Vyhlásené obstarávanie

Servisná podpora GSAA - Poskytovanie a zabezpečenie licencií a služieb spojených s prevádzkou, údržbou, aktualizáciou a rozvojom informačného systému GSAA


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Pôdohospodárska platobná agentúra
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
7 318 920,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72222300-0
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
20. November 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
15. December 2023
Dátum otvárania ponúk:
15. December 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Pôdohospodárska platobná agentúra, Hraničná 12, 815 26 Bratislava, Slovenská republika
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

podľa § 34 ods. 1 písm. a)

Popis podmienky účasti:

podmienky účasti uvedené v Prílohe č. 6 súťažných podkladov

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

podľa § 34 ods. 1 písm. g)

Popis podmienky účasti:

podmienky účasti uvedené v Prílohe č. 6 súťažných podkladov

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia cena za predmet zákazky, vypočítaná a vyjadrená v eurách (EUR) s DPH.

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je servisná podpora GSAA - Poskytovanie a zabezpečenie licencií a služieb spojených s prevádzkou, údržbou, aktualizáciou a rozvojom informačného systému GSAA. Podrobný opis je uvedený v prílohe č. 1 súťažných podkladov a zmluvných podmienkach uvedených v Prílohe č. 3 súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1. Zábezpeka sa nevyžaduje. 2. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady, prostredníctvom ktorých preukazuje splnenie podmienok účasti v zmysle § 39 zákona jednotným európskym dokumentom, v takomto prípade súčasťou jeho ponuky bude vyplnený jednotný elektronický dokument. 3. Úspešný uchádzač, jeho subdodávatelia a osoby, ktoré majú povinnosť podľa § 2 zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, musia byť zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 4. Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom systému JOSEPHINE (https://josephine.proebiz.com) 5.Podklady k zákazke zverejnene na: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/48743/summary 6.Skutočnosti týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené v tomto oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona. 7.Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk a podmienky plnenia zmluvy, predmetné verejné obstarávanie nie je zeleným verejným obstarávaním, nie je obstarávaním inovácií a nie je zamerané na sociálne aspekty.