Vyhlásené obstarávanie

Oprava lokálnych výtlkov na komunikáciách


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Pezinok
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
41 666,67
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45233251-3
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Dátum vyhlásenia:
5. Október 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
14. Október 2022
Dátum otvárania ponúk:
14. Október 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky sú opravy lokálnych výtlkov na komunikáciách na území mesta Pezinok tryskovou metódou pomocou Asfaltovej emulzie C65 B4 + kameniva frakcie 2/5, podľa požiadaviek verejného obstarávateľa. Na predmet zákazky bude vystavená rámcová zmluva o dielo, pričom práce na opravu výtlkov budú vystavované priebežne na základe mailových čiastkových objednávok objednávateľa podľa závažnosti poškodenia komunikácie, s uvedením konkrétneho termínu nástupu max do 7 dní od doručenia tejto mailovej objednávky. Za nedodržanie termínu nástupu opravy si verejný obstarávateľ vyhradzuje nárok uplatniť zmluvnú pokutu vo výške 0,5 % z celkovej sumy za každý deň omeškania.. Predmetom zákazky sú opravy lokálnych výtlkov na komunikáciách na území mesta Pezinok tryskovou metódou pomocou Asfaltovej emulzie C65 B4 + kameniva frakcie 2/5, podľa požiadaviek verejného obstarávateľa. Na predmet zákazky bude vystavená rámcová zmluva o dielo, pričom práce na opravu výtlkov budú vystavované priebežne na základe mailových čiastkových objednávok objednávateľa podľa závažnosti poškodenia komunikácie, s uvedením konkrétneho termínu nástupu max do 7 dní od doručenia tejto mailovej objednávky. Za nedodržanie termínu nástupu opravy si verejný obstarávateľ vyhradzuje nárok uplatniť zmluvnú pokutu vo výške 0,5 % z celkovej sumy za každý deň omeškania. Súčasťou zákazky sú všetky náklady priamo aj nepriamo súvisiace s predmetom zákazky (ako napr. doprava, materiál, práca, odvoz a zneškodnenie vzniknutého odpadu, a pod..) Špecifikácia predmetu zákazky: Služba zahŕňa mechanické vyčistenie uvoľnených častí, vyfúkanie výtlku tlakom vzduchu, následne vyplnenie výtlku kationaktívnou asfaltovou emulziou a zasypanie miesta kamenivom. Princíp vysprávky spočíva v nanášaní kameniva obaľovaného asfaltovou emulziou na opravované miesta tzv. tryskovou metódou. Dodávateľ si zabezpečí označenie miesta opravy dočasným dopravným značením. Pracovníci budú počas prác používať pracovný odev s reflexnými prvkami. Verejný obstarávateľ zabezpečí zoznam výtlkov podľa názvu ulíc a presnej polohy, ako aj ich označenie farebne v teréne a zašle mailovú objednávku. Zodpovednosti dodávateľa: Dodávateľ zodpovedá za správne technické a technologické postupy a dodržiavanie stavebno - technické a kvalitatívne parametre v súlade so Slovenskými technickými normami (STN) a Slovenskými technickými normami európskymi (STN EN), vyhlášku MŽP SR č. 532/2002 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti o všeobecných technických požiadavkách na výstavbu a o všeobecných technických požiadavkách na stavby užívané osobami s obmedzenou schopnosťou pohybu a orientácie v znení neskorších predpisov Záruka na vykonané práce bude v dĺžke minimálne: 24 mesiacov od vykonania prác. Opravu požadujeme opraviť do 30 dní od nahlásenia zle vykonanej opravy výtlku verejným obstarávateľom. Za nedodržanie termínu opravy si verejný obstarávateľ vyhradzuje nárok uplatniť zmluvnú pokutu vo výške 50,00 EUR s DPH za reklamovaný výtlk.

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.