Vyhlásené obstarávanie

Oprava poškodenej kanalizácie v adiministratívnej budove SSÚD na Domkárskej ulici


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
35 267,03
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
10. Október 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
23. Október 2023
Dátum otvárania ponúk:
23. Október 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je oprava poškodenej kanalizácie v administratívnej budove SSÚD 2 na Domkárskej ulici. Miesto realizácie predmetu zákazky: -Administratívna budova SSÚD 2, Domkárska 9, 821 05 Bratislava, parcela registra C č. 3272/91, k.ú. Ružinov, obec Bratislava-Ružinov Lehota dodania predmetu zákazky: -Verejný obstarávateľ požaduje uskutočnenie stavebných prác tvoriacich predmet zákazky najneskôr do 60 (šesťdesiat) dní odo dňa doručenia Objednávky úspešnému uchádzačovi. Obhliadka miesta realizácie predmetu zákazky: -Uchádzačom sa odporúča vykonať obhliadku miesta predmetu zákazky. Vykonanie obhliadky je možné po predchádzajúcej dohode s vedúcimi strediska SSÚD 2 tel. č. +421911 010 323, v pracovných dňoch od 9:00 do 14:00 hod.: -Všetky náklady a výdavky vzniknuté záujemcovi v súvislosti s obhliadkou znáša záujemca bez finančných nárokov voči verejnému obstarávateľovi a bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. Kontrola a prevzatie predmetu zákazky: -Na vykonanie kontroly a prevzatie predmetu zákazky sú oprávnený: -Vedúci strediska SSÚD 2 Bratislava alebo ním poverená osoba, -Vedúci oddelenia správy, prevádzky a údržby alebo ním poverená osoba. Podmienky financovania a platobné podmienky -Splatnosť faktúry je 30 (tridsať) dní odo dňa jej doporučeného doručenia do sídla verejného obstarávateľa. Platobná povinnosť verejného obstarávateľa sa považuje za splnenú v deň, keď bude z jeho bankového účtu poukázaná príslušná platba na účet úspešného uchádzača. -Faktúra musí obsahovať obligatórne náležitosti podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, číslo objednávky, popis plnenia podľa predmetu objednávky. Ak faktúra nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti, verejný obstarávateľ je oprávnený vrátiť ju dodávateľovi spolu s označením nedostatkov, pre ktoré bola vrátená. V takomto prípade sa plynutie lehoty splatnosti faktúry prerušuje a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry. -Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky na plnenie Objednávky. -K písomnému prevzatiu predmetu Objednávky je zhotoviteľ povinný predložiť: -Súpis skutočne vykonaných prác, -Stavebný denník, -Elaborát kvality stavby doklady, certifikáty a ostatné dokumenty k použitým materiálom. -K faktúre je potrebné priložiť: -Potvrdenú objednávku zhotoviteľom, -Preberací protokol podpísaný za verejného obstarávateľa najmenej dvoma osobami oprávnenými na prevzatie predmetu zákazky.. Predmetom zákazky je oprava poškodenej kanalizácie v administratívnej budove SSÚD 2 na Domkárskej ulici. Obsah cenovej ponuky uchádzača: -Vyplnená Príloha č. 2 Špecifikácia ceny -Vyplnená Príloha č. 3 - Návrh na plnenie kritéria, v ktorom uchádzač vyplní svoje identifikačné údaje (obchodné meno, sídlo/miesto podnikania, IČO, kontaktná osoba, telefón, e-mail) a označí či je alebo nie je platiteľom DPH. Celková cena za celý predmet zákazky v eurách bez DPH, hodnota DPH a celková cena v eurách s DPH budú vyplnené automaticky. -Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti osobného postavenia, podľa bodu 13.1 Osobné postavenie tejto Výzvy. Kritériá na vyhodnotenie ponúk: -Ponuky jednotlivých uchádzačov budú vyhodnocované v súlade s § 44 ods. 3 písm. c) zákona, teda na základe najnižšej ceny. -Jediným kritériom na vyhodnotenie cenových ponúk je najnižšia navrhovaná cena za celý predmet zákazky v eurách bez DPH. -Poradie uchádzačov sa určí porovnaním výšky navrhnutých ponukových cien za realizáciu celého predmetu zákazky vyjadrených v eurách uvedených v jednotlivých ponukách uchádzačov, v zmysle určenej definície kritéria. -Úspešným uchádzačom z hľadiska kritéria na vyhodnotenie ponúk sa stane uchádzač, ktorý vo svojej ponuke navrhne najnižšiu celkovú cenu bez DPH za celý predmet zákazky vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky. -Verejný obstarávateľ vyhodnotí ponuky z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky s primeraným použitím ustanovenia podľa § 53 zákona a splnenia podmienok účasti s primeraným použitím ustanovenia § 40 zákona po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk (t.j. tzv. ,,super reverz), a to iba u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. V prípade, že bolo predložených viac ako jedna ponuka a dôjde k vylúčeniu uchádzača, ktorý bol na prvom mieste v poradí ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, komisia následne vyhodnotí splnenie požiadaviek na predmet zákazky a podmienok účasti u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal požiadavky na predmet zákazky a podmienky účasti.

Doplňujúce informácie

-Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať cenovú ponuku uchádzača, ktorej celková cena za realizáciu predmetu zákazky bude prevyšovať predpokladanú hodnotu zákazky určenú verejným obstarávateľom na predmet zákazky. -Verejný obstarávateľ po úplnom vyhodnotení cenových ponúk oznámi všetkým uchádzačom, ktorých ponuky sa vyhodnocovali, výsledok vyhodnotenia ponúk. Úspešnému uchádzačovi oznámi, že jeho ponuku prijíma a neúspešnému uchádzačovi oznámi, že neuspel a dôvody neprijatia jeho ponuky. -Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením cenovej ponuky znáša uchádzač, bez finančných nárokov voči verejnému obstarávateľovi a bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. Ďalšie požiadavky na predmet zákazky (špecifické požiadavky): -Ďalšie požiadavky na predmet zákazky sú uvedené v Prílohe č.1 Opis predmetu zákazky k tejto Výzve. -Verejný obstarávateľ požaduje realizáciu predmetu zákazky v súlade so Všeobecnými obchodnými podmienkami Národnej diaľničnej spoločnosti, a.s. pre uskutočnenie stavebných prác, ktoré tvoria Prílohu č. 4 k Výzve, a ktoré sú zverejnené aj na webovom sídle: www.ndsas.sk. -Verejný obstarávateľ požaduje uskutočnenie predmetu zákazky v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi, ktoré sa vzťahujú na predmet zákazky a s ním súvisiace činnosti, s odbornou starostlivosťou a v súlade so záujmami verejného obstarávateľa. -Záručná doba na predmet zákazky je 60 mesiacov (5 rokov). Výsledok postupu verejného obstarávania: -Výsledkom postupu verejného obstarávania bude Objednávka, ktorej súčasťou sú Všeobecné obchodné podmienky Národnej diaľničnej spoločnosti, a.s. pre uskutočnenie stavebných prác zverejnené aj na webovom sídle: www.ndsas.sk a tvoriace prílohu k Výzve (ďalej len Objednávka) (Príloha č. 4 - Všeobecné obchodné podmienky Národnej diaľničnej spoločnosti, a.s. pre uskutočnenie stavebných prác).