Vyhlásené obstarávanie

Zimná údržba miestnych komunikácií v meste Revúca a m. č. Revúčka


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Revúca
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
211 120,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
90620000-9
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Dátum vyhlásenia:
4. Október 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
19. Október 2023
Dátum otvárania ponúk:
19. Október 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Komisia verejného obstarávateľa, uchádzači ktorí predložili ponuky v lehote na predkladanie ponúk.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Dodávateľ služby zabezpečí pre verejného obstarávateľa výkon služby zimnej údržby miestnych komunikácií v Meste Revúca a miestnej časti Revúčka. (ďalej len zimná údržba) Služba bude vykonávaná v termíne od 1.novembra 2023 do 31. marca 2024. Pod zimnou údržbou môžeme rozumieť činnosti, ktorými sa zabezpečuje zjazdnosť a schodnosť komunikácií v zimnom období. Zimná údržba pozostáva z posypu ciest a chodníkov, ich odhŕňania a dočisťovania či už za pomoci strojového alebo ľudského potenciálu. V prípade kalamitnej situácie je možné za zimnú údržbu považovať tiež vývoz snehu a ľadu na vopred stanovené miesto tak, aby nedošlo k ohrozeniu zdravia a majetku obyvateľstva. Pre zabezpečenie služby zimnej údržby dodávateľ služby použije vlastné sily a prostriedky potrebné pre vykonanie zimnej údržby tak, aby riadne a včas bola zabezpečená zjazdnosť a priechodnosť miestnych komunikácií. V prípade kalamitnej situácie, je možné vykonať službu formou subdodávky. Zoznam subdodávateľov vrátane použitých síl a prostriedkov bude tvoriť prílohu ponuky dodávateľa služieb. Na zabezpečenie služby zimnej údržby dodávateľ použije adekvátnu techniku, riadne spôsobilú na prevádzku. Dodávateľ zabezpečí potrebný personál na riadne vykonanie služby s náležitou odbornou spôsobilosťou a pomocný (obslužný) personál, dostatok ručného náradia pre ručne udržiavané úseky.. Dodávateľ služby zabezpečí pracovnú pohotovosť pre prípad nepriaznivého počasia (výdatné snehové zrážky, poľadovica, záveje a pod.) na urýchlený výkon služby zimnej údržby v počte 3 (tri) osoby v mimopracovnej dobe, pričom jedného z týchto pracovníkov poverí nasadením síl a prostriedkov pre vykonanie služby na miestnych komunikáciách, prioritne na miestnych komunikáciách prvej a druhej kategórie. Výkon služby zimnej údržby na ostatných miestnych komunikáciách bude poskytovateľ služby vykonávať podľa ďalšej kategorizácie komunikácií. Dodávateľ služby zabezpečí pre verejného obstarávateľa zimnú údržbu miestnych komunikácií o celkovej výmere: Celková výmera spolumm2 Cesty22 848,00129 768,53 Chodníky35 293,0080 593,50 Parkoviská1 615,006 460,00 účelové komunikácie2 993,005 986,00 Spolu62 749,00222 808,03 Podrobný rozpis komunikácií s orientačným grafickým znázornením tvoria samostatné prílohy. Dodávateľ na výkon služby zabezpečí posyp miestnych komunikácií posypovým materiálom na zabezpečenie bezpečnosti a zjazdnosti komunikácií. Posypový materiál zabezpečí dodávateľ služby. Dodávateľ služby je povinný zabezpečiť dostatočné množstvo posypového materiálu počas celej doby trvania služby zimnej údržby. Na cesty a účelové komunikácie je možné použiť posypový materiál o frakcii 0-4, 4-8 mm (andezit, ekogrid, štrk, piesok, brizolit a pod). V prípade potreby je možné použiť inertný ekologický posypový materiál s prímesou chemického posypového materiálu (chlorid sodný, chlorid vápenatý, chlorid horečnatý, prípadne soľanka). Dodávateľ služby je povinný viesť evidenciu o nasadení síl a prostriedkov, rovnako je povinný viesť záznamy o použití a množstvách posypového a chemického materiálu a dbať nato aby neboli prekročené medzné hodnoty posypových a chemických materiálov. Preukázané spotrebované množstvá posypového materiálu a chemického materiálu prípadne ich prímesí budú súčasťou preukázania výkonu. Dodávateľ je povinný viesť záznam o použití techniky a je povinný ich predložiť verejnému obstarávateľovi ako preukázanie výkonu služby. Dodávateľ je povinný zabezpečiť zjazdnosť ciest, chodníkov a účelových komunikácií príslušnými strojovými mechanizmami. Okrem údržby ciest a chodníkov je potrebné zabezpečiť aj údržbu parkovísk a spevnených plôch priechodov a nátokov do cestných vpustí. Na potrebný rozvoz posypového materiálu a pracovníkov do sťažených priestorov by mal dodávateľ disponovať vozidlom kat. N1 (do 3,5 tony).

Doplňujúce informácie

9. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi 9.1Verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 20 ZVO určuje prostriedky elektronickej komunikácie vrátane doručovania tak, aby boli všeobecne dostupné, nediskriminačné a prepojiteľné so všeobecne používanými produktmi informačných a komunikačných technológií, a aby nedošlo k obmedzeniu možnosti záujemcov alebo uchádzačov zúčastniť sa verejného obstarávania. 9.2Komunikácia a výmena informácií (ďalej len komunikácia) medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/ uchádzačmi sa bude uskutočňovať v slovenskom alebo českom jazyku spôsobom, ktorý zabezpečí integritu a zachovanie dôvernosti údajov uvedených v ponuke, návrhu a v žiadosti o účasť. 9.3Komunikácia vo verejnom obstarávaní sa bude uskutočňovať písomne, prostredníctvom elektronického Informačného systému pre elektronické verejné obstarávanie (ďalej len IS EVO), ktorého správcom je Úrad pre verejné obstarávanie www.uvo.gov.sk , s využitím všetkých jeho funkcionalít, ak nie je v týchto súťažných podkladoch výslovne uvedené inak. IS EVO je dostupný bezplatne na nasledovnej adrese: https://www.uvo.gov.sk/portalsystemu-evo-5f5.html. 9.4Pre prácu s IS EVO je pre záujemcov a uchádzačov určujúci opis pracovných postupov v IS EVO uvedený vo verejne dostupných aktuálne platných príručkách a videonávodoch na adrese https://eplatforma.vlada.gov.sk/dokumentacia/?csrt=924338061047026939 (záložka Príručky). Pre úspešnú komunikáciu a predloženie ponuky v tomto verejnom obstarávaní prostredníctvom IS EVO je potrebné, aby sa záujemcovia prihlásili (uvádzame v tejto súvislosti najmä príručku: Príručka k funkcionalitám webového sídla úradu), po riadnom oboznámení sa s týmito príručkami a videonávodmi. 9.5Verejný obstarávateľ dáva do pozornosti všetkým záujemcom/uchádzačom, že IS EVO prešiel k 31.03.2022 do správy Úradu vlády Slovenskej republiky. Na základe vyššie uvedeného, v prípade potreby môžu záujemcovia alebo uchádzači požiadať o technickú pomoc s prácou v systéme IS EVO na adrese eplatforma@vlada.gov.sk alebo telefonicky na čísle +421 2 209 25 100. 9.6V IS EVO sa za okamih doručenia podaní (listín, dokumentov, ponuky, a iné) považuje odoslanie daného podania t. j. dátum odoslania = dátum doručenia. Tento údaj bude uvedený v dátume podania príslušného dokumentu. 9.7Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom/uchádzačom, aby si v IS EVO aktivovali funkciu Aktivácia notifikácie, prostredníctvom ktorej budú prostredníctvom notifikácií informovaní o skutočnostiach týkajúcich sa tohto verejného obstarávania (napr. vysvetlenie informácií vo Výzve na predkladanie ponúk a súťažných podkladoch, žiadosť o vysvetlenie ponuky, vylúčenie atď.) a ktoré verejný obstarávateľ v relevantných prípadoch zverejňuje aj na svojom profile/profile zákazky. 9.8V prípade skupiny dodávateľov sa odporúča za účelom uľahčenia komunikácie s verejným obstarávateľom, aby jej účastníci splnomocnili jedného z nich, ktorý má právnu subjektivitu a spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu, na uskutočňovanie všetkých právnych úkonov týkajúcich sa ponuky, ktorú táto skupina dodávateľov predloží do súťaže a účasti tejto skupiny dodávateľov v súťaži. Verejný obstarávateľ nepožaduje zábezpeku. Vyhodnotenie superreverz.