Vyhlásené obstarávanie

Služby podpory, prevádzky a rozvoja informačného systému IS AGIS


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Pôdohospodárska platobná agentúra
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
5 074 219,50
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72000000-5
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
13. November 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
11. December 2023
Dátum otvárania ponúk:
11. December 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Pôdohospodárska platobná agentúra,Hraničná 12, 815 26 Bratislava, Slovenská republika
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO

Popis podmienky účasti:

podmienky účasti uvedené v Prílohe č. 8 súťažných podkladov

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia cena za predmet zákazky, vypočítaná a vyjadrená v eurách (EUR) s DPH.

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je poskytovanie služieb podpory, prevádzky a rozvoj informačného agendového systému (AGIS), zabezpečenie opráv chýb a vývoj podľa požiadaviek Objednávateľa. Účelom je zabezpečenie vykonávania úkonov vo forme poskytovaných služieb smerujúcich k bezproblémovému užívaniu a rozvoju IS na základe požiadaviek objednávateľa. Podrobný opis je uvedený v prílohe č. 1 A súťažných podkladov a zmluvných podmienkach uvedených v Prílohe č. 3 súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1. Splnenie podmienok účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona o VO Jednotným európskym dokumentom. Verejný obstarávateľ uvádza, že obmedzuje informácie požadované na podmienky účasti (týkajúce sa časti IV: Podmienky účasti oddiel A až D jednotného európskeho dokumentu) na jednu otázku, s odpoveďou áno alebo nie (Globálny údaj pre všetky podmienky účasti), t.j. či hospodárske subjekty spĺňajú všetky požadované podmienky účasti, týkajúce sa ekonomického a finančného postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti. 2. Úspešný uchádzač, jeho subdodávatelia a osoby, ktoré majú povinnosť podľa § 2 zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, musia byť zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 3. Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom systému JOSEPHINE (https://josephine.proebiz.com) 4.Podklady k zákazke zverejnene na: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/48151/summary 5.Na predmet zákazky boli realizované v súlade s § 25 ZVO prípravne trhové konzultácie. Link na dokumentáciu: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/442717?cHash=6ad10223890a16684e7d6ee7a1c6e4e3 6.Úspešný uchádzač je povinní poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzavretie zmluvy tak, aby mohli byť uzavreté do trinástich pracovných dní odo dňa uplynutia lehoty podľa § 56 odsekov 2 až 7 , ak boli na ich uzavretie písomne vyzvaní. 7. Úspešný uchádzač sa zaväzuje pred podpisom zmluvy verejnému obstarávateľovi predložiť v rámci súčinnosti podľa bodu 25.4 súťažných podkladov nasledovné dokumenty: a)Čestné vyhlásenie o tom, že sa na uchádzača, jeho subdodávateľov nevzťahujú medzinárodné sankcie, ktoré je súčasťou prílohy č. 7 Súťažných podkladov b)Poistenie zodpovednosti za škodu vzniknutú v súvislosti s poskytovaním plnenia Zmluvy - na minimálnu poistnú sumu 1 000 000 EUR. (podmienky uvedené v bode 5.17 zmluvy) 8.Skutočnosti týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené v tomto oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona.