Typ podmienky účasti:
Iné
Názov podmienky účasti:
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Popis podmienky účasti:
1. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ZVO). Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, prípadne podľa § 32 ods. 4 a/alebo 5, § 39 alebo § 152 ZVO. 2. Ak uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti dokladmi podľa § 32 ods. 2 ZVO, v zmysle § 32 poslednej vety ods. 3 ZVO nemusí verejnému obstarávateľovi predložiť doklad podľa § 32 ods. 2 písm. a) ZVO, ale predloží všetky údaje (§ 10 ods. 4 zákona č. 330/2007 Z. z. o registri trestov) potrebné k vyžiadaniu výpisu z registra trestov právnickej osoby, štatutárneho orgánu, členov štatutárneho orgánu, členov dozorného orgánu, prokuristov od Generálnej prokuratúry SR a nemusí predložiť doklady podľa § 32 ods. 2 písm. b), c) a e) ZVO (bod 2. sa nevzťahuje na uchádzačov podľa § 32 ods. 4 a/alebo 5 ZVO). 3. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní sa požaduje preukázanie splnenia uvedených podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.
Použitie podmienky účasti:
Uplatňuje sa
Typ podmienky účasti:
Ekonomické a finančné postavenie
Názov podmienky účasti:
Popis podmienky účasti:
Použitie podmienky účasti:
Neuplatňuje sa
Typ podmienky účasti:
Technická a odborná spôsobilosť
Názov podmienky účasti:
Popis podmienky účasti:
1. § 34 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní (ďalej len "ZVO") v nadväznosti na § 35 ZVO - uvedenie opatrení použitých záujemcom na zabezpečenie kvality. Minimálna požadovaná úroveň štandardov k bodu 1: Požaduje sa uvedenie opatrení použitých záujemcom na zabezpečenie kvality, a to predložením skenu platného certifikátu systému manažérstva kvality vo vzťahu k predmetu zákazky v zmysle požiadaviek EN ISO 9001, resp. ekvivalent vydaný nezávislou inštitúciou. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému manažérstva kvality vydaný príslušným orgánom členského štátu v súlade s § 35 ZVO. 2. § 34 ods. 1 písm. h) ZVO v nadväznosti na § 36 ZVO - uvedenie opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré záujemca použije pri plnení zmluvy; Minimálna požadovaná úroveň štandardov k bodu 2: a) Záujemca predloží sken certifikátu systému environmentálneho manažérstva vo vzťahu k predmetu zákazky v zmysle požiadaviek ISO 14001, resp. ekvivalent, vydaný nezávislou inštitúciou. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému manažérstva kvality vydaný príslušným orgánom členského štátu v súlade s § 36 zákona o verejnom obstarávaní. b) Záujemca predloží sken potvrdenia o jeho registrácii podľa § 98 zákona č. 79/2015 Z .z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o odpadoch), že bol podľa zákona o dopadoch registrovaný, t.j. aby zriadil, obstaral alebo vykonal pre tretiu osobu alebo na jej účet zneškodnenie odpadov alebo zhodnotenie odpadov. Predmetom činnosti sú odpady katalógových čísel podľa vyhlášky č. 365/2015 Z. z. Ministerstva životného prostredia Slovenskej republiky, ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov v znení neskorších predpisov. Katalógové číslo: 08 03 18 odpadový toner do tlačiarne iný ako uvedený v 08 03 17- kategória O. Odôvodnenie podmienky: Verejný obstarávateľ stanovil v predmete zákazky požiadavky na environmentálnosť dodaného tovaru. Ak má dodávateľ zavedený systém environmentálneho manažérstva je predpoklad, že tieto požiadavky na dodávku tovaru budú zo strany dodávateľa zabezpečené. Uvedené je dôležité aj z pohľadu zabezpečenia ekologickej likvidácie zariadení.
Použitie podmienky účasti:
Uplatňuje sa
Predmetom zákaziek zadávaných v DNS bude najmä dodávka originálneho spotrebného materiálu pre HP a OKI tlačiarne, t. j. originálnych tonerov, farbiacich pások, atramentových cartridge (nerepasovaných), optických valcov, odpadových nádob, zapekacích jednotiek, prenosových pásov a tlačových hláv novo vyrobených podľa štandardov výrobcu príslušných zariadení. Predmetom zákaziek zadávaných prostredníctvom dynamického nákupného systému bude dodávka vybraného sortimentu tonerov a spotrebného materiálu pre tlačiarne a multifunkčné zariadenia, ktoré sú bežne dostupné na trhu a ktoré sú zaradené podľa slovníka obstarávania v rozsahu skupiny 301, 600, 905 uvedenej v Spoločnom slovníku obstarávania (CPV) pre potreby MPSVR SR a organizácií v zriaďovateľskej a riadiacej pôsobnosti MPSVR SR. Súčasne predmetom zákazky bude aj poskytnutie služieb súvisiacich s dodaním tovaru do miesta dodania, vyloženie tovaru v mieste dodania, odber a ekologická likvidácia použitého spotrebného materiálu v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.