Vyhlásené obstarávanie

Riešenie havarijnej situácie okenných výplní a strešnej krytiny na budove ZŠ Mochovská 4 Veľký Ďur


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Základná škola, Mochovská 4 Veľký Ďur
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
58 299,32
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
30. Júl 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
18. August 2015
Dátum otvárania ponúk:
18. August 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
VOLUMA s.r.o. Cesta na Senec 2/A, Shopping Palace, 821 04 Bratislava, kancelária č. 2 na 1.poschodí.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa


Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska

  • 70 % Celková cena diela v EUR s DPH
  • 30 % Počet dní realizácie stavebnych prác odo dňa prevzatia staveniska v kalendárnych dňoch

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je riešenie zlepšenia energetickej náročnosti budovy vymenou okennych vyplní, tiež zlepšenie tepelno technickych vlastností stropu pod povalou a vymenu strešnej krytiny na budove. Členenie okien, tvar strechy a farby budú v súlade s pôvodnymi konštrukciami.

Doplňujúce informácie

1. Súťažné podklady sa poskytujú mailom, alebo osobne na základe žiadosti o súťažné podklady. 2. Záujemcovia predkladajú žiadosti v slovenskom jazyku, poštou, osobne, faxom, alebo e-mailom na adresu: luboskakas@agenturavo.sk. (osobne na kontaktnej adrese). Súťažné podklady sú k dispozícií aj v profile verejného obstarávateľa. V prípade ak ich uchádzač získa z profilu verejného obstarávateľa je potrebné uviesť túto informáciu na adresu luboskakas@agenturavo.sk za účelom poskytovania prípadnych ďalších informácií súvisiacich s predmetom zákazky. 3. Verejny obstarávateľ má k dispozícií finančné prostriedky z havarijných zdrojov Ministerstva školstva 4. Uchádzač predkladá verejnému obstarávateľovi dokumenty v listinnej podobe a súčasne ich doporučuje predložiť v elektronickej podobe na pamäťovom médiu, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu tychto osôb a odtlačku pečiatky. 5. Verejny obstarávateľ použije v procese verejného obstarávania elektronickú formu komunikácie so záujemcami/ uchádzačmi, pričom sú záujemcovia/uchádzači povinní potvrdiť prijatie mailovej správy. 6. Verejný obstarávateľ požaduje od úspešného uchádzača pred podpisom zmluvy o dielo predložiť OHSAS 18001 (Systém manažérstva pre bezpečnosť práce a ochranu zdravia pri práci) alebo ekvivalent, úradne osvedčený z dôvodu vytvorenia bezpečného prostredia pre zhotoviteľa a objednávateľa.