aplikačná podpora v období 48 mesiacov od odovzdania Diela.\n\nPodrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí opis predmetu zákazky, uvedený v častiach B.2 OPIS PPREDMETU ZÁKAZKY a B.1 OBCHODNÉ PODMIENKY súťažných podkladov k tejto zákazke.", "title"=>"Zavedenie okamžitých platieb TIPS v prostredí Štátnej pokladnice", "con_name"=>"Zmluva na dodanie softvérového diela", "currency"=>"EUR", "main_cpv"=>"72263000", "addon_cpv"=>["72263000", "72222300", "72262000", "72261000", "72250000", "72261000", "72267100", "48610000", "48620000"], "con_crz_id"=>"06/2024", "final_value"=>5279993.41, "con_win_date"=>"2024-02-22T00:00:00", "lowest_offer"=>nil, "highest_offer"=>nil}

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.